• wilkomme im VAF... :prost:
    Mol muen säge gsehd hammer us, gad dänk au ab wiänes zäpfli..;-)


    hesch ja wiä gseid opritsch en geile Audi, han de A3 1.8t 8L gha, hätt no en passgenaui alag wo bi diär au wür inepasse denki, oder hesch da au scho was iibaut?
    mfg Smileyman

  • Jo goht ned schlecht... git aber immer en schnellere... jo mit dere musig weiss i selber nonnig so gnau was...
    han meh profisorisch als recht en 1000watt rms ground zero subwoofer und en passende verstärcher... (kondensator mit 1F) und kabel (35qmm) mit 200 A abgsicheret... Radio isch miteme Pioneer AVH 6300 DIN1 ustuscht worde...de rest isch no original...(also Bose) aber de originali sub und cd wechsler sind nüme in gebruch leider immer no verbaut... Mangels erfahrig und know-how isch do no nie meh gange...

  • Nice... Gfallt mer din S3... dFelge eifach de :sch: :)

    Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z.B. wie bringe ich mein Fahrzeug noch tiefer? (c) Albert Einstein -> modifiziert durch KingBeni \n\n

  • ja isch emol scho mal was...aber ebe falls intressi hätsch oder wüsstisch öper mit audi a3/s3 8L chasch mer ja bscheid gäh, han sie leider scho müesse usbaue, da ich de platz brucht han, und somit nöd hörtestbar..;-) aber ich finds isch en hammer sound..d'fründin seid immer ich sell sie im neue a3 ibaue...han aber kei luscht meh alles wider passendi war dsfinde, han scho gnueg lang gsuecht für en halterig i de türe ( woni bi acr la mache la han müesse) und s'boxebrett füre alti a3..;-)
    mfg Smileyman