Erfahrungsbericht: JOM Gewindefahrwerk

  • Also ich habe vor ca.6 monaten für unser Golf Cabrio jg99, ein JOM Gewindefahrwerk gekauft und eingebaut.
    alles eingebaut spur und sturz eingestellt und erste probefahrt.
    naja tief ist es ja geworden aber das fahrverhalten?!?
    nach meinem empfinden ist das FW bei langsamer fahrt bockig hart und bei schneller fahrt in den bergen viel zu weich seitenneigung etwas weniger als serie.
    auf der Autobahn verhalten sich die dämpfer eher sehr weich für ein gewinde was auch seitenneigung bedeutet,
    also mal ehrlich ich bin nun schon einige gewinde von bilstein,KW und auch Weitec gefahren aber noch keines hatte so weiche einstellungen. Da die härte nicht verstellbar ist an dem JOM FW streiffte es auch bei meinen ersten vollbeladenen ausflügen so das ich es wieder um 1.5cm hochstellen musste. schade bei mfk wurden dan anstatt 40mm tieferlegung nur 25mm eingetragen.
    Dazu kommt noch das seit dem einbau an der vorderachse komische geräusche aufkommen beim überfahren der Randsteine, problem habe ich gefunden Federbein hatt im originalen domlager spiel so das es bei einer überfahrt von randsteinen klak klak macht. nicht gerade schön anzuhören.


    Also meine meinung über so billige FW hatt sich nun bestättigt und ich werde im Frühjahr sofort diesen Hüpfenden Hasen ausbauen und durch ein KW Variante1 inox ersetzen.


    Fazit: wieder einmal lehrgeld bezahlt und danach Markenprodukt gekauft.

  • Ich fahrä jetzt scho über äs halbs Jahr täglich mitmä KW 1 Inox umänand und findä d Qualität absolut nöd väschissä. Mit welärä Ussag begründisch das?

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • @ Livefaster


    Ha scho Sälber diversi sache erläbt fell ghört ond gsee!


    -Fädertäller Broche!
    -Fädereproche
    -Dämpfer undicht
    -dämpfer def-
    -...


    Par Bispel:
    -Min Arbetskolleg hed sz scho de Dretti dämpfer gwächslet well er ondecht esch!! ond das Bim Ne KW stufe 3 vör fascht 3000.- Nissan 350Z


    -Den Fädertäller broche bi de schrube zom arritiere Audi S3 8L


    -Fädere broche hende Golf 4 R32


    -Dämpfer ondecht vomene KW Competition Fahrwärk (kei anig wi fell tusig schtoz das teil choschtet) Ferrari 430 Challenge


    - Klakgrüsch em dämpfer VW Eos


    Jo ech glaub das Länget zom mini ussag z schtöze.


    Gruess Sandro

  • ich han an mim renn gölfli mit mim kw no kei problem gha, dafür scho kaputti Bilstein und sachs bi guete kollege.
    aber was sölls kaput chan alles gah aber es därf nöd mit so fehler vom werk cho. oder so schlecht verarbeitet sie das es ab werk scho nöd richtig funktioniert.

  • zo dem thema chani nor folgendes sage: ech handle ond fahre jetz sit ca.10 jahre mit fwk vo de firma weitec (2001 beni sogar de zweitbeschti händler ide schwiiz gsi). praktisch jedes auto woni bsesse ha hani met ergendeim produkt vo de weitec bstückt gha, segets federe, komplett oder gwendfwk gsi ond ned einisch hani ergendein garantiefall oder reklamationen vo kunde gha. ech denke es git secher s einte oder ander fwk wo vellecht no meh möglechkeite bietet, aber was s verhältnis pris/leischtig/qualität abelangt gits glaubs kes wo ide weitec s wasser cha reiche! ach jo abgseh vo dem hani au no met kw ghandlet, logisch ghöre jo au zäme, aber do gseht s ganze echli tragischer us praktisch jedes gwend woni vertickt ha het einisch neui federteller/verstellschruube müesse ha, bi eim gwend hets 3 mal neui dämpfer gäh, zemli pünktlech alli 2 johr ond das bi 95% autobahnkilometer. esch eigendlech schad, wöu kw eigendlech vo de vermarktig her es absolut genials produkt wäri.


  • Na also das hani welä wüsse. Gaht mär nöd drum dini Ussag als solches i Frag zschtellä aber ich wür amäl gärn d Hindergründ wüssä bevor mär über äs Produkt urteilt und negativi Ussage macht.

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • aber mer mues au beachte das KW eis vo de meist verkaufte Fw isch, deshalb isches nöd verwunderlich das es i de defekte statistik au meh vorchunt.
    und es fahred ja die meiste highclass renner uf KW oder Bilstein, sogar ab werk.

  • das hani ebe gmeint demit das sie marketingtechnisch genial send,zum fahre sends jo au guet,de rennmech ond ech hend i eusem renngolf au es kw3 dinne,esch guet zom fahre,het aber au scho einisch neui verstellschruube müesse ha.s goht mer nor om d qualität vom produkt.