• Sooooo update hets gää......
    ha mitlerwile paar sache gmacht u die wotti euch nid vorenthaute!
    Afa mau es paar Fotos vom aktuelle Stand..


    vo vorä:


    sitlech:


    Heck:


    Gemacht wurde:


    Heckleuchten LED
    Scheinwerfer AE
    Böser Blick
    Gewindefahrwerk KW V1 Inox Line
    Bastuck komplettanlage ab Kat.
    Neues Radio
    Scheiben getönt
    Barracuda chrom Felgen mit 225/35 R18 Bereifung


    Nächste Pläne:


    Leistungssteigerung auf ca. 250-300PS
    MSD durch attrape ersetzen
    evt. Sportluftfilter
    Soundanlagen einbau
    evt. Bodykitt oder diverse Schürzen ersetzen


    Lackierung in Perlweiss ändern



    ja meh faut mir iz o no nid i.... evt. hani was vergässä seid mer de dr biber scho :D


    bi schomau gspannt wie das de usgseht we d summerrad druf si!


    die nächschte Pics chömä we d Temperature mitspilä u ändlech dr Summer back isch.

  • momou du..gseht doch guet us.
    ich wörd evtl. nor die bestehende schürze wagefarb mache ond guet isch..ond en cupra lippe druf;-)


    perlwiis..naja,esch gschmacksach...wördi ICH ned mache!


    merci ;) ja perlwiss finde ig eifach dr hammer.. ha scho paarmau ä 4er hie ir umgäbig gseh in perlwiss.... mir gfauts abartig.... aber ja wiss isch haut heiku wine morä

  • naja z lackiere wär eh z letzte..... schliesslech o nid so biuig.... zersch aues anderä mau i agriff nä.... am liebste wär dr motor... so 300ps wetti eig. ha.... u ja isch mer klar bringis nid uf d strasse.... aber glich..... :D

    Vor allem chaschs ned vorführe, aber jo wemmers uf de MFK ned gsed chamer das omgo ;) . Mosch eh luege wieds wettsch, ohni grösseri Modifikatione gots ned. Am beste grad wächsle ond öpis gröbers inetue.

    Effizienz braucht Leistung\r\n\r\n1.4 TSI - Kinderarbeit unter der Motorhaube :h:

  • naja z lackiere wär eh z letzte..... schliesslech o nid so biuig.... zersch aues anderä mau i agriff nä.... am liebste wär dr motor... so 300ps wetti eig. ha.... u ja isch mer klar bringis nid uf d strasse.... aber glich..... :D


    Ja ich denk au, dass de uf 300PS chunnsch do muesch scho chli tiefer ind Trickkiste griffe, und wenn de das willsch Itrage loh, denn chostets di e schweinegeld.....
    Mini empfählig wer, am Motor alles zmache was me uff dr MFK nit merkt......do gits jo einiges


    Nockewelle
    Asuugig
    Motormanagement
    Abgasalag
    evt Benzinpumpi und Isprützdüsene etc...... und dass merkt dr keine use uf dr MFK!


    Und de chunnsch au scho recht wit!!! =)

  • 300 PS chasch scho iiträgä. Han für min 4er au scho än Kit gfundä für diä Leischtig aber zallä würi 20'000.- wasmär vill zvill isch. Du chasch ja guät eifach dä Chip machä, langät ja sicher au.

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • Sooooo ändlech hani mau wieder Zit....


    Update... sägi nur....


    nacheme churze bsuech bim 4ohm... isch folgendes usecho...





    i bi mit dr arbeit.... beratig... und dr qualität u mitem sound sehr sehr zfridä....


    chane nur witerempfählä.... und jaa.... isch natürlech vorprogrammiert dasi iz no meh zit mit mire Perle verbringä :D



    I love my GTI :D


    gruess us Thun

  • sale


    kanns sein das ich dich vorgestern gesehen habe ca. sechs uhr richtung heimberg :)
    ja 4ohm isch geile lade hami dert oh la berate.


    hf mitem outöli
    gruss