hmm, wenner d'farb vo schwarz noch wiis wechslet, denn abdampfe, suscht nix grosses, wintergümmi druff und halt warmfahre...
wenner bi dem pippiwinter i de schwiiz nümm tuet denn hani s'falsche auto ah jo, kei garage natürli, und wenn mol schnee drichunt isch au nöd schlimm
Beiträge von le_male
-
-
weder noch...
bastuck isch für turbomotore au nix gschiids.
lieber uf uspuffalage a la BN Pipes uswiche
-
mmh meinsch de döffe meh a a3 dra mache?
ehrlich gseit, kei ahnig. müesst mol i de blätter luege. also zumindest müesstisch mol en a3 quattro ha, weiss nöd obs de fall isch?!? -
i hett no es bilstein fahrwerk ume für en s3
-
bevor mer so apisst isch wie du, söttmer nöd vergesse das die wenigste lüt i dem forum hellseherischi qualitäte hend und es nöd chönd schmögge dass das auto billigöl gha hett...
atf zum spüele, easy, aber wennd kurbelwelle so verkokset isch wies du dramatisiersch, denn bringt dir e atf spüelig genau en dreck...schwemmsch al das glump is hauptlager und id pleuellager ine...falls no bohrti pleuel hesch, versausch de kolbebolze au no..
aber will motore sowieso sehr widerstandsfähig sind, spielts eh kei rolle de stirb eher amene marderbiss als a schlechtem öl -
wer vo qualitativ hochwertigi öl fahrt (namentlich Mobil 1 :D) de brucht kei motorspüelig...für was au?
-
i ha no irgendwelchi klarglasrücklüchte umeligge, weiss aber nümm wies usgsehnd. stell denn mol es föteli ine falls interesse bestoht
-
liebe ist wennd pro johr 35000km mitem auto gassi gohsch
liebi isch au wenners verstoht das es mi aschisst felge putze
das er au im winter zuegschneit wird ufm parkplatz
daser 1-2 mol e unterbodewösch überchunt wenn viel gsalze wird
liebi isch wenner mir dient, und nöd umgekehrt
-
@mr deluxe: nei definitiv nöd fahr jetzt sowieso en mattschwarze s3 mit 19er bbs
Saso: hmm i bi mer nöd grad so sicher, fühlt sich irgendwie scho schwerer a
-
das isch suuber foliert worde und meh als 5 johr muess sowieso nöd hebe
do es paar referenze vo dene jungs:
http://www.autografika.rs/presvlacenje-folijom/
-
also die jungs wo min audi foliert hend, hends a eim tag gschafft, mit avery folie, und ohni au nur s'geringste abmontiere vo irgendwelche abauteili. und für en priis wiit unter 1000chf isch d'arbeit besser gmacht worde, als mängs eine woni gseh han wo i de ch foliert worde sich. hettmi selber au sehr verwunderet. de einzig nochteil isch halt das es nöd grad um de ecke gmacht worde isch (belgrad), aber defür isch de priis unschlagbar
-
i fahr momentan e 175XXX und e 336XXX nummere. ha kein unterschied chöne feststelle
-
is innerrhodische zügle...dött hesch pech wennd e 5stelligi überchunsch
-
also ich wör nur SUV wechsle, teilinummere weisi jetzt ehrlich gseit nöd grad. aber egal welles das nimmsch, die sind baubedingt (membran) halt nie so stark wie zb es alu-kolbeventil. bevor der aber e neus n75 inebausch, würdich s' n249 umgoh, bzw stilllege und en neue LMM verbaue. hesch meh devo
-
das einzige das sinn macht ist das SUV zu wechseln weils das stärkste in VAG konzern ist.
das thema mit dem n75 ist so ne sache...natürlich läuft er bisschen besser bei der montage weil das mit der anderen teilenummer ne bisschen andere taktung hat...aber dann hast du 50-100km gemacht und das steuergerät hat sich adaptiert, und ab da ist es rausgeworfenes geld...
ich würd das geld anderst investieren, weil das sind so themen die seit 2001 in den foren diskutiert werden...und etwas das schon solange diskutiert wird, hat sich nicht wirklich bewährt, ansonsten wär das thema abgestrichen...
-
FOX ESD und Supersprint rohr ohni MSD
http://www.youtube.com/watch?v=688LPw37Rr4
http://www.youtube.com/watch?v=09aPJhmtzFs&feature=related -
carbonfolie wüssti nödemol. s'mattschwarz isch vo avery.
-
Ich stells mal Kommentarlos rein
-
i wör alli 4 wechsle
-
ha no e digit power (miltek) umeligge