You are not logged in.

Viperous

Trainee

1.Auto: Audi S4

Motor: 4.2 V8

2.Auto: Ford Fiesta

Motor: 1.4 TDCi

• Send private message

41

Monday, September 20th 2010, 7:39am

Hallo zusammen,

also ich hätt au grundsätzlich intresse chönt aber au erst uf nögschtjohr mitcho...

miniwindy88

Professional

• "miniwindy88" started this thread

1.Auto: Suzuki Swift

Motor: 1.3 TDI

2.Auto: Audi RS3

Motor: 2.5

• Send private message

42

Wednesday, September 22nd 2010, 10:51am

Also liebe Leute

I ha jez mau gründlech mit öperem vom Audi - Forum gredt u es gseht effektiv so us, dass die zimlech viu afrage hei. u für die 6Stündigi Füehrig (woni schwär anime das mir aui vo dere gredt hei) müessemer sicher 3-4 Mönet im Vorus aafrage und bueche!
Denn chöntme afrage fürnes Datum und si düe das abkläre mit dr Produktion u de bechömemer d Buechigsbestätigung.

Vo däm här heimer jez gnue Zit zum luege a welem Datum dases "allne" passt und vorauem o das meh chöi mitcho, het ja jez vo diverse Site so tönt das si ersch nächst Jahr zit hei...

S Restaurant chame de o grad no für Menuvorschleg afrage u de chame dert ono vorus-selektioniere de heimer es organisierts zmittag zumne günstigere priis, i dänke das wär o i üsem Sinne oder?!

Hiemit eröffni mau s Doodle dasme sich mau chli meh einig chönt wärde betreffend Datum.
(i ha jez äxtra dr februar gno wüui scho mängisch wägem januar-loch i clinch cho bi, sowie jewils donsti u friti selektioniert (friti wär am idealste meini, de simer nid im stress wäge zrüggfahre, oder?! ) we das öper stört bitte mäude! :) )

Terminfindung Werksbesichtigung Ingolstadt

BITTE IITRÄGE!!!!!!
:b:
jage nicht, was du nicht zähmen kannst!

:dh: Audi for life :dh:

ZUM

Administrator

1.Auto: Audi A4 Avant quattro 1.8T

Motor: BEX

2.Auto: Audi quattro C1

Motor: RR mit Vitamin L

• Send private message

43

Thursday, September 23rd 2010, 7:08am

Was ich bei der ganzen Sache noch nicht ganz gepeilt habe ist, wollt ihr am gleichen Tag hin und wieder zurück fahren? Wenn ja, ist das ein nicht unerhebliches Risiko. Wenn ich nach Ingolstadt fahre, dann ist immer min. eine Übernachtung fällig, weil ich mir den Stress der Fahrerei von knapp über 1'000 km (in meinem Fall) an einem Tag nicht antun will. Vor allem, wie jetzt angedacht, im Winter, wo die Strassenverhältnisse nicht immer so optimal sind. Ingolstadt ist übrigens ein fürchterliches Nebelloch. Wo soll denn das Essen sein? Im Audi-Forum im Movenpic-Restaurant?

Die grossen Audi's werden übrigens nicht in Ingolstadt, sondern in Neckarsulm gebaut. Auch da sind Werksführungen möglich.

Gruss Markus
Wer Fehler findet, darf sie behalten

44

Thursday, September 23rd 2010, 10:29am

Was ich bei der ganzen Sache noch nicht ganz gepeilt habe ist, wollt ihr am gleichen Tag hin und wieder zurück fahren? Wenn ja, ist das ein nicht unerhebliches Risiko. Wenn ich nach Ingolstadt fahre, dann ist immer min. eine Übernachtung fällig, weil ich mir den Stress der Fahrerei von knapp über 1'000 km (in meinem Fall) an einem Tag nicht antun will. Vor allem, wie jetzt angedacht, im Winter, wo die Strassenverhältnisse nicht immer so optimal sind....
Hey, wertvolli Inputs. Mir persönlich machts nüüt uus, zum amene Tag 1000km abriisse, passt scho :)

...Die grossen Audi's werden übrigens nicht in Ingolstadt, sondern in Neckarsulm gebaut. Auch da sind Werksführungen möglich....
Neckarsulm isch ab sofort min Favorit, will ich mich meh für grossi Audis interessiere. Isch übrigens nächer wie Ingolstadt, wär au no en Vorteil.

Gruess,
flyer83

miniwindy88

Professional

• Send private message

45

Thursday, September 23rd 2010, 12:22pm

..... i bi nid blöd, das isch mir scho klar, jedoch chame sone grossi füehrig wo mir ja eigetlech agsträbt hei, nur in ingolstadt dürefüehre, in neckarsulm biete si höchstens 2-stunde füehrige a..... usser dir findet was, i ha nix gfunde...

