Beiträge von 1erTurbo
-
-
het no für en S2 2 AP Zangen mit Zangenhalten und Scheibentöpfe mit Scheiben (330 DM gebraucht).
600.- alles zäme.
-
und bi dere Offerte vo de Digitpower wird de Zylinderkopf ja nöd berücksichtigt.
-
wenns billiger ha wetsch und du selber chasch schaffä am Auto, so mach en PL (16V) ine. De wirsch mit chli Geduld sicher zumene faire Preis übercho und s'innemache isch denn ja für dich als Stift eh gad en gueti Herausforderig.
Denn go vorführe und nachher KAt use und denn häsch au dini knappe 140PS.
-
bitte Zylinderkopf mit Nockenwellen und Ventile. Ersatzteil hat 1000km auf dem Buckel. War ein AT-Teil.
Preis 1500.-Fr.
-
für es gschieds Winterauto, egal ob 2er oder 3er Golf, zahllsch ab MFK halt immer 3000-4000.-. Das häts au wert.
Ussert chaufsch eine ab Platz und buechsch en selber uf em StVa. Wenn aber nöd selber chasch schlüsslä, so wirds die genau so viel choschte.
-
ich finde, es dörf doch jeder Teilnehmer da im Forum selber entscheiden, öb er will dabei sein oder nicht. Und wenns für diejenige Person nümme stimmt, warum au immer, so söll er sis Profil eifach und unkompliziert dörfe lösche.
Uf jedere Site (z.B. Partnervermittlung) chamer sis Profil au lösche. Darum findi es sötti da im VAF au möglich si. -
Was denn zum Bispiel? Wär no interessant z'wüsse was und wies denn itreit übercho hesch.
Bis uf d'Kotflügel-Rad Kombination gsehts jo ned so schlimm us.
hüt chasch fängs alles Iträge lah, choschtet eifach....
Tuen au en LOC3 1erGolf ufbaue im auftrag, de hät en 16V dine mit Fächer , Diffsperre und Servo etc und alles geprüft.
Doch das isch eigentlich nöd de Grundgedanke gsi vom LOC-Sport.... -
hetti interässi ah de Sitz mit Rückbank und allne Panels. Preis? Bitte PN
Danke -
so en Grill hani no neu, aber geschlossen. Muesch en selber ufmache. Ha gar nöd gwüsst, dass es au offene gäh hät.
-
Zündmodul isch bim Derendinger 546.-
Zündspule isch bim Derendinger 234.-
je nachdem welles System du dine häsch. -
also wenn ich die Liste so durchlese.......
Es isch doch tragisch für en so alte Firma (bauend sit über 100 Jahr Autos) immer no so Sache passierend. Vor allem die Mängel wo während de Fahrt s'halbe auto verlüürsch isch bsundersch schlimm.....ok vielleicht lauft de Fokus au 350km/h?
-
die choschtend neu 500.- . Aber 240.- findi jetzt au chli höch für es occ Teili. Normal wär en Drittel vom Neupreis.
Min Tip:
Chauff en Neue, denn häsch ruhe. Die Dinger gönd gern kaputt und daher bisch mit enere Occ nöd immer guet bedient. -
öb die Lüfter überhaupt laufend gsehsch vo Aug (Motorhaube uf und luäge, sind hinter dem Wasserkühler). Öbs uf beidne Stufe laufend isch scho schwieriger wenns selber no nie ghört / gseh häsch.
Hüt isch en Windige Tag, Sonne strahlt au nöd eso stark, darum isch Temp bi dir hüt nöd so stark ahgstiegä. Dänke daher isch de Fehler eher amene andere Ort als Kombiinstrument. Isch mini Einschätzung. -
Wie laufend Kühlerlüfter? Lsufend beidi uf allnr Stufen? Tue mal Klimaanlage ganz ausschalten und lueg was denn mit de Kühlmitteltemp. passiert
-
komischi diagnose, zerscht kaputt und jetzt glich nöd? Sind gläb überfordert mit dem Problem, wüssend sälber nöd richtig was.
-
ich dänke, dass das Problem es anders isch und nöd s'Kombiinstrument, will denn hettis doch au während de Fahrt en Falschwert müessä ahzeigä.
Isch vo Fern aber schwer das eso diagnostizierä. Au komisch dass jetzt scho 2x Thermostat gwechslet worde isch. -
ha Neue Stangen, Stk 150.- unlakiert
-
händ denn ihr bim motorentausch nöd gad Chetten und Spanner gwächslet?
-
...oder er söll das Kabel woner hinten dureghaue hät wieder zämemache