BBS und LENSO

  • i weiss nid öb er sie kennet LENSO het e BBS fälschig gsänd optisch sehr guet us und vom priis här chame au nüt säge, se werde för 1100.- abote in 15zoll felgesternfarb wählbar.
    het öper erfahrig met dene? wie gut sind si lackiert etc.


    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Also zwei Kollege vo mer hend die druffe, de einti fahrt die im Alltag und bis jetze gsänds no guet us... Si sind halt numme einteilig und d'Schrüübli sind gfaked. Me erkennt halt am Nabedeckel das si kei originali sind und die originale BBS-Deckel passed ned druff. Priis-leistig isch aber uf jede Fall super...

  • Ha mi G60 drum grad neu lackiere lo und wet natürlech au no neue felge bbs send secher schöner aber 2000.- oder 1000.-wen bbs unbedingt müsst drufstoh gehts de scho möglechkeite. Be mer bem lack eifach nid sicher, de G esch in tüfschwarzem klavierlack, me gloste die goldige be aber no unschlössig! Muss de no e thread im fake sektor eröffne weni es foti vom mim G han.


    Meinige vo euch send gfrogt!!???

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Jo da hesch scho rächt, dasch au mini meinig... Aber gleub mer, de Kolleg hett fürd Lenso-Felge Nabedeckel lo fräse und BBS Chläber drufftoh, meh gseht nidemol abeme halbe Meter das si ned ächt send. Aber isch ebbe scho so, i würd au lieber chli meh spare und hett defür echti BBS... :D

  • Mini Meinig isch öbe ähnlich wie am G-sixtyTG sini, ich würd lieber achli me us ge dä für häsch rechti bbs und je noch dem findsch au scho sehr schöni bbs zwüschet fr 1000 und 1500 je nochdem was für Dimensione du druf willsch ha?

  • Lenso sind super. Muesch huere genau ane luege das es gsesch das kei BBS sind.


    Falls öper Sechskant im BBS Style inkl. BBS-Emblem brucht für sini Lenso-Felge söll er sich per PN bi mir melde. Denn macheds optisch so richtig öpis her :dh:


  • Mini Meinig isch öbe ähnlich wie am G-sixtyTG sini, ich würd lieber achli me us ge dä für häsch rechti bbs und je noch dem findsch au scho sehr schöni bbs zwüschet fr 1000 und 1500 je nochdem was für Dimensione du druf willsch ha?



    Wie gsehtS eigentlich us wenn lenso in de kaufsch mit äm guätachte?


    Es lohnt sich ja fast nöd, die chunsch ide CH so günstig über. Aber wieso frögsch eigentlich? Häsch doch paar Posts witer obe gschribe würsch lieber chli meh usgeh und defür richtigi BBS ha :u:

  • das metem me spare han mer au scho öberleit aber ergendwie esches glich (miner meinig nach) chli schwachsinig 1000.- me usgä nur dases originall sind...semer doch mol erlech wen mer ide ferie sind kauft jetzt so gut wie jede kleider etc (zumindest öpis) bem
    8) GUT PREIS ONLY FOR YOU MY FRIEND 8) obwohl es die biligste fälschige sind! und die lenso bsx send jetzt wörklech gut gmacht, de machts miner meinig nach ke sinn 1000.- zum fenster use schleudere.

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Hallo


    Ich kann mich den Vorrednern teils anschliessen. Man sieht auf Distanz sehr schlecht das es gefakte BBS sind. Allerdings liegen die Vielzahnschrauben welche bei den Lenso eh nur Fakes sind bei diesen weiter auseinander, dies enttarnen sie trotzdem recht schnell (Sieht irgendwie anders aus).
    Das Aussenbett ist schlecht bei den Lenso. Diese sind mit Klarlack überzogen und sogar mit einer Kante drin. Der innere Teil des Aussenbetts sieht anders aus als der äussere. Selbst für 08/15 Felgen merkwürdig. Die Le Mans Replicas sehen hingegen zum verwechseln ähnlich aus.


    Wenn Du die Felgen veredeln willst kommst Du halt nie auf die Optik und den glanz einer BBS Felge.



    Allerdings noch meine eigene Meinung. Ich würde nie diesen Lenso Mist kaufen, ich finde das ganze Replika Zeug nur Schäbig.
    Wer 3 Teilige Felgen kauft, egal ob Schmidt Revolution, BBS, Eta Beta, Intro Wheels, Work etc etc lässt sich das ganze schön was kosten, da er eine spezielle Felge für sein spezielles Auto möchte und wird mit einer Klasse Felge belohnt, welche auch entsprechend selten zu sehen ist.
    So ist es dann zum kotzen wenn dann plötzlich ein Billigfelgenhersteller das grosse Geld sieht und Kopien auf den Markt wirft und plötzlich Jeder damit herumfährt. Derjenige der sie für teures Geld gekauft hat ist dann doppelt der gelackmeierte, zum einen weil er die Felgen plötzlich an jeder Ecke sieht, zum zweiten der Markt für die echten Stücke erheblich zusammenbricht.
    Da bringt es ihm auch nichts, wenn der Profi die Felgen noch unterscheiden kann.
    Mann könnte 10000000 verschiedene Designs herstellen, unbedingt eine 1:1 Kopie herzustellen ist da einfach nur armseelig.


    Die Originalfelgen sind ja wirklich noch zu beschaffen, wer solche wollte konnte auch noch solche kaufen.
    Ich verstehe Jeden der sich Replicas zulegt, weil wenn es welche gibt warum mehr zahlen. Sowas zu produzieren finde ich einfach daneben.



    Mfg

  • semer doch mol erlech wen mer ide ferie sind kauft jetzt so gut wie jede kleider etc (zumindest öpis) bem
    8) GUT PREIS ONLY FOR YOU MY FRIEND 8)


    Nöd jede.... ich lohnmer högstens d'schibe putze, wie letst wuche z'rimini:



    :frech: aber spass bisite, du musch es selber entscheide.. Eine wo bizli druschunt gseht eifach sofort, dases nöd orginali sind. Wennd jedoch eifach wotsch dases guet usgseht und's dir kei rolle spielt, denn bisch mit lenso sicher guet bedient. Sind sicher nöd minderwertigi qualität oder so :wh:

  • hahaha sends au suber worde..?? :janu:
    jo i stoh scho uf bbs nid falsch verstoh, mer gots au nid drum das geld wörd fälle, da esch nid sproblem, das wo de tom gschrebe het esch ebe scho so im prinzip besch de garscht wen bbs kaufsch. und mer gots nid drum dasme jetzt gseht öbs bbs sind oder nid (secher müssti au bbs deckel ha) aber nur för optik me cha de scho gseh dases keni sind, esch be mer eifach nid so das bereit be alles zahle nur dases es original marke produkt esch, us dem alter ben ergendwie chli use dasi muss marke artikel ha för vell geld wens au andersch got.
    aber ebe entschiede esches noni :u:

    Wer einschläft mit Popo die kratzt, wacht auf mit Finger die stinkt :wh:

  • Es lohnt sich ja fast nöd, die chunsch ide CH so günstig über. Aber wieso frögsch eigentlich? Häsch doch paar Posts witer obe gschribe würsch lieber chli meh usgeh und defür richtigi BBS ha



    Jo ich würs nie druf tuä, säg nie mals nie ;) aber eher nöd, hät mich eifach wunder gno will im Dütsche chunsch so än Satz 7x15 für 499 Euro über.