Einfach nur dämlich.....

  • das isch würklech dum.. u wäg söttnigä müässä mir andärä lidä.



    aber dr unfau vom wuchäänd wird ja erwähnt.. das findi aber huärrä krass was die 3 abglah hei.. es sich ja scho allei dr gsund mönschäverstand das mä nid so ume fahrt... mann o mann...

  • Aber würklich s truurige isch ja, dass de spötischtens i 5 jahr de uswiis chan ha. das findi ja so dämlich.


    wie die 3 in schönewerd. nei meine güte. de ander isch nachher mitem zweitauto uf züri in usgang. meine wie dämlich muesch sii? söttigi lüüt ghöred ad wand gstellt!

  • jo äs git leider zviel idiote uf üsne strosse, isch leider so...


    do gad au wieder äs biespiel, so öbbis isch doch eifach där oberhammer und eifach nid zum glaube:


    http://www.blick.ch/news/schwe…cht-langsam-fahren-105211


    weiss jo nid, aber gsee so viel so lüüt wo vor dä kurve überholen, renne machen und und und. än kolleg isch wäg somene a**** gschtorbe. är und sin kolleg und ihri fründine sind i eim auto gsesse, händ für ä wuche ins tessin wölle. min kolleg und äbe dä ander vorne. ufem gotthard hät eine wo ine entgege cho isch anere unübersichtliche stell überholt und isch frontal i si ine. kolleg und dä ander wo forne gsesse isch sind sofort tot gsi, beidi hine im spitol. isch ez zimlich ganu 10 johr her...


    git eifach viel lüüt wo würklich zwenig IQ händ und gar nid überleggen wases machen - leider... muss jeda tag dur ä chlini waldstrecki, isch ä 80er, mi gseet niened füre wells viel kurve hät. aber sicher jede 2. tag gseeni so än idiot überhole, isch eifach äs wunder das nie eine entgäge chunt unds eifach mol tätscht, isch nämlich d'hauptstross...


    drum au nie provoziere lo vo irgendwelche idiote, lieber verbiizie lo und däne affe ihri freud lo... lohnt sich nid!

  • Zitat

    Original von flapsch20
    Aber würklich s truurige isch ja, dass de spötischtens i 5 jahr de uswiis chan ha. das findi ja so dämlich.


    wie die 3 in schönewerd. nei meine güte. de ander isch nachher mitem zweitauto uf züri in usgang. meine wie dämlich muesch sii? söttigi lüüt ghöred ad wand gstellt!


    Und s krasse find i das die scho wieder uff freiem Fuss sind!

  • Sali zeme... also fends au absolut e Wahnsinn:


    1. As es überhaupt so Schlaummeier get wo so Szenene Veranstaltet
    ( Hand ufs Herz, selber fahrt mer au ab und zue mal chli ar obere Grenze, aber sicher ned mit Risiko , d Übersicht oder Kontrolle z`verlüüre, Sprich haut ebe apasst)


    2. As üsi CH Gsetz eifach de weder uf alli Autofahrer apasst wird, kurz, die wo seriös fahret oder normal und au "chönnt" Autofahre düpfts wieder mit verschärfte Gsetz oder vermehrte Kontrollene....



    Die sölle sech gschieder überlegge, as se endlich dere "Schicht vo Fahrer/zuekünftige Fahrer" de Riegel schiebed!


    Ech wär derfür as so Neu Lenker ( bitte ned falsch verstoh, be ke rassischt) und au die us de Gwüssne Länder, eifach ersch ab 25 oder höher es "richtigs" Auto dörfet fahre.


    Z.b. Ausweis auf Probe für 5 Johr, und bem chlinscht Verstoss grad de Check weg..und vo vore müesse afo( glaub de überleit sich jede ob er mal zviel Gas wott ge!!??)
    und e Plombierte Mocke, was weis ech, wo maximal 50PS leischtet oder so( klar me chan au met 50km/h öpper töte) aber es wör garantiert d Reiz am Rase oder de anderne usefordere nä....


    Und zuesätzlich söttet Gwüssi Lüt ersch nach abklärige Gwüssni Auto dörfe fahre...


    Meine: e Neulenker met emene S3 oder S4 unterwegs? oder M3, oder emene Stern....Hallo?? ech han es Hondali gha als 1.Auto...vo wege Prestisch zum blöffe und so....ebe genau die Schicht sött genauers Chekct werde, wo meine chum heige sie de Uswiis, sie müessdet grad e Bolid met Ü 150Ps ha....aber ebe..mini meinig,
    esch es Striitsach wie Raucher Kontra Nichtraucher...


    Esch haut leider so as es geng die fausche Stroft, ob Opfer oder ebe die andere Autofahrer wo seriös fahret oder würde seriös fahre( au neulenker gets seriösi!!)...und das fend ech sehr Tragisch, as geng ersch öppis muen passiere as die z Bern obe schaltet.....


    Und nomal: wott do niemer disskriminiere, aber es isch haut so, as es eifach uffallt, wer oder wie so Unfäll mache oder passiere...



    Grüess Ändu

    Der Unterschied zwischen Mädchen und Jungs, ist der Preis Ihres Spielzeuges



  • ig meine es si ja nid nur jungi wo rase... zudem was sich mit denä wo i ihrnä ferraris usw. rennä dür europa fahre? i meinä da bringts viu so massnahme mit neulenker we die um di e30 si.


    ussertdem wie oft list mä geisterfahrer uf dr outobahn.. u das si euteri... churz nachem unfalll ich aj e eutärä ma o uf dr outobahn gstorbe selbstunfall... da chame doch nru sägä glück das niemer andersch verletzt ishc worde. klar mä gei tgeng uf die jungä los wiu di ejungä ufnä art u wis d gränzä wei testä u das haut sowas schief geit.


    es isch eifach aues es pro und kontra. und das ganze mit plombiere schwachi outos... usw. ischn witz wiud genauso ihr tsadt mit 60 personä chasch gfährdä.


    naja ishc mini meinig.





  • ich schliess mi dinnere meinig ah, genau so isches!!!

  • Was meineder derzue wens en Blackbox is outo stelled? i hamers eso überleid das nachdem enraser verwütst worde isch en blackbox ie bechunt und registriert wird.
    mitere blackbox chamer sehr vell nachewise...falses nu einisch passiert ischer de wage und de uswis wäg...

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara