1. Service Neuwagen

  • Guete Tag,
    Also wie scho erwähnt gahts um de 1. Service vom Scirocco, es isch ja n neuwage gsi und darum Stellt ich mir d Frag muesmer de echt nümm nach de erschte 1500KM mache?
    Sie hend mer bim Verchauf gseit dasi de 1. Service Normal bi 15'000 KM sell mache es seg nümm wie früähner. Ich ha au immer wider drüber glese das de 1. Service bi VW, Audi usw. nümm nach de Ifahrphase muesch mache will das ganze ja so genau isch und somit praktisch kei verschleissteili meh im Öl werdet si.


    Also chani mit Ruhigem gwüsse witerfahre oder selli mi Amelde?
    lg. popof

  • de scirocco het kei fest-intervall me, wie früäner, du muesch in service, wenns bi dir bide mfa uflüchtet


    bide longlife-intervalle( wo din scirocco drin isch), tuets system selber usrechne , wenn du in service muesch ( ölqualität, fahrverhalte, laufziit tage & km usw.) , es wird dir uflüchte sobald du in service muesch,dem ganze isch vorusgsetzt das dis auto mit vw longlife öl ( 5W-30) lauft. ( maximale laufziit liit bi 744täg oder 30'000km )


    du chöntisch aber au dsruck zude festinvervalle, also all 15'000km oder nach 1 jahr , denn wird dis auto mitem ''normale'' öl ( 5W-40) laufe , das ganze möstisch du de garage aber säge, das sie im schalttafelihsatz chönd änderä .


    hoffe cha chönnä hälfä :w:

  • Hallo, von dem habe ich noch nie was gehört :confuse:hatte aber auch noch nie ein nigel nagel neues Auto, aber du hast doch eine Service Interwall Anzeige die zeigt dir an wenn es so weit ist ;)
    gruss jüree

    • Offizieller Beitrag

    Das soll wohl mittlerweile so sein. Ich mache aber grundsätzlich bei einem neuen Motor einen Ölwechsel, inkl. Filter, nach den ersten 1'500 km. Würde ich auch bei einem Neuwagen so machen.



    Gruss Markus

  • Also Ville dank für die Antworte.
    Isch Intressant jede machts irgendwie anderscht. Aber isch glaub guet so wies isch =)


    Also isches scho so wies mer d AMAG gseit hett. :D
    Denn chanich ganz normal nach Intervall goh und beruigt witerfahre. Ich denke zwar dasich irgendwenn schono en Service wird mache nachem Winter. Schade wirds ja nix. Isch mer ebe eifach drum gange obi mi etzt sell amelde und sozege in "stress" chume :freude:
    Aber demfall hett sich das erledigt Ich danke euch! :pr:
    lg Popof