You are not logged in.

ShaunG60

Intermediate

• "ShaunG60" started this thread

1.Auto: Polo R WRC

Motor: 2.0 Turbo EA113

2.Auto: Golf G60

• Send private message

1

Friday, December 30th 2011, 2:59pm

Rost

So, han mich jetzt mal metem fahrwerchumbau befasst, doch hani schnell unders Auto en blick gwurfe. Rost am Unterbode hani kei gfunde doch hani das endeckt.
So mini frog: Mueni das förd MFK behebe? gseht emmel sicher nöd schön us :( Evtl abschliife und neulackiere? Und was sege dehr zu de öligeahglegeheit? Kenn mich da ned us und jedi hilf froh. Danke

Gruess Shaun
ShaunG60 has attached the following file:
  • DSC00979small.jpg (120.65 kB - 76 times downloaded - latest: Oct 18th 2013, 8:09am)

1.Auto: g60

Motor: pg

• Send private message

2

Friday, December 30th 2011, 3:15pm

wen si de rost gsänd a de öl wanne hend secher ganz ond gar ke freud, und de restlechi ölverlust chame eso nüt dezue säge, abewäsche und die ondichti stell lokalisiere!
Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

ShaunG60

Intermediate

• Send private message

3

Friday, December 30th 2011, 3:19pm

ja eschs normal dases deet so echli ölig esch?

Börni

Super Moderator

1.Auto: Golf2 16v "KR"

Motor: klassisch getunter 16 Ventil Saugmotor

2.Auto: Porsche 944

Motor: 2,5l 4-Zylinder

• Send private message

4

Friday, December 30th 2011, 3:20pm

Sali Shaun,

dä roscht uf dem bild isch fürd mfk keis problem, es hannled sich debii ja nöd um e durchroschtig, sondern lediglich um flugroscht. das mitem öl isch scho eher es problem, da s auto ja sötti dicht sii. ufem ufgebot staht ja au das auto,inneruum, motor und unterbode müend greiniged sii. auto wäsche und usebutze isch ja kei sach, doch de motor mues bimene dafür vorgsehne waschplatz greiniged werde, oder du lahsches binere garage mache. unproblematischer isches binere garage, will falls chli wasser in zündverteiler ihdringt und er darum nömme suuber lauft, chönds innere garage grad reagiere und wüssed wo tröchne (di meischte ämmel)
eventuel chunsch nachdem de motor gründlich greiniged häsch mitem ölverluscht dure, wänns nöd grad wider frischs öl truckt, wänn doch muenmer luege, wo dases härchunnt und di beträffen dichtig ersetze.

e wiiteri möglichkeit, wo massiv stressfreier isch, aber halt es paar franke choschted, isch s auto vonere garage mfk-bereit z stelle lah.

ich mach das immer so (bin sälbsständige mech) : zerscht mal en termin mitem chund bi mir ide buude zum en überblick überzcho, was für mfk alles müssti gmacht wärde und was das würd choschte. jenachdem villicht grad alles mache, wänns nöd vill isch und entspannt ufs stva fahre zum go zeige und abnäh lah. wänn vill isch chammer au nur s nötigschte mache, dh. butze, wäsche, liecht istelle, brämsschlüüch butze etc. und mal go zeige gah und nur mache, was de experte beanstanded hätt. das chunnt mängisch chli günstiger, wänn de experte ev. öppis nöd gseht.

wänn dich dä roscht stört, chaschen natürlich aschliife, guet entfette und lackiere, dänn gsehts wider schön us.

ShaunG60

Intermediate

• Send private message

5

Friday, December 30th 2011, 3:32pm

Oke danke vell mal för die usfürlichi Antwort! Also wenni mal sfahrwerch denne ha etc etc, chani en mal ihlöse und denne met der en Termin mache?

Wa denksch esch das en grossi sach deet dichtige uswechsle? Wahrschinli jetzt schwerig zsege was sproblem esch oder?

