Tüv-Gutachten, Einzelfirma etc.

  • Ich han mir mol äs paar überligige gmacht.. so viel ich weiss chan än Importeur oder Händler mit äm Tüv gutachte, ä Eignigserklärig fürd Schwiiz usstelle z.b Felge und Fahrwerk isch das richtig?
    Wie halt mängisch düberlegige so sind, chönt mer nöd ä Einzelfirma oder so gründe zum so sache erledige? Ich han nöd viel ahnig vo so züg, also vo Einzelfirma, Kollektiv etc. scho das isch keis Problem aber mit dänä Guätachte.
    Wär das evtl. än wäg oder isch das nöd so eifach?

  • Also dass es devo abhanget ob d Eignigserklärig vonere Privatperson oder vonere Unternehmig unterzeichnet isch chani mer ned vorstelle.
    was d vorussetzige sind zum eini chöne usstelle weiss i au ned genau. aber ich han gmeint es gad vorallem i de schwiiz öber z ha wo verantwortig übernimmt. de ussteller vo de eignigserklärig bestätigt dass es bestimmts teil für es bestimmts auto verwendbar isch. gits en unfall oder problem weg genau dem teili wo verseit het denn wird er au zur verantwortig zoge.

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • Also dass es devo abhanget ob d Eignigserklärig vonere Privatperson oder vonere Unternehmig unterzeichnet isch chani mer ned vorstelle.
    was d vorussetzige sind zum eini chöne usstelle weiss i au ned genau. aber ich han gmeint es gad vorallem i de schwiiz öber z ha wo verantwortig übernimmt. de ussteller vo de eignigserklärig bestätigt dass es bestimmts teil für es bestimmts auto verwendbar isch. gits en unfall oder problem weg genau dem teili wo verseit het denn wird er au zur verantwortig zoge.


    so was denk ich mir au daher mini froge


    han mir die überlegige gmacht will mir zehnder felge für än golf 1 cabrio iträge lo händ dä carex hät gseit er hegi kei papier aber wenn mir ihm tüv guätachte bringet macht er das, und probmt isch äs gange wommer die brocht händ. Sander ähnliche bsp isch mitämä fahrwerk gsi.

  • Lüüt halt ame Strasseverkehrsamt oder am DTC aa und frag, denn weisch was es brucht.
    Oder fragsch eine wo döf Eignigserklärige usstelle, eifach vllt ned grad de PAW ;)

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • also mir mached ja au homologatione für diversi Fahrzüg das isch en ufwändigi und komplexi aglägeheit.
    en wiederverkäufer vo teili chan nur guetachte fürd schwyz mache lah wenn er vom hersteller alli bevolmächtigunge und usländische original guetachte bechunt, das wird aber kein hersteller irgend enere firma xy... geh. Für das gits für fast alli teili scho en importeur, userdem chostet die umwandlig in schwyzer guetachte au geld.
    eue plan vonere schin firma isch nöd billig und sicher kei lösig zum an guetachte cho.
    und nur eifach guetachte schribe gaht den nöd;-)


    lieber teili ide schwyz chaufe und den händer au guetachte;-)
    :wh: :wh: :wh: :wh:

  • also mir mached ja au homologatione für diversi Fahrzüg das isch en ufwändigi und komplexi aglägeheit.
    en wiederverkäufer vo teili chan nur guetachte fürd schwyz mache lah wenn er vom hersteller alli bevolmächtigunge und usländische original guetachte bechunt, das wird aber kein hersteller irgend enere firma xy... geh. Für das gits für fast alli teili scho en importeur, userdem chostet die umwandlig in schwyzer guetachte au geld.
    eue plan vonere schin firma isch nöd billig und sicher kei lösig zum an guetachte cho.
    und nur eifach guetachte schribe gaht den nöd;-)


    lieber teili ide schwyz chaufe und den händer au guetachte;-)
    :wh: :wh: :wh: :wh:



    Merci fürd info, han scho denkt das da nöd so eifach isch aber hät mich doch mol wunder gno :)
    ja goht jo nöd drum zum Teili vom usland importiere, ich finds eifach ab und zuä ä schweinerei was so äs guätachte kostet, wenn mer was speziells wöt wie ich lesti für än polo g40 mit pls hockenheim gmacht han wo et - 5 gha hät, händ alli guätachte knap 800 kostet, Es isch jo au je nochdem wo das afrogsch priis unterschied für sgliche gutachte vo über fr 50

  • Es gibt "Gutachten" und "Gutachten".....



    Hab im Papierkram vom G60 Golf auch ein Fahrwerksgutachten gefunden für gute -60mm (Gewinde).


    Auf meiner MFK haben sie nur gelacht. DTC bitte und nix wo man aus einem Laserdrucker ausspucken kann..... :ablach:


    Eingetragen sind verm aus Mitleid -50mm......