Beiträge von mischu860

    Ciao Zàme.



    Mi MSD rünnt.


    Het ggf. öpper ä guet erhalteni originali oder ä Sportabgas Alag.


    Auto:


    Audi A4 1.8T BEX Quattro (B6/8E).


    Neue MSD ineschweisse isch seich da aues eis Stück isch aber e neui BN-Pipes für nes Outo vom 03/04 choschtet definitiv z'vil.



    Gruess Mischu

    Ciao Zäme.


    Nur um dieses Thema abzuschliessen...



    Habe nun endlich einen günstigen KAT mit Beiblatt für den BEX gefunden bei ersatzkatalysator(.)ch ein nagelneuer mganaflow 400 zeller für 300chf inkl. Beiblatt und Lieferung.


    PS: Die Dichtung zum Turbo hin passt nicht ganz genau. Diese bitte separat bestellen. Die Beigelegte passt wohl für den BFB 163PS...



    Damit ich die Schrauben zum KAT lösen konnte, musste ich den Luftfilterkasten komplett ausbauen.
    Das war eine schöne Überraschung....


    So viel SCH.. und Staub wie da drin lag.
    Dabei war der letzte Service ca. 1400Km zurück.
    Ich dachte der Filter wird zumindest bei jedem 30'000er gewechselt. Doch gem. Büchlein sind es nur alle 90'000Km.


    Kann ich fast nicht glauben.


    Das Auto läuft nun wieder Sauber und obenrum etwas weniger schnell müde...
    MFK ist auch gemacht :)

    KAT musste weder eingetragen noch geprüft werden.
    Beiblatt war ok.



    Verschraubt habe ich das Ding selber.


    Am besten zu Zweit auf einem Lift arbeiten und gleich die ganze Anlage runternehmen so müssen nur die Muttern am Turbo im eingebauten Zustand gelöst werden.


    PS: Bitte die Lambda vor dem Einbau kurz rein drehen damit ihr sicher seit ob das Innengewinde vom KAT mit der Bohrung vom Kat übereinstimmen... Musste da noch Mühsam nachbessern weil die Sonde sich nicht mehr ganz reindrehen lies.
    -> Fehlerspeicher ist wieder leer...


    Gruss Mischu

    Ciao Zäme.



    So baud zwöi Chind, nöie job und immerno der glich chare :D



    I ha momentan mit mim A4 mehreri Problem. Primär jedoch das, das dä cheib teilwiis chum no startet.



    I poste eifach mau der Fred woni im a4-forum ha postet.
    Vilich kennt eine grad ufe erscht blick was los isch...


    Gruess mischu



    Hallo zusammen.




    So 10 Jährig und knapp 150t Km und es fängt langsam aber sicher an mit der Sch***


    Vielleicht kann mir jemand von euch Helfen oder weis auf den ersten Anblick genau woran mein unten beschriebenes Phänomen liegt:


    #mce_temp_url#


    Und zwar dreht der Anlasser teilweise nur noch für eine bis zwei Zündungen und danach ist fertig.
    Teilweise geht er wieder wie am ersten Tag.


    Kennt jemand von euch dieses Phänomen?


    Ich tippte bis anhin immer auf einen defekten Anlasser.


    Als ich im Internet nachgeschaut habe wurden aber immer nur Videos von defekten Anlasser gezeigt wenn diese keinen Wank mehr machten...


    Nun weis ich nicht an was das ganze nun liegen soll...
    Ich bin da noch auf ein paar andere Dinge gestossen die mir zu denken geben...
    Zündanlassschalter? Anlasser? Wegfahrsperre (Elektronik)? Zündschloss...
    Die Batterie hat ca. 12,1 Volt. Sollte von mir aus kein Grund sein warum die Zündung gleich komplett aussetzt.


    Sobald der Motor läuft gibt er mir dann kurz an das das Bremslicht defekt sei, was sich nach einer einmaligen Betätigung wieder erlöscht.


    Problem 2:


    Kürzlich hatte ich zwar bei einer Ampel einen kurzen Aussetzer von einem Zylinder, der kam dann aber nach ca. 10sek wieder...


    Da tippe ich aber eher auf eine defekte Zündspule die sich wohl nächstens (wiedereinmal) verabschieden wird. Trotz Garantie Austausch von der Audi Aktion im Mai 2011 vor knapp 20t Km.



    Problem 3:


    Ein weiteres Problem das teilweise auftretet ist beim feinen Betätigen der bremse das Aufleuchten der ESP Lampe.
    Defekte ABS Sensoren? Beim Übergang vom Schub in den Leerlaufbetrieb. z.b. beim Ausrollen und danach eine Feine Bremsung bei einer Ampel.


    Da tippe ich auf den Regler der LIMA oder ESP/ABS Sensoren?



    Beste Grüsse & Danke für eure Hilfe.



    Mischu

    Hallo Zusammen.


    Bei meinem A4 1.8T BEX rasselt der kat. (so balmer), nun habe ich bei unifit nachgeschaut für einen ersatzkat da ein originaler völlig überteuert ist. (Austausch ca. 1300chf). Die haben jedoch für den BEX wie alle anderen auch keine Gutachten dazu. Nur zum BFB, obwohl das laut typenschein der gleiche KAT ist wie beim BEX.


    Habe nun bei sportkat . ch angefragt.


    Die bauen mir in das originale gehäuse einen 100/200 Zeller Kat für 700chf rein.


    Solle schön geschweist sein und nicht erkennbar.


    Habe nun bei sportec angerufen wegen einer Nachpassung.


    Die meinen sie machen im Steuergerät nur eine "Katalysator Konvertierung" damit die Werte von der lambda hinter dem Kat nicht als Falsch interpretiert wurden da mehr durch geht. (Das ganze kostet 350.- exkl.)



    Meine Frage nun: Kann man das nicht ganz einfach auch mit dem originalen VAG via OBD machen?
    Oder was für Programme benützt den Sportec für solche sachen?


    Danke & Gruss mischu

    Und jetz Revidier der mal der Zylinderchopf mit em Drehmel und polier dini drossle und due se wenn möglech vergrössere.


    Das isch spürbahri mehrleischtig!


    Definitiv Leischtig und nid Kraft!
    S'Drehmomänt isch subjektiv öppe glich blibe aber jetze isch äntlech d'leischtig ou da...


    Dä dreit und dreit und dreit bis is nirvana sit em umbou!


    Und das ohni müesse angscht z'ha bi der MFK etc. (Ha ja keis einzigs Teili ersetzt.)


    www.facebook.com/album.php?aid=83822&id=651096704&l=f19463f20b


    gruess mischu

    xave v.


    Was für ein Audi 1,8T hat den dieser Kunde? Und wie ist er nun zu frieden?


    Nach deinen beschreibungen sollte der 28rs ordentlich mehr bums bringen und spricht kaum später an als der originale lader vom bex.


    zumindest bei mir so.
    Denn untenrum geht da garnichts! (sportec lässt grüssen)

    I chanech mal äs gschichtli über mi A4 verzelle:


    Mi Vorbesitzer vo mim Audi A4 1.8T (MKB: BEX) isch zersch zu Digitpower gange und isch nid z'fride gsi wel si nem äs Disel Feeling Outo hei drus gmacht!


    Somit ischer nachträglech no zu Sportec gange.


    Somit hei die giele Natürlech s'beschte müesse mache und hei nid irgend äs doofs standart "Aus der Datenbank geladenen" Chiptuning chönne uf z'schtürgrät lade.



    Original het der 1.8T BEX: 190PS / 240NM



    Was het Digitpower gmacht:
    Digitpower: 203PS @ 5420 U/Min / 350NM @ 2760 U/Min



    Was het Sportec verbesseret:
    Sportec: 224PS @ 4980U/Min / 330NM @ 2780 U/Min (Versproche wird bi Sportec: 215PS und 315NM)



    Mi gseht guet das Sportec bi fasch 500 U/Min weniger 21PS meh leischtig het usegholt und das bi 20NM weniger Drehmomänt was vermuetlech dütlech gsünder isch weni d'leischtigskurve vo der Igangsmässig so vor mer gseh...



    Mitlerwile bini bi 103T KM und der Kaputtgange isch bis jetze no nüt bis uf d'Benzinpumpi....



    Gruess mischu

    Hallo Jungs.


    Vorersch:


    Söll iz bitte niemer faltsch verschta, aber i füehle mi irgendwie fasch chlei einsam im Forum als youngtimer Audi Fahrer.
    Denn weni die Threads hie düreläse muesi eifach feststelle dases houptsächlech um golf, sirocco etc geit.


    Und weme öpis vom ne Audi list, de isches meischtens scho e S3 / S4 / S5 oder gar Q7 und alles irgendwie scho ab jg. 2000 ufwärts...


    I frage mi wenn das der erscht infos brucht wie me der Zahnrieme vom R8 sälber duet wächsle... (Weis nid ober eine het)



    Söll nid blöd töne, i fahre sälber o sone neui Audi A4 B6 schwarte mit Jg. 03


    aber mi nämts wunder, wär isch hie eigentlech alles versteckt wo so sache fahrt mit stichwort wie:


    typ81/85/89, typ44, B3, B4, 2,2T, 2,3er NG, 20V 7A, 16V 6A, MC, ABY, 3B, ADU fahrt?




    I fahre mini bald 20 Jährigi "Nostalgie" Audi80 B3 16V sit vier Jahr und ha das outo grad am 4. 6. 2010 früsch prüeft und ha ne RIIISE Fröid dranne! Es isch es outo wo kei hoche stellewärt het aber gloub sältener als jede andere Audi isch, was es mängisch interessant macht wes um Ersatzteil geit. (All paar Monet oder 1 im Jahr gseht me mal eine uf ricardo, oder Autoscout)
    Und vor 3 Jahr het üsi Family der gliebt 87er Audi 100 Turbo mit MC motor wäg gäh wo mit 171t Km grad mal igfahre isch gsi...
    Es schisst mi eifach hüt no a... ;(


    Also raus mit der Sprache wäre het alles schöni vollverzinkti sache i der Garage z'schtah?



    Gruess mischu

    vermuetlech hesch du ä aschtändigi firewall wo FC Bayern München cha usefiltere und destwäge gsesch d'Bildli nid...


    Nei ächt...


    Wäm chunnts i sinn ä Audi mit so gruusige sache welle z' "beschmücke"...



    am liebschte ä Audi A1 (oder S1 falls das teil chunnt) in Papaya Orange und verchomte spiegle und grill. fertig...


    Gruess mischu

    Hallo Jungs.


    I weis nid wie das usgseht aber chame Bilstein CH Guetachte eigentlech nur bi heiniger concepts bstelle?


    I ha eigentlech kei luscht uf sone halsabschniderei nume weli äs bilstein öpe haub so tüür ha becho u derfür bim heiniger weis nid wieviu für ne Zettu müesse z'bläche woni nach 2 wuche wider cha furtschiesse weus itrage wird.



    Greez mischu

    hmm...



    Das tönt nach e huufe Outos...
    I bi scho überfordert mit 2...
    Ha chum no Zit für irgend äs schrübli z'Dreie!
    Frage mi wie nech das Outo zur MFK söll parat mache.


    Wägem 1.8er....
    I wett ender de vilech mal bim Balmer ga asuge und eifach S2 oder G60 Element ga aluege.
    I wett der Original 2 liter dinne la da dä bereits optimiert isch worde. Sämtlichi Kanäl etc.. iz fählt nur no der Föhn obe druffe :p
    Der Balmer het ä golf2 Synchro 2 Liter Turbo mit Digifant. (260PS !) wird de no meh wärde mit Trijekt...
    Ga jetz de mal ga fahre dermit.
    Das mues vermuetlech ganz guet ga mit ca. 900 kg!

    Hoi Olaf.


    Merci für d'Info...


    Ja vilech hesch gmerkt dasi nümme so Aktiv bi..


    Mou ha der 80er no!
    Mues ne am 11.5.10 ga zeige.


    Isch haut müehsam da i jensti Umboute mues zrügboue...
    Nocke, Chip, Liechter.. u när no chlei rost mache u der alternator tusche... Zündverteiler und ABS si gloub ou nümme ganz 100...
    (Weni die Beide Sache mues mache de bini eifach nomau 1kilo + ärmer...)
    Mängisch zündet er eifach nümme und de isch fertig.. Handcherum chasch dä siech drücke und das risst bis 7000 ufe... isch scho angers zum fahre aus vorhär mit der originale nocke und ohni chip...



    Weis haut no nid wasi mit em söu afa. Motor, Fahrwärk und d'Brämsärei wär haut im ne früsch revidierte top Zuestand...


    Aber eis isch klar.. Falls er dür d'MFK chunnt de dueni nachdäm richtig bös dermit...
    Turbo oder so und usruume. Ha öfters no Kontakt mit em Balmer dä het ou ganz Brutali Gfährt umeschtah!! Mamma mia!


    Was louft bi dir so?


    Gruess Mischu

    Hoi Zäme.
    I kopiere hie der Text o mal ine! Vilech het ja eine Erfahrige mit em ne A4 MKB: BEX gmacht...


    Hallo Jungs.


    Meine Benzinpumpe hat sich soeben verabschiedet. (100'000Km)


    Ich habe von einem Bekannten erfahren das er damals bei seinem BEX die Benzinpumpe 3 mal wechselte!!


    Er meinte das sei eine Schwachstelle bei diesem Auto.


    Nun eine Frage.


    Wäre es vielleicht sinnvoll eine 1.8t S3 Pumpe zu verbauen (Passt die überhaupt?) da mein BEX gleich viel Pferdchen hat wie der neuere 1.8t S3 (Habe 224PS und 331NM nach Prüfstand)


    Und ausserdem.. wie lange dauert der Austausch und was Kostet die Pumpe? Wurde zu einer Werkstatt abgeschleppt und das Auto wird am Montag repariert...
    Kann höchstens mitteilen was für eine Pumpe möchte.



    Grüsse Mischu

    Hoi zäme.


    I hane chippete A4 Quattro. (1.8t BEX) mit 330NM und 224ps leistigsdiagramm.


    Aber äbä me gwöhnt sech ad leischtig.
    Isch ja so das bim ne Turbomotor möglechscht kei gägädruck sött si nachem lader.
    Ha mal chlei BN-Pipes etc agluegt.
    Aber i dänke mit em ne 200 Zäller Sportkat würd me sicher meh usehole als mit sonere BN wo einewäg knapp 2kilo choschtet?
    Oder wär denn die originali uspuff alag schlussändlech wider der fläschähaus?


    Het öper erfahrig mit 200er kat im 1.8t?


    Gruess mischu