MFK beimTCS durchführen

  • Also bi uns hets gheisse si näme no keini Tuningteili ab(zB. Felge)!
    Toleranter chasch nit sage, die müen ihre Job au richtig mache sunnsch wird das gli wieder abgschafft. Bi uns sin si aber scho voll ussbucht!

  • im AG han ich ghört isch es eifacher bim TCS, und anderi säget wiederum sie sind sträng.. kei ahnig imfall..


    aber iträgige mache chönds nöd. also autos ahmelde, fahrwerk, felge, distanzschiebe etc. iträge gaht nöd. das muesch immerno bim STVAMT mache

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Also min Daddy hät grad vor paar Wuche Felge itreit bim TCS z'Sevele.
    Aber er hät gmeint, seg jo voll chindsch wie gnau und bünzlig ases tüend. I han au s gfühl dasses eher strenger sind, will wenn sie ihri Arbeit nid recht machen, verlürends dia Zuaständigkeit wider.

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • Zitat

    Original von beathoovenG60
    Also min Daddy hät grad vor paar Wuche Felge itreit bim TCS z'Sevele.
    Aber er hät gmeint, seg jo voll chindsch wie gnau und bünzlig ases tüend. I han au s gfühl dasses eher strenger sind, will wenn sie ihri Arbeit nid recht machen, verlürends dia Zuaständigkeit wider.


    ebe.. chomt immerdrufah wieviel arbeit astaht oder uf dlune vom prüefe. also ich han das nöd chöne mache bim tcs volketswil. evtl. chan mer mittlerwiele scho bim tcs technischi änderige iträge lah..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Ha hüt grad dVerkehrssteure becho und dört isch e Bilag drbi gsi( vo dr MFK BL), gültet villicht nume bi uns (BS/BL)? und das stoht drin: