dtc kombinieren?

  • hey jungs ond mädels


    ha do e chorzi frog bezöglech mehrerne dtc guetachte.wie gseht das us? Chan ich z.b.s auto go prüefe meteme dtc förs fahrwerk ond eim för distanzschiibe.auso dasi beides itreit bechome..


    Greetz

  • Uf dä Rücksiite vom DTC isch doch sones Feld mit Chrützli. Döt chasch luega, mit wellne DTC dasses kombinierbar isch!


    z.B. bim KW isch ä Spurverbreiterig über 2% (also DTC-erforderlich) nid erlaubt, sofern mä meh als 40mm abegoht (also mit DTC). Noch Verhandlige mitem PAW häts denn aber min Kolleg doch gschafft, dass izträge. Aber ob das so 100% legal gloffe isch weiss i nid. Eigetli wärs verbote...

    "Es ist OK eine Benzinschleuder zu fahren, wenn du damit Puppen aufreißt!" (Al Bundy)

  • ja das problem han ich au.. fahrwerk hät es dtc (KW) und felge au... beides zämem gaht nöd. staht hine uf em biblatt. aber die guetachte sind alt. mer hät mir au gseit ich söll beidi ischicke und sie söllet mir 1 druss mache.. aber ich han eifach das fahrwerk 2cm uegschrubet... so bruch ich kes guetachte :D

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • merci för die schnäue antworte.


    Ebe be mer esches so dasi es kw dtc ha. Es powertech dtc ond es normals fälgeguetachte. Hoffe mou das klappt. Schösch muessis de haut öberdänke das ganze :) aber esch eigentli scho krass dasses be teilne goht ond be anderne ned..es grüsst die mfk......


    Greetz