De rost schliife na abe well de mich zimmli stört:)

• Send private message

6

Friday, December 30th 2011, 3:33pm

@börni das metemflogrost hesch scho recht aber wen es arschloch hesch chan er ebe glich blöd tue wen er z.b. gester nid het chöne :D
i meine abewäsche musch en sowiso de chame ölwanne jo grad aseiche met chli farb de hesch au secher ke stress

Börni

Super Moderator

1.Auto: Golf2 16v "KR"

Motor: klassisch getunter 16 Ventil Saugmotor

2.Auto: Porsche 944

Motor: 2,5l 4-Zylinder

• Send private message

7

Friday, December 30th 2011, 5:50pm

@ G-laden: söll mer mal en experte flugroscht beaschtande, dä ghört dänn öppis vo mir! ich dänke eher das öl chunnt vo VDD, müsst mer halt mal aluege.

@Shaun: bevor d es fahrwerk bstellsch würdi mal s auto amene mech zeige, wo öppis vo dene autos verstaht (z.b. mir) zum en überblick z haa, was no alles chunnt. da nützt der s fahrwerk nüüt, wänn nachär no e riese mängellischte häsch und dänn de cholle knapp wird.

• Send private message

8

Friday, December 30th 2011, 5:57pm

@börni hani alles scho erlebt be au grad bem chef experte wänd uf aber das send nerve wome sech cha spare idem me halt schnell dröber seicht.

Do gebi dir recht luegsch lieber das er zerst technisch guet do stoht!

big L

Sage

1.Auto: Polo G40

Motor: vorhanden

• Send private message

9

Saturday, December 31st 2011, 12:28am

Warum die (Flug)rost behaftete Ölwanne gross behandeln ? Schraub doch gleich ne gescheite Aluölwanne drunter ;)
big L has attached the following files:

• Send private message

10

Saturday, December 31st 2011, 12:42am

hani för mine uf de bstelligsliste :evil: wie so velles muss de mol met em gt performance rede :D

quake

Trainee

1.Auto: 83 GLI Cabi

Motor: 1800 GTI

2.Auto: 83 GTI Trophy/82 Gtii

Motor: 1800 GTI

• Send private message

11

Saturday, December 31st 2011, 7:40am

Es chönd 3 sache sie 1 VDD / ölwannedichtig oder de Kurbelwellensimmering.
Die erschte 2 sache sind schnell gmacht.
Wenn er zwische Motor und Getriebe seicht wirds tür, denn musss Getriebe abe.
und wenn Getriebe scho dunnde isch Kupplig au grad wächsle und de Simmering vom Getriebe.

ShaunG60

Intermediate

• Send private message

12

Saturday, December 31st 2011, 3:37pm

@Shaun: bevor d es fahrwerk bstellsch würdi mal s auto amene mech zeige, wo öppis vo dene autos verstaht (z.b. mir) zum en überblick z haa, was no alles chunnt. da nützt der s fahrwerk nüüt, wänn nachär no e riese mängellischte häsch und dänn de cholle knapp wird.
Joo min G60 esch im mom ned fahrbar, well ich s'alte fahrwerch use gno ha. Ich tue jetzt eifach es neus gwind dri dasi en mal cha go abewäsche und dasi weder fahre cha zum luege wos weder druckt.

Aber dörfsch gern zu mer uf wettige cho, cho luege ;-)

ShaunG60

Intermediate

• Send private message

13

Saturday, December 31st 2011, 3:39pm

Es chönd 3 sache sie 1 VDD / ölwannedichtig oder de Kurbelwellensimmering.
Die erschte 2 sache sind schnell gmacht.
Wenn er zwische Motor und Getriebe seicht wirds tür, denn musss Getriebe abe.
und wenn Getriebe scho dunnde isch Kupplig au grad wächsle und de Simmering vom Getriebe.

Hoffentli eschs ned so schlemm :(

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests