Komisches Geräusch G60

  • Hi Jungs,


    Hab ein Problem mit meinem Golf 2 G60 (Bj. 11/90) und zwar ich dauern Geräusche während dem Fahren. Wenn der Motor im Stand läuft, dann ist alles oke, nur wenn ich beschleunige, oder während dem Fahren runter vom Gas gehe, dann ist da so ein klappern. Wie wenn man mit einem Metallrohr auf eine Metallplatte leicht draufschlägt. Je mehr Gas, das ich gebe, umso schneller das klappern.


    Weiss überhaupt nicht was das ist, ich möchte einfach nur, dass dieses Geräusch weg ist, denn in der Stadt nervt es total wenn dauernd das Klappern ertönt:)


    MfG Marcel:)


    Edit: So wie ich es beurteilen kann, kommt das Geräusch von vorne..

  • So han vorher beidi Felga weg gno und amol döt im Bereich Radkasta, Federbei, Bremszanga und Uspuff amol alles ahluagt und alles sitzt fescht. Bin nocher denn uf a Testfahrt, han döta max. Wassertemp. ir Mitti und max. Öltemp. bi 108°C ka. Also sicher betriebswarm. Bin denn a Rundi gfahra, aber han das klappera nüma kört oder das klopfa.. das mit dr Wand hani au 2 bis 3 mol teschtet, aber han au nüd kört. Aber i han irgendwia z Gfühl, dasses nid d Pleuellager si könd, will das klappera woni hüt morga und mittag ka han, das isch würkli luut gsi.. ma hets vo dussa guat kört (d lüüt hendmi ganz komisch ahgluagt) oder isch das vo da pleuellager au so luut?
    Radschruba sind ok. Dia Schruba uf dr Radnaba vor Ahtriebswella isch au fescht und am Getriebe sind d Wellena au fescht ahgschrubt.. han grad kei Ahnig wases gsi isch.. vilicht kunds denn morn wieder, muas jetzt amol abwarta.


    Merci für euri Hilf!


    MfG Marcel:)

  • Und D`atriebswälle gsesch vo use au nüd ah, wenns vo de welle chund wirds glänk sii wo troche isch.. das hed mit de radnabeschruube nüd ztue.....


    Oder susch ebe sdifferential wobie ich no nie ghört dases bimne G60 Getriebe Sdiff, hed möge... Brucht rächt viel so es Diff isch zimlich robuscht bimne G60...


    Lueg doch mol S`getriebeöl noche, eifach de 12er oder 14er (binmer grad ned sicher) uf de siite vom Getriebe löse und wens Öl use lauft isch ok, wenn ned würi Komplett abloh und neus ineloh.. (bim abloh gsesch de au grad öbs metall spön im Öl hed ;-P)


    Gruess

  • So han sit geschter Abed wieder das Grüsch während em fahra. Was i bis jetzt bemerkt han isch, weni beschleuniga oder bremsa, denn kund das grüüsch, tuani jedoch ganz langsam beschleuniga denn kund das grüüsch nid, au weni bim gradus fahra liecht ufem Gas bin köri au nüd. Weni jedoch bim gradus fahra d Kupplig drucka, denn köri au kei grüüsch... könnti das würkli d Ahtriebswella si?


    GTI: Han amol beidi Manschetta ahgluagt und beidi sind dicht! Denn wird doch kei Fett usagrunna si, oder?


    MfG Marcel