ZUM

Administrator

• Send private message

46

Thursday, September 23rd 2010, 2:24pm

Ich sehe am Samstag einen Kollegen, der bei Audi in Neckarsulm arbeitet. Ich frage ihn mal, ob er mehr weiss oder raus finden kann. Abgesehen davon ist Neckarulm so viel näher auch nicht. Das sind für mich auch rund 900 km.
Ingolstadt ist schon sehr gut, aber alles an einem Tag halte ich für sehr verwegen. Rund 10 Std fahren, 6 Std Führung , dann noch ein paar Pausen und Essen... Ich habe ansonsten auch kein Problem längere Distanzen zu fahren. Allerdings ist dann für mich der Tag gelaufen. I
Ich wüsste in der Nähe von Ingolstadt (rund 20 km) ein gutes, günstiges Hotel (Falls da Interesse besteht).

Gruss Markus

47

Monday, September 27th 2010, 9:47am

Hoi ZUM!
Ich sehe am Samstag einen Kollegen, der bei Audi in Neckarsulm arbeitet. Ich frage ihn mal, ob er mehr weiss oder raus finden kann. ...
Hät Din Kolleg scho öppis usegfunde?

... Abgesehen davon ist Neckarulm so viel näher auch nicht. Das sind für mich auch rund 900 km.
Ingolstadt ist schon sehr gut, aber alles an einem Tag halte ich für sehr verwegen. Rund 10 Std fahren, 6 Std Führung , dann noch ein paar Pausen und Essen... Ich habe ansonsten auch kein Problem längere Distanzen zu fahren. Allerdings ist dann für mich der Tag gelaufen. I
Ich wüsste in der Nähe von Ingolstadt (rund 20 km) ein gutes, günstiges Hotel (Falls da Interesse besteht).
Yep, das isch so, dass mer a somene Tag hält dänn nümme de huufe macht... Aber an Hotel han ich persönlich käi Interesse. Langi Dischtanze sind würkli käis Problem für mich: Bi z.B. grad ide Nacht vo Samschtig uf Sunntig churz nach Münche gfahre. 23 Uhr Züri ab, 2.00 Uhr in Münche und mit emene churze Ufenthalt sowie emene Zwüscheschtopp in Chrüüzlinge am Bodesee wieder 7.00 Uhr zrugg... ;)

Gruess,
flyer83

ZUM

Administrator

• Send private message

48

Monday, September 27th 2010, 11:34am

Ich habe letzten Samstag mit meinem Kollegen gesprochen. Er will da entsprechend nachfragen. Selber hat er nicht sehr viel gewusst. Nächsten Samstag sehe ich ihn wieder. Mal sehen, was dann raus kommt.
Unabhängig davon, bin ich der Meinung, dass wir erst einmal den Vorschlag von miniwindy durchführen sollten.

@flyer83
Da Du nicht der einzige bist, der die Besichtungung machen will, denke ich, dass es für die anderen eine Überlegung wert ist, 1 Nacht im Hotel vor Ort zu verbringen.

Gruss Markus

49

Monday, September 27th 2010, 11:50am

@flyer83
Da Du nicht der einzige bist, der die Besichtungung machen will, denke ich, dass es für die anderen eine Überlegung wert ist, 1 Nacht im Hotel vor Ort zu verbringen.
Natürlich, aber ich ha ja gschribe, dass ich persönlich nöd dra interessiert bi ;) Vo anderne hani käi Wort xäit, die chönd sälber für sich rede...

Gruess,
flyer83

Viperous

Trainee

1.Auto: Audi S4

Motor: 4.2 V8

2.Auto: Ford Fiesta

Motor: 1.4 TDCi

• Send private message

50

Monday, September 27th 2010, 1:23pm

Also ich han mit beidem ke müh, egal ob fahre oder im Hotel übernachte ;)

51

Friday, October 1st 2010, 2:28pm

Hämmer Neuigkäite?

Gruess,
flyer83

miniwindy88

Professional

• Send private message

52

Monday, October 4th 2010, 7:14am

Bisher hei sech leider noni meh amäudige uf mim doodle link intreit, so das i im moment ke alass gfunde hätt no witer nachezbore.

(du hesch di übrigens ou noni itreit!...)

und solang i noni meh amäudige ha u d lüt sech nid drzue üssere ob si jez wette dert nöime übernachte oder a eim tag hin u retour.... machts das ganze o nid eifacher.
i wär froh um meh inputs.

53

Monday, October 4th 2010, 11:48am

Sali miniwindy88
(du hesch di übrigens ou noni itreit!...)
Hami im Doodle iiträit, mir gönd alli Täg, i mues es äifach bis schpätischtens aafangs Dezämber wüsse, welle dass definitiv isch, dänn chani dä fix bueche.

Beträffend Übernachtige wäisch es vo mir scho ;)

Gruess,
flyer83