Beiträge von suger

    hallo zämä suächä ä Heckstossstangä (orginal) vomänä audi A3 96-00.
    Wenn eper nu so eini vorig het seller mer doch a PN mit sinerä prisvorstellig und wenn möglich mit foto schickä.


    Kusi

    das System nennt sich acc (adaptive cruise control), und ich finds eifach super zum fahrä, ds aito macht de (fascht) alles sälber.


    lg kusi

    also dr motor muäss definitiv nid üsbüwt wärdä bi der defektä kupplig, da chunsch wunderbar vo der site derzuä, ja und wägem pris chunt ganz drüfa ep dü ds schwungrad ai muäsch wechslä, das ällei choschtet epä 800.-...

    gibä ez hiä ainu min senf derzuä...
    aso kulanz chasch vergässä, d amag wird nid zahlä wenn si das mim chiptuning erfahred.
    würd mal mim garagist redä "vilicht" ubernimmt er ja ä teil vo dä choschtä
    zahnriämäintervall isch vo modell zu model unterschiedlich,90000, 120000, 150000, 180000 gits alles und bim 4er Golf isch das 180000.

    normalerwis duäsch eigentlich diä alag absicherä
    meischtens isch diä sicherig im motorrüm grad nachem plus aschluss


    aber weiss halt nid we der das gmacht het wo dini alag ibüwt het ?(
    wens abgsichertet isch set eigentlich am kondensator nid passiärä wenn ä churzschluss produziersch

    ich würd da mal d zündig gherig istellä (wens nu nid gmacht hesch)
    und na chasch diä abgaswert wiä dr audikiller gseit het mim abgasteschter istellä...
    diä wert bringsch sicher anä und zuädem laift er nachem istellä schöner ;)

    ölschaum cha entstah wen entweder zvil öl dinä hesch, falsches öl dinnä isch oder irgendwo es leck idr zylinderkopfdichtig oder schuscht irgendwo isch und so ds öl mit kühlwasser vermischt wird.
    ölschaum chat ai entstah wenn sehr vil kurzstreckä fahrsch.


    als ersts würd ich mal en ölwechsel machä und de eifach ds niveau vom kühlmittel über lengeri zit beobachtä.

    DSG bedütet Direktschaltgetriebe, wo aber mit zwei Kuppligä schaft.
    Das mim stufälos stimmt nid. Stufälos isch äs Multitronicgetriebe


    aber zum fahrä isches geil.... :D

    gseh das glich wiä dr golfer86
    äs handlet sich hiä umnä zusatzluftschieber wo nachem start zuäsätzlich gmisch um d drosselklappä füärt und so d drehzahl epä um 300 1/min ahebt. zweck vo dem isch, das der erhöhti widerstand vom Motor wenner chalt isch (dickflüssigs öl, etc.) nid zum absterbe vom Motor füärt... :)

    isch dini lambdasonde vor oder nachem kat?
    wenn si nachem kat isch chunsch dü immer wieder die fehlermeldig über will ja d abgaswert nid guät sind un dis steuergrät de alarm schlat.
    was mier ez grad üs lösig i si chunt isch ds lämpli im kombiinstrument üsä nä, aber isch halt chli ä heissä wensis binnerä kontrollä gmerket.

    sovil ich weiss isch i dr schwiz nur pannädrieg obligatorisch
    sit wenn isch das mitem 1.Hilfechaschtä??


    igschaltets Nebelliecht hesch nu vergässä choschtet 40.- :rolleyes:

    die aufgabe der Batterie ist es, den Anlasser im Startmoment mit Strom zu versorgen. Wenn das Auto läuft werden alle Verbraucher vom Alternator versorgt.
    eine grössere Batterie bringt in diesem Fall nichts.
    Ich würde den Alternator testen lassen. Vielleicht bringt er nicht mehr genügend strom oder die Kabel haben Innenwiderstände oder die Kontakte sind oxidiert. umbedingt auch masseleitung beachten.
    bei einer starken Musikanlage ist ein kondensator sicherlich von vorteil.

    wenn dr motor nid dr glich jahrgang het muäsch ds steurgrät ai wechslä schosch funktioniert das nid mit lambda sonde, etc.
    und wäg dr nr. selber istanzä.... ich weiss de nid, äs chat ja si das si uf dr MFK nid merket aber wenns de ainisch chlepft...und si gfindets üsä :rolleyes:
    aber muäsch selber wissä :)

    bin gschockt, wenn öper mit 37gi scho muäss gah, macht mich das trürig ai wenn ich ihn nid persöhnlich kennt ha...
    mis herzlichä bileid