Golf 1 Cabrio

  • sali zäme


    ech han vor im wenter i mim cabby chli meh leischtig z gää ... so om die 20 PS han ech mer vorgstellt :)


    wie chamer relativ gönschtig öbe 20 ps usehole ? han leider kei ahnig vo motore ond dem züügs :(


    cabby hed bj. 86 / 1.8l met 72kw


    greez david

  • Wie willst du deinen Motor aufrüsten wenn du keine Ahnung davon hast?


    Günstig schnell 20PS bei einem solchen Motor rauszuholen ist wunschdenken. Das Einzige was du machen könntest ist ein Umbau auf 1er GTI oder VR6 Motor. "Günstig" ist aber auch da eher relativ. Kommt halt drauf an wieviel du selber machst.


    Gruss Sandysolo

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • nen kumpel von mir kann das machen ... ich wollte einfach ratschläge einholen :)


    112 ps gti motor ? was muss man dann noch alles zusätzlich ändern ?

  • vr6 hani bis jetzt nomme guets ghört ! besch du begeischteret oder wördsch es ned nomol mache ?


    ps: chönntsch mer di aleitig mol schecke ?



  • Und wie gsehd ds ganze mit zuelassig us????


    We i mier vorstelle was das Outo für nes Fahrverhalte überchund, mit däm schwäre Motor vorne drinn, na ja.
    I ha no kene gfunde wo das ds beschte findet imene Einer.

  • Und wo ist die Schweizer Zulassung???



    Ich kenn auch ein paar die das haben, oder gehabt haben.
    Aber keiner von denen ist je in der Schweiz rumgefahren.

  • Budnik: hesch s interieur au vom 3er übernoh?? schaaad wo blibt denn da d nostalgie?? gaht zimmli guet das teil, gib aber am Mr.Turbo rächt...isch schad für das gwicht wo der zueladsch...denn würdi vorher en turbo umbau mache oder wenns nöd so ufwändig wottsch en G60 ine hänke..isch liechter und het fascht die leischtig was en Vr6...wenn mer denn s leischtigsgwicht a lueget chunnsch denn au besser weg...


    ach ja Mr.Turbo hesch PN

  • zurück zum thema:


    hab bei meinem 98PS (2H) Cabrio den Kat rausgenommen und ein Steuergerät vom Golf 2 GTI reingehängt sowie einen offenen Sportluftfilter verbaut.


    damit bin ich einem 112PS Cabrio locker um die ohren gefahren....


    aber auch hier...kat und lufi sind nicht gern gesehen auf schweizer strassen...

  • Aso VR6 wurd ich nit ibüwä. nit wills ä schlächtä motor wär. aber dr isch eifach ds schwär fir inäs cabrio inä. de hesch drna nur äs extrems understiirä i dr kurvä. dr 112 PS motor isch wirkli super das weiss ich us eigeter erfahrig.

  • für da gids damag mit ustusch motore... wobi damag isch schono rächt tür oder gasch ufe schrott go luege. Es wird sicher eine umeligge neume.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Zitat

    Original von baron
    jo s problem esch ech han kei 112ps motor ond weiss au ned wo ech eine wörd härbecho :(




    I hät no eine umma ds lige ;)

  • komplett zom iboue ? ond wievell km escher scho glofe ? chasch du mer ächt bitte d date öber en private pm schecke ?


    danke vell mol ^^