Komische ''Krater'' im Zylinderkopf

  • Salü zusammen


    Habe mit der Demontage meines Golf 1 Motors begonne. Beim Zylinderkopf sind mir nun so komische Krater aufgefallen. Sieht etwa aus wie die Mondoberfläche :ablach: Weiss jemand was das ist oder woher das kommt? Brach ich einen neuen Kopf? Kann das repariert werden oder kann man es ignorieren?


    Danke für Eure Hilfe

  • Habe schon viele Golf eins Motoren gesehen aber so etwas an keinem Zylinderkopf.Muss nicht schlimm sein.Hätte sonst noch 2 Zylinderköpfe von EG Motoren.Brauche sie nicht mehr.Sind noch in Ordnung.Was für ein Motorentyp hast du?
    Grus oldscool01.

  • Ist zwar das erste Mal das ich einen Motor überhole und modifiziere, aber so etwas habe ich eben auch noch nicht gesehen. Auch auf keinem Bild. Habe einen 2H Motor, weiss nicht ob der Kopf vomEG passt?! :confuse:

  • Erstens will ich ihm nichts aufschwatzen und zweitens hätte ich ihm den Kopf gratis überlassen .Deshalb habe ich auch nach dem Motorenkennung gefragt.gt28rs sollte nicht irgend ein Mist erzählen.Grus oldscool01. :janu:

  • [quote='oldscool01','index.php?page=Thread&postID=216225#post216225']
    Erstens will ich ihm nichts aufschwatzen und zweitens hätte ich ihm den Kopf gratis überlassen .Deshalb habe ich auch nach dem Motorenkennung gefragt.gt28rs sollte nicht irgend ein Mist erzählen.Grus oldscool01. [/Quote


    Isch au nid böss gmeint gsi. ...und ufschwatze isch eher uf unsicher gmeint gsi
    Der eg kopf würdi uf 1.6 Liter maschine gho ...falls e 1.8 Liter isch den ....PF, PG, 2H und DX.
    E schöne süntig no :D

  • Ha jetzt au gseh das de EG Kopf vomene 1.6L isch. Also nöd passend. Ha no öpper gfonde wone Kopf vomene 2H verkauft, also de glichi wie ich scho ha, de het so wies uf de Bilder usseht aber au so paar ''krater'' :D


    Het soschd no öpper en 2H Kopf ummezligge?


    und wenn mer grad bim Thema sind, kennt jemand e gueti Adresse fürs Zylinderkopf plane etc?


    Schöne Sunntig gzämme


  • Also wenn Du di scho dini Finger dräckig mache willsch :D den hol dir am beste :


    -Zylinderkopf vom G60 mit der Bezeichnung "P" weil grössere Kanäle als 2H Zylinderkopf
    -Ansaugbrücke mit Bezeichnung "AD" auch grössere Kanäle als 2H
    -Krümmer strömigsgünstig bearbeiten oder Fächerkrümmer aber leider nicht eintragbar
    -Steuergerät vom Golf 2 GTI oder ein Chip holen.
    -Luftfilterkasten bearbeiten


    Leistungsausbeutung je nach Zustand der Teile und Bearbeitung 10 bis 20 PS.


    :w:

  • Mängisch frog ech mech scho was Do zum Teil för Halb oder unwissen omen esch , nemm Dine Chopf ond mach de ! En G 60 Chopf bearbeite choschtet glich vöu wie Dine ond wend rechtig uf Leischtig wotsch goh ( meh weder 30 Ps sagi jetz ) so das es Notwendig wird das d grösseri Ventil bruchsch , de spielts ke Rolle was d för en Basischopf nemmsch . Ach jo en EG Chopf goht ned wöu de ke integrierte Brennruum het , wo de 1.8 benötigt , de het en Flache Chopf . Wend emou en guet Tuenete GTI Motor wotsch fahre ( lauft besser weder en 16v KR ) , chasch gärn verbi cho , reut mi de ned . Dini Mondkrater send de nome Gussspure ond hend de keinerlei Ifluss uf irgendöbbis .

  • Mängisch frog ech mech scho was Do zum Teil för Halb oder unwissen omen esch , nemm Dine Chopf ond mach de ! En G 60 Chopf bearbeite choschtet glich vöu wie Dine ond wend rechtig uf Leischtig wotsch goh ( meh weder 30 Ps sagi jetz ) so das es Notwendig wird das d grösseri Ventil bruchsch , de spielts ke Rolle was d för en Basischopf nemmsch . Ach jo en EG Chopf goht ned wöu de ke integrierte Brennruum het , wo de 1.8 benötigt , de het en Flache Chopf . Wend emou en guet Tuenete GTI Motor wotsch fahre ( lauft besser weder en 16v KR ) , chasch gärn verbi cho , reut mi de ned . Dini Mondkrater send de nome Gussspure ond hend de keinerlei Ifluss uf irgendöbbis .


    Wieso Halbwissen?
    Gussfehler isch jo obe scho besproche worde und hätt mit der funktionalität vom Kopf nüt z tue.
    Falls einfach und schnell söt gho den empfehle ich die angegebene Möglichkeit mit "P" Kopf und AD Ausugbruck
    Klar wenn Geld Kai Rolle spielt kah me villes aber so de Satz afoh halb oder unwüsse ....naja :w: jede muess mol afoh :prost: