licht einstellen? selbermachen?

  • hallo zäme
    so die letste schrite si no zmache bim outo. jz söti no zlicht istelle.
    wie chame das istelle( also am schinwärfer weisi wie) aber uf was? chöntme e lini ane wand mache unds uf das richte aber wie höch müst die sie. oder wie wird das i wärkstäte gmacht? :confuse:


    thx gruss domi

  • So simpel isches leider ned. Chan der zwei Ratschläg geh:
    1. Gang schnell i irgend en Garage. Die mached der das Billig oder gar gratis.
    2. Gang so go id MFK (wenn denn eh muesch). Bi mer händs bis jetzt immer grad sälber nochli korrgiert.


    Han mol en Nochber gha wos sälber i de Tüfgarage igstellt het... de het eifach glueged dass s'Abblendliecht ca. 20 Meter wit goht, links chli weniger wiit und öppe 3 Autobreitene (isch en entsprächend grossi Tüfgarage gsi).
    Vo dem halt ich aber ned so vil... stimmt denn jo eh ned und ich hasses wenn mich vom Gägeverchehr eine bländet.

  • ja de wirdis wohl churz la mache. und so ca. isch oh scheisse die näme der chare eh usenand wenig ga ga prüfe.

    stimmt denn jo eh ned und ich hasses wenn mich vom Gägeverchehr eine bländet.

    ja isch voll scheisse wes eim blendet hasi o, hüt churz 30km gfahre zur andere wärkstat und jeder drit hedmer scho glichthupet xD

  • nur wägem licht chönne si dir nüt mache, i has bes jetzt jedesmol direkt uf de mfk chöne istelle weni ke ziit me gha han oder svergässe ha, det hesch jo grad sgrät dezue wen sösch keis hesch, musch eifach werkzüg met nä de esch da kes thema! wäge dem gheisch nid dore

  • 1: en suber grade flache ebene perfekte bode :D


    2: Mass neh vom bode bis mitti schinwerfer


    3: Mass irgend wo anere wand azeichne


    4: Liechtbild schö suber ufs azeichnete neh


    5: Wenn en regulierig hesch den uf Null istelle und fertig

  • nöd ganz richtig, zumindescht so wie ich das mal glernt han. 3 Meter vo de wand weg stelle, vom Bode bis mitti schiwerfer messe und den 10 % tüfer ade wand izeiche und istelle. Sust wür ja s liecht nie "de Bode erreiche" sondern Parallel zu dr Strass lüchte. Korrigieret mich bitte wens nüd stimmt.
    Gruess