Mein Cab - Audi

  • Nachdem ich mich letztens vorgstellt han, stelli eu no mis Baby vor: :ab:


    Äh nachtufnahm mit schönem Vollmond:



    Äh Rundum-Asicht:








    Schlussendli no sCockpit mitem Carbon-Interieur:



    Winer gseh hend hani nöd unbeingt viel gmacht, jedoch langets mal vorerst.
    Merci eu! :h:

    Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z.B. wie bringe ich mein Fahrzeug noch tiefer? (c) Albert Einstein -> modifiziert durch KingBeni \n\n

  • Ganz geil! chunt super übere so wie er jetzt usgseht, muenen den mal no live gse!


    lg Jan

    Ja chumme sicher no churz vor minere Ferie id Garage verbi... Mun no go sFahrwerk abmesse. Schkribe dir ims WhatsApp... :) chasch ja denn go dri luege :)

    Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z.B. wie bringe ich mein Fahrzeug noch tiefer? (c) Albert Einstein -> modifiziert durch KingBeni \n\n

  • Findi au no schön. Vor allem ebe au will ned so viel dra gmacht isch. Bi scho lang kein fan meh vo all dene Mega-Umbaute.
    Nume d'Nummererähmli findi ned so de Brüller.


    Wie lauft de 2.4er so? Ich ha jo s alte Cabi miteme 2.3er 5-Zylinder und de isch... naja... ned so schnell ;)

  • Findi au no schön. Vor allem ebe au will ned so viel dra gmacht isch. Bi scho lang kein fan meh vo all dene Mega-Umbaute.
    Nume d'Nummererähmli findi ned so de Brüller.


    Wie lauft de 2.4er so? Ich ha jo s alte Cabi miteme 2.3er 5-Zylinder und de isch... naja... ned so schnell ;)


    d'Nummerrähmli sind gschmackssach :)


    Ja segemers so, isch halt en Cruiser miteme hammer 6Zylinder Ton... Leistigsmässig halt scho ned grad der hit, aber mir sind ja Tuner und kei Raser ;)
    :prost:

    Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z.B. wie bringe ich mein Fahrzeug noch tiefer? (c) Albert Einstein -> modifiziert durch KingBeni \n\n