Lustigsten Polizeikontrollen

  • Hallo meine Lieben VW-Audi Forums Freunde.



    Nach einer weiteren Kontrolle durch unsere Polizei habe ich mich entschlossen die TOP 10 meiner lustigsten Kontrollen von mehr als 40 in meiner 3 jährigen Karriere als Autofahrer auf zu listen... Ich bitte euch auch eure lustigsten Beiträge zu posten. (kurzversionen)



    Miis ziel ish ned polizei verarshe... polizist siih ish en traumbruef nd es git würkli mega kooperativi poliziste nd polizistinne wo allez mit humor nd sportlich nemeh... aber es git auh die andere halt nd die wotti euch hie zeige... Natürklich ohni näme, obwohl ich sie all nach nämme kenne :engel:




    Platz 10:


    Polizist: Guete aabig miin name ish ****** vo de Kantonspolizei Schwyz, miir mached en Routinemässigi Kontrolle, derft ich bitte Ihre Füererschiin nd Fahrzüüguuswiis gseeh?


    Myself: Bitteschöön.... (Ausweisse usw überreichen)


    Polizist 2: Schönns Auto ishs en R32??


    Myself: Logisch, staaht jha uf em Grill vorne


    Polizist 2: Moll, gsehd ned schlecht uus verbruucht denk no recht viel


    Myself: Es gaahd auh...


    Polizist 2: Jha ich mein für en 1.8 Liter het er sho en rechte verbruuch... :kgw: :kgw:


    Myself: ÖÖhmmm das ish en 3.2 Liter :ablach:


    Polizist 2: Ahhh, jha chum mit dene VW kenn mi doch ned uus :u:



    Platz 9:


    Zivilpolizist läuft zu meinem Auto...


    Myself: Ich wajss ich wajss Kantonspolizei Schwyz


    Zivilpolizist: Jha demfal uuswiis bitte


    Myself: Bitteschön, hani was falsch gmacht?


    Zivilpolizist: Jha wie soo pickti daah hindere Fahre... :kp:


    Myself: Seit Ihne 1 gang nd ca 40kmh bi erlaubte 50kmh öppis... :engel:


    Zivilpolizist: Jha aber.... :janu:


    Myself: Nichts aber, ich bin 40 gfahre meh ned


    Zivilpolizist 2: Han selber auh en R32 der töönt sooh, trotzdem wenn nöchst mal nach de 10ni sooh hoochtuurig gfahre wird gits en aahzeig


    Myself: OK no problem :engel:



    Platz 8:


    Polizist: Guete aabig routinekontrolle...


    Myself: Ich wajss ich wajss... uuswiis usw nd sie sind de Herr ***** immer die Kontrolle, merket iir eigentlich ned das ich niks debiih han nd sie händ mi öppe sho 5mal kontrolliert... :kgw:


    Polizist: Ahh Herr ******** stimmt ja... wiiterfahre :u:



    Platz 7:


    Polizist: Guete aabig mitenand füereruuswiis nd fahrzüügpapier bitte. :evil:


    Kolleg: Bitteschöön, aber wieso kontrollieret iir miich jedes mal nur will ich n BMW fahre oder will miini liiche im kofferrum ssoh stinkt?


    Polizistin: Hahaha, händ sie giggelisuppe zmorghe ghaa? :confuse:


    Kolleg: Naj han inere witzkiste gshlaafe!


    Polizist: Was händ sie im Kofferrum?


    Kolleg: Giggellisuppe wänd sie au chli?


    Polizist und Polizistin: Hahaha der ish genial, wiiterfahre, alles i.O. :ablach:



    Platz 6:


    Vorgeschichte: Ich und kolleg händ chli mitenand umetollt, han ich ihm de arm verdreit nd sooh, denn chund zuefelligerwiis polizei verbiih nd shaltet blauliecht iih....


    Polizist: Stiigt ausem auto nd seit: ALLI SOFORT HÄND UFS AUTO!!!! nd siini hand hed d sicherig vom pistoleholster sho glööst.. :janu:


    Myself: Okok gaanz langsam miir händ niks gmacht... :scho:


    Kolleg 2 häds ned richtig verstande wills sooh shnell gange ish nd de polizist shmeisst ihn voll gege s auto.. :kp:


    Polizist: all händ uf auto hani gsajt!!! :janu:


    Kolleg 2: Ehj nur langsam wenn mich wiiter sooh umeshüpfsh denn verkratzish no de lack vom auto... mann voll müehsam


    Polizist: Jetzt nämeder all euchi uuswiis füre nd ich will üüchi händ gseeh gaaaanz langsam...


    Kolleg 1: Am Burger esse...


    Polizist: Jetzt wird nüd meh gässe nd nüd meh trunke!


    Kolleg 1: Immer noch am wiiter esse


    Polizist: Was hani grad gsajt??


    Kolleg 1: Ahj hengs doch man, was selli mache miin burger ufs dach vom auto legge damit er nass wird??


    Polizist: Ish miir eigentlich sheiss egal!!


    Polizist 2 am Funke.... chttchtt


    Polizist: Was hett das selle?


    Kolleg 1: chömed sie miir chend das ganze bimene chalte whiskey klääre...


    Polizist: Jhaaa aber ned sooh lang ich ih dere uniform bin, süsh sho...



    (Fazit: Zersht aggro naah uf besht kollege...) :confuse: :confuse:



    Platz 5:


    Baar Bahnhof gsehni plötzlich es Stopp Polizei hinder miir...


    Polizist: Uuswiis usw... (Standartsprüchli)


    Währendesse trifft en 2 patrouille mit 3 maah uuf nd stend z 5te um miis auto ume.... :confuse:


    Myself: Was hani gmacht? :confuse: :confuse: :confuse:


    Kajne antwort...


    Myself: Oke kajs problem, miin aahwalt wird sich drümm kümmere, derft ich bitte vo ihne allne dienstnummere nd name haa... :b:


    Polizist 2: Miir seget ihne grad was s problem ish...


    Myself: ok... :licht:


    Myself: Öhmmm entshuldigung aber sie kenn ich doch vo irgendwo, händ sie ned eus det bim mc donalds fasht verprügelt nd kolleg ufs auto gshmisse... :confuse:


    Polizist 3: Wassss?? sie kenned miich sicher ned!!! Seget sie sofort das sie mich ned kennet, sondern nur vom gseeh heer vilicht... iir sind doch die clownbandi mit dere möchtegern shlägerei... :janu: :janu:


    Myself: Genauh das sind miir... :engel:


    Polizist 3: Hahaha


    Während desse chund en frau z laufe nd fragt de polizist: Sorry, sie aber wüsset sie won ich es taxi herebechume?


    Polizist 3: Ahh loget sie dah chund grad eis z fahre, das nimmt sone shöni frau wie sie sicher mit...


    Frau: Danke viel maaal...


    Polizist 3: (Redet dere frau nache...) Sonen shööni frauh wie sie würi auh gern eish mitneeh... :ablach:


    Myself: Mooll die ish no gajl gsiih... :ab:


    Polizist 3: Hehe moomool die ish sho no recht parat gsiih... hehe :dh:


    Myself: Ahaa


    Polizist 2: Miir verteilet ihne 40.- ordnigbuess wege missbruch vo de warnsignal... :evil:


    (Han vorher am kolleg langliecht geeh, stimmt....)



    (Fazit: Moll für en 40.- buess hät sich de uufwand für Zuger Polizei glohnt 5 lüüt miir ums auto staah z laah... Ish aber recht witzig gsiih gege shluss mit allne 8) )



    Platz 4:


    Polizist: Guete aabig... usw.


    Myself: Bitteschöön


    Polizist 2: Würed Sie bitte die hindere shiibe abelaah?? :janu:


    Myself: De S3 ish en 3 türer.... :u:


    Polizist: (Baffffff) :pr:



    Platz 3:


    Polizeikontrolle wie immer....


    Polizist: Kofferruum uufmache...


    Myself: Mer chans auh aahständig sege...


    Polizist: Wämer aahfah fräch tue??? :janu:


    Myself: han jha nur gmeint...


    Polizist: Was ish ih dem rucksack? X(


    Myself: Shuelsache... :engel:


    Polizist: Sicher? X(


    Myself: ja sie chend jha nacheluege...


    Polizist: Uufmache!


    Myself: Bitteschöön :b:


    Polizist nimmt de rucksack nd läärt en total im Kofferruum uus.... :scho:


    Myself: Danke, würeds sies bitte auh zeme neeh? :confuse:


    Polizist: SHööne aabig sie chend ire dreck selber zeme neeh bin ned iri mueter.... :kgw:


    Myself: Danke schöne aabig wünsh ich ihne



    Platz 2:


    Routinekontrolle:



    Polizist: Was bedüütet das armbändeli daah wo sie aahhänd...


    Myself: öhm das ish us de chile sones heiligs bändeli, nd was bedüütet ires bändeli?


    Polizist: ehm das ish....


    Kollege: Shwulebändeli...


    Polizist: (Nichts mehr sagen) :kp:


    Myself: Wieso nämed iir eus immer use, miir händ niks gmacht, wieso händ iir ned letsht mal diese usenandgnooh wo ih de 30er zone mit öppe hundert duregfahre ish, stattdesse eus wo mer niks chan nachewiise usenandnääh nd siinnlos kontrolliere?


    Polizist 2: Dhu bish jetzt ruhig ish das klar? Dhu muesh eus ned verzelle wie miir eusi arbeit mache sellet... X( X( :janu:


    Myself: Hani jha gar ned... :engel:


    Polizist 2: Bitte heckshiibe uufmache


    Kolleg: No problem (uufmach)


    Kolleg 3: Guete aabig mitenand


    Polizist 2: Uuswiis!!!....


    Kolleg 3: Log jetzt, shrei mich gfelligst ned aah ok? wenn ich normal zu DIR tue denn tuesh auh normal zu MIIR, ish das klar? :kgw: :w:


    Polizist 2: (nur no rot worde nd nüd meh gsajt)



    Platz 1:


    Züri im Stau... Zivilpolizei het no 40 autos vor sich nd gnauh miich luegets aah...nd woni bi ihne gssih bin... guet usechoo...


    Polizist: Wieso töönt ihres auto sooh luut?


    Myself: ish doch normal...3.2l R32


    Polizist: Loget sie sie händ voll uusghöölte uuspuff....


    Myself: öhmm naj das ish allez original...


    Polizist: hmm loget sie 2 möglichkeite: entweder seget sie eus was sie gmacht händ, es git en mängelbricht, sie entfernet das nd die sach ish gässe oder miir gend zeme zu eus id garage nd die kläärets ab nd denn gits en saftigi buess nd aahzeig...


    Myself: ok gemmer....


    Polizist: Sicher?


    Myself: jhaa gemmer doch....


    In der garage bei VW angetroffen...


    Mech: (ohne zu schauen) jaja das ist ein R32 der töönt kernig :spi:


    Polizist: Würeds sie bitte aahluege


    Mech: kann ich machn aber das is normal


    Polizist: na dann...


    Myself: gsehnd sie wieso sett ich lüüge, wieso sett ich öppis illegals mache??


    Polizist (Schüttelt meine hand und meint ganz freundlich) Tuet mer echt mega leid jungs, das mal händ sie gwunne, tuet mer echt leid, wünshe euch no en recht shööne tag.... :frech:



    Brrrrrmmmmmmm :frech:

  • 40 kontrolle in 3 johre? nid schlecht...i bin in biz. meh als 2 johre grad 2 mol mit de polizei in kontakt cho. 1.)mal het 370 chf buess kostet. 2.)mal het 500chf buess kostet. D gspröch sind nöd würklich amüsant gsie, meh müehsams diskutiere, bim einte mol hani müese en alk test mache wil mir min füehrerschi bim useneh usem portmonaie an bode keit isch :)


    alles in allem aber weder lustig no süstwas gsie, hab bi beidne mol erstmol e frustzigarette brucht....

  • jha willsh s geilshte wüsse... autoprüefig bestande uf d autobahn polizeikontrolle nd das 20min nach bestandener autoprüefig... bi miir ish irgendwie s problem ich bin immer zur falshe ziit am falshe ort xD

  • Hahahaha Boki du bisch de Geilst....hahahhaha :h: So viel Kontrolle...evtl. is es Zeiche -> wotsch ned zu de Polizei go schaffe???


    Min Fründ isch übrigens au bi de Polizei, han em chürzlich es Bändli vu Belgrad mitgno (weisch sones vu de Chile :dh: ) .....sit den hat er irgendwie mehr Kollege uf de Strass..haha..


  • Hahahaha Boki du bisch de Geilst....hahahhaha :h: So viel Kontrolle...evtl. is es Zeiche -> wotsch ned zu de Polizei go schaffe???


    Min Fründ isch übrigens au bi de Polizei, han em chürzlich es Bändli vu Belgrad mitgno (weisch sones vu de Chile :dh: ) .....sit den hat er irgendwie mehr Kollege uf de Strass..haha..


    Natürlich wott ich zu de polizei als obs gwüsst hettsh xD hehe


    han jha niks gege d polizei :D aber ebe git hie nd daah mal paar löölis ;) Seish ihm demfal en gruess nd miich bitte ned kontrolliere han eeh niks xD