Schalten mit Zwischengas - wer kanns?

  • Hi Leute


    Nun, da ich bei meinem ersten Auto gezwungen war, den 2ten Gang mit Zwischengas zu schalten, auf Grund eines kaputten Synchronrings, bin ich nun dessen fähig.


    Ich finds einfach und nichts wirklich weltbewegendes. Nun stelle ich aber fest, dass diese Fähigkeit in der heutigen Zeit, wohl bedingt durch die Tatsache des Nicht-Brauchens, sehr rar geworden ist.


    Deswegen wollte ich mal nachfragen:
    Wer von euch beherrscht das Schalten mit Zwischengas? Also ich meine "wirklich" beherrschen.. :D


    Die Vor- und Nachteile sollen hier aussen vor gelassen werden..

  • jo wenn't 2 regle beachtesch:


    1. Ueschalte: uuskupple, gang use, iikupple, uuskupple, gang ine, iikupple
    2. Abeschalte: usskupple, gang use, iikupple, gas, usskupple, gang ine, iikupple


    Jo ussert das es geil tönt, oder d'gang au im tüffschte Winter guet iebringsch brusch das jo bi dä hütige Autos nüme...


    Gruess vom Traktoremech :tongue:



    EDIT: oder meinet ihr bim abeschalte eifach no churz gas geh vor me iikupple?!

    Vorsprung durch (alte)Technik

    \n

    \n

    Hubraum ist durch nichts zu ersetzen. Der Beweis: Was wäre \nein Turbomotor ohne Hubraum? Ein Windrädchen...

    Einmal editiert, zuletzt von Frei_hemberg ()

  • Machi eignetlich au immer bim abeschalte.. ussert ich verstahne das jetzt falsch. Aber ja eifach halt no schnell gas geh bim uskupple bevor mer denn dä tüfer gang ine tuet, und ohne nomal i und uskupple..



    laschti = ich nimm mal ah er mein Lastwage ;)

  • Zitat

    Original von zuercher
    Machi eignetlich au immer bim abeschalte.. ussert ich verstahne das jetzt falsch. Aber ja eifach halt no schnell gas geh bim uskupple bevor mer denn dä tüfer gang ine tuet, und ohne nomal i und uskupple..


    Ich mein eigentlich scho folgendermasse:


    > kupple
    > gang use (also in Leerlauf schalte)
    > kupplig losloh
    > gas atippe
    > kupplig drücke
    > nächste Gang ilegge
    > kupplig losloh


    und das innere halbe Sekunde.. (oder isch das jetzt übertribe? :D)

  • Also im Normallfall schalte und kupple ich ganz normal, hat sich bisher bewährt und funktionierte praktisch immer :P Mit andern Worten, nein ich könnte es glaub nicht, habs zumindest noch nie gemacht. Aber denke mit bisschen Übung würd ichs hinkriegen.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • du tuesch nomol iiikupple zum d'hauptwelle z'beschleunige das sie schneller dreiht... zum d'drezahl vo dä hauptwelle und em Zahnrad was lose druf glageret isch azgliche (was im normalfall d'synchronisation übernimmt)


    schwirig zum erkläre


    PS bim ueschalte "zwüschegas" bringt nüüt

    Vorsprung durch (alte)Technik

    \n

    \n

    Hubraum ist durch nichts zu ersetzen. Der Beweis: Was wäre \nein Turbomotor ohne Hubraum? Ein Windrädchen...

    2 Mal editiert, zuletzt von Frei_hemberg ()

  • dä underschied isch eifach bi dem was du als neutralgang bezeichnesch isch das d'haubwelle mit em motor verbunde isch... und so chasch si au mit dä motoredrehzahl beschleinige idem das gas gisch

    Vorsprung durch (alte)Technik

    \n

    \n

    Hubraum ist durch nichts zu ersetzen. Der Beweis: Was wäre \nein Turbomotor ohne Hubraum? Ein Windrädchen...

  • Zitat

    [i]Original von Frei_hemberg


    PS bim ueschalte "zwüschegas" bringt nüüt


    Wieso nit?
    I gib e Bispiel, mim Kolleg si RS 2 goht erscht richtig ab 4000U/min(aber den ganz heftig :D ). Also das heisst wenn normal schaltesch ohne Zwüschegas zum Toure dobe bhalte (4000+) gheisch jo voll in es Turboloch, oder nit?

  • okay säget mer differenz vom 2. in 3. isch pauschal 800 U/min


    du dreisch bis uf 4800 und schaltschesch in 3., bis du gschalte hesch gheit dir d'drezahl vom motor nie under 4000 umdrehige...


    Da rs2 (hesch gseit oder?) het doch sicher es blow-off oder es pop-off ventil oder?


    EDIT: respektiv es umluftventil

    Vorsprung durch (alte)Technik

    \n

    \n

    Hubraum ist durch nichts zu ersetzen. Der Beweis: Was wäre \nein Turbomotor ohne Hubraum? Ein Windrädchen...

    Einmal editiert, zuletzt von Frei_hemberg ()

  • schaltä au immer mit zwüschägas abä jedoch numä mit eimal kupplä bim auto.


    bi dä altä traktorä ohni synchronisation allerdings dänn mit zweimal kupplä, susch bringsch nämli kän gang inä :D
    wie der frei scho gseid häd mer mues d hauptwällä sälber synchronisierä uf dä nächscht tüfer gang :dh: