Golf 3 GTI Angel Eyes Beiblatt

  • Hallo zusammen


    Ein Bekannter von mir musste vorletzte Woche mit seinem Golf 3 GTI zur MFK. Der Experte dort meinte, für die Scheinwerfer mit Angel Eyes, die der Bekannte nachträglich eingebaut hatte, müsste er einen Beiblatt vorweisen. Das Problem: der Kollege hat keinen Beiblatt dazu bzw. kann sich nicht mehr erinnern, ob er jemals eins gehabt hat (er hat die Dinger wahrscheinlich über Ebay gekauft). Der Experte meinte, trotz E-Prüfzeichen müsste man da eine Bescheinigung dafür vorweisen. Deshalb kam der Bekannte mit seinem Golf nicht durch (unter anderem gabs noch andere Sachen, die der Experte bemängelte).


    Ein anderer Kollege meinte aber, er habe auch Angel Eyes-Scheinwerfer für seinen Peugeot 206 gekauft und ohne Beiblätter käme er sicherlich durch (sind auch E-Prüfzeichen auf den Scheinwerfern).


    Meine Frage: Da der Kollege nun mal keine Beiblätter für die SW hat, bräuchte er eine Kopie oder so dafür (meint er). Hat hier in diesem Forum irgendwelche Beiblätter für einen Scheinwerfer mit Angel Eyes bzw. kann mir jemand so etwas besorgen? Danke im Voraus für eure Mithilfe.

  • ich habe diese an meinem alten VR6 gehabt und nie probs bekommen bei der mfk...


    siehe bilder im thread


    und habe auch keine beiblätter dazu bekommen....e-prüfzeichen waren auch drauf...doch ich glaub da hat sich mal was im gesetz geändert bei der mfk...
    wurde auch schon paar mal besprochen.


    Angel Eyes jetzt verboten
    "E" Prüfzeichen auf Scheinwerver Gillt nicht mehr!!!!!


    kommt halt darauf an, was für ein experte du hast denk ich mal....viel glück aber...sonst tausche sie kurz mit originalen.

  • ha jetzt ouno e frag drzue, gits e müglechkeit irgendwoher biblätter z becho? i ha mini über ricardo gfunde. und när sim shop bstellt. ich sött für min 5er o ha weil i ha no led rücklüchte ohni papier mit E prüefzeiche u ka. ob das akzeptiert wird oder nid. usserdem boui d hecklüchte ndi säube rum.. wäubst ihr amag den heissi mir d abdeckig kabutt gmacht gha.

  • machets eso zum vorfüehre orig und denn wieder wechsle. für angel eyes gits kei guetachte und jedi mfk stell tuet blöd fahre au mit angel eyes ume het no nie en bull intressiert.

    _______________________________________________________________________\n

  • Zitat

    Original von aeroxsuisse
    machets eso zum vorfüehre orig und denn wieder wechsle. für angel eyes gits kei guetachte und jedi mfk stell tuet blöd fahre au mit angel eyes ume het no nie en bull intressiert.


    Richtig, so macht meh das. Ich muess im Herbst mit mim GTI au ufd MFK, da wird au zerst mal di halb Chischte umbaut bevor ich goh...;) Nützt doch alles nüüt uf de MFK, die Sieche sitzed defintiv am längere Hebel. Also gohsch mitemne fast originale Auto und bausch dihei wider um :D

  • Danke euch allen für eure Antworten. Sehr hilfreiche Replys von euch, und das in so kurzer Zeit.


    Habe eure Lösungsvorschläge meinem Kollegen weitergeleitet. Das Problem ist, die Scheinwerfer könnte er schon austauschen für MFK, aber die Blinker sind eben laut seiner Aussage in den AE-Scheinwerfern integriert und er kann die alten Blinker nicht montieren, da er die dortige Stelle zugespachtelt hat. Gibts evtl. hier in der Schweiz Scheinwerfer zum Kaufen, die ähnlich sind wie seine (also mit Angel Eyes und integrierte Blinker), aber nicht eintragungspflichtig sind bzw. einen Beiblatt hätten?

  • jäääää...das chas ja au ned sii dass immer dä halb charre muesch umbaue nur zum en prüefä zlah.....
    isches ned so, dass sie ned weg dä schiiwerfer, sondern will mee als nur eis standlicht pro site lüchtet?? ich meintis ebe das segs problem....
    vielfach isch de ebe sproblem wenns fahrzüüg tüüfer leisch, dass blinker und nebellampe ztüüf une sind und de das nömm chasch abneh laa...den bliibt dr ebe halt amigs nur das übrig, dass zuebehör schiiwerfer chaufsch mit integrierte blinker......

  • ich dänk äs lit nid am E prüäfzeich sondern das zum bispiel Blinker bezeichnig nid druf isch oder kenzeichnig fürs standliächt ( isch glaub A wens mir rächt isch) was hesch du den für bezeichnigä ufäm schiwerfer?


    @ Blueperl denk nid das problem isch jedäfalls nid Blinker mein diä sind zimmli höch wens idä scheinwerfer integriert sind. und bi mim golf müänd d blinker 36cm ab bodä sie ; ) allso bim1er sie hends den glaub mal nochli uä ta bi nä neuä Jahrgäng wiä viel weiss ich nid ; )

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

  • es lit am e prüefzeiche es hät schomal en tread gha über das thema. dete isch au de uszug usemstrasseverkehrsamt und de kolleg vo mir het au bim vorfüehre en vötzel übercho betreff angel eyes und dete stahts mitem e prüefzeiche nöd anerkannt etc.

    _______________________________________________________________________\n

  • ja das chan guät sie han mich jetzt namal erkundigät und äs isch so:
    Diä einä Hersteller dänk mal diä eher Biligerä hend eifach zuäsatzlich zum normalä Standliächt birli eifach na än Angle Eye ibauät aber nur standlichätbirli prüäft und nid dä Standliächtring vo dä Angle Eye das heisst äs hed zwar äs E prüäfzeichä aber das giltäd nid für dä standliächtring. Und verchauft hends äs eifach so Ohni standliächtbirli idä fassig und den hend ja alli (isch ja logisch) diä nid erlaubtä Standliächtring ah ghänkt. Min Tipp isch Luägä voräm chauf öps irgend wo im Kolekter än Ussparig für Änfassig für äs Standlichätbirli hed. Wen das nid dä fall isch sötäds kei Problem müssä machä im Strassi . Allso Angel Eyes vom Volkswahrenhaus vor golf 1 isch keis Thema diä gönd!!! :) Und wen er än Lampä hed wo so än gfakti Standlichtalag dinä hend müänd ihr leider bim Hersteller go frögä öb sie äs Biblatt für dä Ring chönd liferä. So viel zu E prüäfzeigä giltäd nid, Ischs nid s E zeichä wo nid giltäd sondern diä nid prüäftä Standliächtring.


    lg Stefan

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig

    3 Mal editiert, zuletzt von Randal ()

  • Danke vielmals für eure Hilfe und Ratschläge. Der Kollege hat nun vor, die Original Blinker drauf zu montieren. Jedenfalls nur für die MFK, danach sind die sicher wieder weg.

  • Zitat

    Original von GTI-23
    ok ich depp... ha geng gmeint i ha es E1 uf de schinwerfer aber ne per zuefall hani gseh das E4 druf staht. wo isch jetzt dr unterschied zwüschä E1 u E4?


    Ja das isch än rechtä Unterschied d Zahl staht fürs prüäftä Land


    E1 Deutschland
    E4 England
    E 13 Luxenburg
    usw


    Lg stefan

    Seit über 100 Jahren machen Autos unabhängig. Eins macht abhängig