MFK beimTCS durchführen

  • Also bi uns hets gheisse si näme no keini Tuningteili ab(zB. Felge)!
    Toleranter chasch nit sage, die müen ihre Job au richtig mache sunnsch wird das gli wieder abgschafft. Bi uns sin si aber scho voll ussbucht!

  • im AG han ich ghört isch es eifacher bim TCS, und anderi säget wiederum sie sind sträng.. kei ahnig imfall..


    aber iträgige mache chönds nöd. also autos ahmelde, fahrwerk, felge, distanzschiebe etc. iträge gaht nöd. das muesch immerno bim STVAMT mache

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Also min Daddy hät grad vor paar Wuche Felge itreit bim TCS z'Sevele.
    Aber er hät gmeint, seg jo voll chindsch wie gnau und bünzlig ases tüend. I han au s gfühl dasses eher strenger sind, will wenn sie ihri Arbeit nid recht machen, verlürends dia Zuaständigkeit wider.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    Also min Daddy hät grad vor paar Wuche Felge itreit bim TCS z'Sevele.
    Aber er hät gmeint, seg jo voll chindsch wie gnau und bünzlig ases tüend. I han au s gfühl dasses eher strenger sind, will wenn sie ihri Arbeit nid recht machen, verlürends dia Zuaständigkeit wider.


    ebe.. chomt immerdrufah wieviel arbeit astaht oder uf dlune vom prüefe. also ich han das nöd chöne mache bim tcs volketswil. evtl. chan mer mittlerwiele scho bim tcs technischi änderige iträge lah..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Ha hüt grad dVerkehrssteure becho und dört isch e Bilag drbi gsi( vo dr MFK BL), gültet villicht nume bi uns (BS/BL)? und das stoht drin:


    WICHTIG:Fahrzeugprüfungen durch den TCS werden nur dann von der MFK anerkannt wenn die Prüfung vor dem Versand der amtlichen Einladung erfolgte. Fahrzeuge mit technischen Aenderungen, Fahrzeuge zum berufsmässigen Personentransport sowie Fahrzeuge die nicht ordnungsgemäss eingelöst sind (annullierter Fahrzeugausweis, deponierte Kontrollschilder, Tagesschilder etc.) dürfen nur durch die Motorfahrzeug-Prüfstation beider Basel (MFP) in Münchenstein geprüft werden.

  • Joa, irgendwas war. Man muss isch beim TCS anmelden für die Prüfung, bevor man das Aufgebot bekommt...


    Nur wann bekommst man das? Hier in So sind sie zum Beispiel gut 2 -3 Jahre hinten drin.. also meien Frau musste nach 6 Jahren das 1. mal zum prüfen... ich würd ja auch leiber zum TCS gehen statt zur MFK... die tun immer bissle blöd :D

  • Zitat

    Original von Cupra
    Joa, irgendwas war. Man muss isch beim TCS anmelden für die Prüfung, bevor man das Aufgebot bekommt...


    Nur wann bekommst man das? Hier in So sind sie zum Beispiel gut 2 -3 Jahre hinten drin.. also meien Frau musste nach 6 Jahren das 1. mal zum prüfen... ich würd ja auch leiber zum TCS gehen statt zur MFK... die tun immer bissle blöd :D


    Du hesch jo in däm Fall eh Richttermin wenns Auto eigentlich müesst vorgführt wärte. Das heisst i würd mi eifach gnueg früh bim TCS amälde, i sag emol villicht 2-3 Monat vor däm Datum im Fahrzügusswiis.
    Wieviel vorhär dMFK sUffgebot schickt chani so grad nid sage.

  • Was is der Richttermin? Erstzulassung war bei dem Auto in D im Juni 01. Vorgeführt zum Einlösen hier war im Dezember 06.... wann müsste ich also theoretisch wieder prüfen gehen?

  • soo bin etz gad bim tcs gsi...
    han gfrooget obi alles chön bi ihne iihträäge


    -bremsschiibe
    -adapterplatte (spurverbreiterige)
    -Felgä


    er het gmeint sie chönd ales iiträgä bis ufd bremsschiebe, döt hegeds kei freigoob vom str. verk. amt st.gallen.
    also i denk das isch je noch region underschiedlich, d ämter gebed ihne e gwüssi freiheit aber s schriftliche selber ( s iiträge) wird immer no vom strooseverkehrsamt gmacht (chost ca 10fr. ----> dä betrag wos bim TCS günstiger wär----> ergo: blödsinn)
    weni etz bremsschiebe nd möst iiträäge hetis bim tcs gmacht, glaub die hetet weniger blööd tue als di amtlichä...

  • Zitat

    Original von Cupra
    Was is der Richttermin? Erstzulassung war bei dem Auto in D im Juni 01. Vorgeführt zum Einlösen hier war im Dezember 06.... wann müsste ich also theoretisch wieder prüfen gehen?


    Das hani ussegfunde:
    SR 741.41 Art. 33 Periodische Prüfungspflicht
    b.
    erstmals vier Jahre nach der ersten Inverkehrsetzung, anschliessend nach drei Jahren, dann alle zwei Jahre:
    1.
    Motorräder,
    2.
    Leicht—, Klein- und dreirädrige Motorfahrzeuge,
    3.
    leichte und schwere Personenwagen,

  • Han jetzt extra kein neue Tread welle uf mache, heti da au e frag ! :)


    Und zwar, isch es möglich sis Auto au eifacht kontrolliere zlah? Sprich, sie nehmed dir de Chare unter Lupe, und gebed dir de Bricht was alles kaputt isch am Auto...isch das möglich?


    Btw. Gits da no anderi möglichkeite sin Chare cheke lah, ussert e stink normali VW Garage....


    Muess min Golf so schnell wie möglich chöne cheke lah, de wonen mir Verkauft het macht en, wen ich ihm e Liste bringe mit de Sache wo nid guet sind......und innere Garage würdi mi ja denk dumm und dämlich zahle nur fürs Cheke oder?


    Gruess Kevin