Lamdasondendeaktivierung Audi S4 B6 4.2 V8

  • @Tom


    Ich han en Audi S4 B6 8E Avant mit Tiptronik. Mich nervt das Elende zu frühe Uffeschalte selbst im Manuellmodus erst recht im Sportmodus. Gits da e Lösig dafür. Besser gseid, wieviel kostet da soöpis. Denn en Kolleg vo mer hät das bi sim S4 B6 mache laa, aber de isch in Kaprun bi Zell am See, Österrich. Döt händs ihm für 1000 Euro de Asug bearbeitet, s Chiptunig gmacht und ebe d apassig vom Automat. D Schaltzitpünkt sind nach obe korrigiert worde, s Asprechverhalte Verbessered und au d Scahltvorgäng sind nun schneller. Aber das isch öpe 440 Km entfernt und ich han kei Bock dafür so wit z fahre. Wie gsehts da i de Nöchi us? Cha au DE sii, wil bi allne da i de Schwiz heissts nur, dass göchi nöd. Aber das es gaat weissi ja. Dörf eifach nöd so tür sii. Mini Finaze sind zur Ziit recht knapp.


    Nur no kurz:


    Min S4 lauft tiptop, trotz 182'000 Km druf. De einzigi Ölverlust isch a de linke Zylinderkopf-Dichtig, das vo der oft beschribene Problem mit de Plasmabeschichtig isch bis Dato nicht existent, d Wartig übernimm ich und somit hanni d Köste sehr guet im Griff. So dass ich finde, au wenn ma kein riche Schnösel isch, cha ma sich so es Auto leiste.


    Merci im Vorus für dini Antwort


    Grüess


    Michel

  • Also Custom-Chips ist ca. 280km von Zürich entfernt. Nicht grad um die Ecke aber auch nicht so weit.


    Also die Frage ist was Du genau möchtest und dann frage ich nach. Möchtest Du dein S4 gleich optimieren lassen oder nur die Schaltung anpassen?


    Zum Motortuning kann man halt sagen... geht man mit den Dingern auf den Leistungsprüfstand bringen die in der Regel so 290 - 300 PS. Mit Optimierung liegen 320 - 330PS drin. Wenn Zoran das Getriebe anpasst kann man Wünsche natürlich berücksichtigen, schliesslich programmiert er das ja. Allerdings müsste ich ihn erst fragen, ob dies beim S4 B6 auch schon möglich ist und ob man das einzeln programmieren könnte ohne Motorentuning.


    Mfg Tom