Cool, hani rächt gha mit minere Glaskugele xD
Freut mi dass er wieder lauft =) Und ab jetzt, all 60.000kM Spuele und Cherze wechsle
Beiträge von TToni
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Sooo, er isch fertig
Muess ne no wäsche und aständigi Fotis mache Und erschti Problem gits au scho wieder, i ha vorne links sones metallischs Klacke je schnellers Rad dräit. Entweder es Radlager oder es het e Atribswelle koscht schätzi mal. Mol luege =)
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Bah.. I sitze grad z Stein am Rhein bide Aerotech. Distanzschiibe hole xD er streift bim ifädere jetzt bini churzfrischtig vo Basel do abe gfahre und muess nahher widr zrugg.. Sau hektik de ganz Tag
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Hallo, also ich weiss ja nicht was hier im Forum für Meinungen kursieren, da ich hier noch relativ neu bin. Aber ich kann dir aus eigener Erfahrung sagen dass ich mein Lehrgeld bei Fahrwerken (FK, Weitec) schon bezahlt hab und deshalb nur noch Fahrwerke von den sog. Premiumherstellern verbaue (Bilstein, H&R, KW, K-Sport). Richtig tief und legal kommst du mM nach nur mit nem H&R tiefe Version. Hätte da auch eine gute und günstige bezugsadresse in Deutschland für dich. Gutachten holst dir dann bei carex hier in der Schweiz.
Ein Beispiel, mein h&r Fahrwerk für den TT hätte mich hier bei carex 2600.- gekostet, habs in DE für ca. 1200.- gekauft und hier für 100.- das Gutachten geholt - hat mir 1300.- gespart^^ aus meiner Sicht, eine Menge Geld.
Wer billig kauft - kauft meist 2 mal
Soviel zu meinem Standpunkt.Wegen Gutachten, das kriegst du wie schon erwähnt wurde nur vom CH Hersteller oder Importeur (eher Importeur, denn ich kenne kein Fahrwerk dass hier hergestellt wird)
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Hallo
Was sölls für eine werde? -
Chan mis Auto ersch morn wieder go abhole De Pfoschte vo dr ASAG het mer 2 mol die linki Koppelstange bstellt statt Li/Re.
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Dä Dialekt isch würkli geil xD
I ha scho immer es schlechts Gwüsse wenni do uf CH-Düütsch schriibe, aber i glaub jetzt bruuchi keis me haWillkomme im Forum und viel Spass xD
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Klimaservice ir Schwiit isch scho tüür, also viel billiger wirsches nit finde. Fahr überd Grenze zu ATU, sparsch öppe dhälfti. Aber an Zahnrieme würdi die Type det nit loh xD
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Ja, bau se mal us und putz se mit Bremsflüssigkeit. Wenn sichs nit besseret denn chasch an Regler goh.
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Keini wo du willsch faahre, dWinterfelge woni will loswerde für die kriegsch kei Guetachte füre TT Drum willise au wegha xD
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Original LMM isch immer wichtig. Wenner nit chippt isch isch schomol guet, de chamer usschliesse dasses dr Aasuugschluch isch wo sich zämmezieht, will das hani bi mim gha, aber de isch vo 225 uf 270 Esel chippt gsi.. Mal luege, villich findends ja öppis. Isch sicher nit dr verkehrt wäg
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Ischer chippt? Die 1.8T Motore sin scho sau Problemchinder.. Wie gseit das cha viel sii, i vermuete entweder es isch Zündigsbedigt (Spuele, Cherze, Kabel) oder Ladeluftbedingt - hesch schomol sganze System lo abdrücke? Die ganze Schlüüch, vorallem die unter der Asuugbruck werde gern mol porös und hei chleini Riss. De neui LMM, ischs en Originale oder so Chinascheiss? I würd mol Kerze und Spuele checke und wenns dört guet usseht e Logfahrt mache und Luftmasse und Ladedruck logge, im 3. Gang vo 1500rpm bis in Begrenzer..
P.S. Drosselklappe reinige isch nie verkehrt, vorallem nit bimene Auto wo scho soviel KM ufem Buckel het, aber wenn der Leerlauf schön rund isch lits Problem meischt nit a dr DK. Und wie de popof scho seit, de Ufwand isch relativ gring.
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Also mir gfalle dSummerfelge besser, dWintis sehn so chlei us, das passt mer nit. Drum verchauf i se und fahr negscht Winter die Originale Felge. Han 4 kompletti Felgesätz ir Garage stoh und eine ufem Auto. Muess mal Platz mache xD Ufem einte Foti seht mers glaub..
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Min alte TT het au e defekti Zündspuele gha und im Speicher isch nüt gstande. Es chönnt halt einiges sii, Spuele, Kerze, Kabelbruch - Drosselklappe, naja - hesch au en unrunde Leerlauf? Chasch se mol mit Brämsflüssigkeit reinige und neu adaptiere..
Wenn si die Cherze und Spuele denn sletscht mol gwächslet wordenund wieviel KM hetter?
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Ah nun ist alles klar, ja Steinwolle ist sehr brüchig und Kratzig. Das einzige was mir da noch einfallen würde wäre Glaswolle, die ist um einiges flexibler, aber ob die so gut dämmt ist dann die andere Frage.
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Address 01: Engine
Component : 1.8L R4 5VT G0003
Coding: 05610
Shop # WSC 06313
VCID EEAFCDBBB999
Das isch nix, so muess das usseh:
Code
Alles anzeigenVAG-COM Version: PCI 311.3-S Steuergerät Teilenummer: 8N0 906 018 H Bauteil oder Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Codierung: 10710 Werkstatt Code: WSC 01236 zusätzliche Info: TRUZZZ8N421031837 AUZ5Z0B4075098 2 Fehler gefunden: 18010 - Spannungsversorgung Klemme 30 Spannung zu klein P1602 - 35-10 - - - Unterbrochen 16501 - Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Signal zu klein P0117 - 35-00 - -
Hesch es Kabel am Laptop? Wenn jo, schick mer dini Mailadresse denn schick i ders Vag-Com, de chaschs Zügs usläse.
Btw. ich tipp entweder uf Zündspuele oder Kerze. -
Min erschte TT hani am 01.10.2010 kauft, mit 90tKm ufm Tacho, han e tolli zyt mitem gha, leider au es paar schlechti Täg Motorschade (Pleuellager) -> komplett NEUE Rumpf und Chopf. Und 2 Turbos hani gschlisse. Folgendes zum Auto:
Modell: TT Coupé Quattro
Motor: 1.8T (APX) 165kW/225PS gechippt auf 200kW/272PS
Baujahr: 08/1999
Farbe: schwarz
Ausstattung: Bose, Sitzheizung, Klima etc.
Fahrwerk: KW V1 Gewindefahrwerk
Bremsen:
-HA: Serie
-VA: Brembo 4 Kolben Faustsattel, 320mm gelochte Bremsscheibe
Felgen:
-Winter: 17" Space Wheels "Uranus"
-Sommer: 18" Work "VS-SD"
AGA: Catback von Bastuck
Sound: Alles original Bose System, nur das Concert 1 musste einem Pioneer DEH-4200SD weichen
Anderes: Heckscheibe schwarz getönt mit Folie, Beleuchtung durch LED`s von hypercolor.de ersetzt (Standlicht, Kennzeichen, Kofferraum, Innenraum) und die weissen original Seitenblinker durch schwarz getönte ersetztLetscht Johr, am 11.10.2011 hani de schwarzi TT verkauft und min neue abgholt. Mir isch wichtig gsi das möglichscht alles am Auto original isch und nit drah baschtelt worde isch, denn das Theater hani mitem alte scho gha. Und so hani nach e bitz sueche en silberne 02er TT mit 130tKm komplett im Originalzuestand gfunde und kauft.
Modell: TT Coupé Quattro
Motor: 1.8T (BAM) 165kW/225PS
Baujahr: 06/2002
Farbe: avussilber
Ausstattung: Vollausstattung: Xenon, Bose, Sitzheizung, Klima, Tempomat - eifach alles
Felgen:
-Winter: 18" Royal Wheels "GT"
-Sommer: 19" Corniche "Monza"So heter usgseh wonen gholt han, sit denn hani es paar Sache verändert. Has Dach schwarz Foliert, Heckschiibe tönt, Winterräder montiert (mittlerwiile wieder uf de Summerschue unterwegs), Schaltwegverkürzig ibaut, es anders Radio verbaut, Aerotwin Wüscher verbaut und alli Lüüchtmittel im Inneruum und am Kennzeiche uf LED umgrüschtet.
Vor paar Wuche no mit Winterreife:
Und so stoht er jetzt do:
Übermorn gits denn neui Fotis, denn wird mis Gewindefahrwerk (H&R Monotube Komfort) ibaut - i freu mi wienes Schnitzel!
Das wärs fürs erschte =)
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Ciao zämme! Ich bin hüt per Zuefall über das Forum gstolperet und han dänkt i meld mi grad mol a
I bin 24 Johr alt und chume us Liestal (BL), wie min Username vermuete loht fahr i en Audi TT. Isch mittlerwiile min 2. TT, beide 225 PS Quattro.Mis Auto stelli denn in der richtige Rubrik derfür vor.
Schöne Obe mitenand