Motorleuchte Audi A4 1.8T Quattro

  • Sali zämme


    Bin neu do, und foh grad mol ah mit mim Problem :)


    Ich fahre en Audi A4 1.8T Quattro, Modell 2003, 149000km. Sit langem han ich es Problem, dass d'Motorlampe brennt. Bin bis jetzt bi 4 Audi/VW Garage gsi und niemer het mer genau chönne säge was mis Auto het. Han au kei Leistigsverlust. Bin agsproche worde, ob mis Auto chippet isch. Nei, oder anderst gseit, vellecht vom Vorgänger. Also de Zuegriff ufs Motorstürgrät isch ned möglich. Ich han de Fehler scho öpe 6 Mol lösche loh, und denn chont er weder, und goht mengisch sogar vo elleige weg. Und chont nach 2, 3 Woche weder... Ich fahre sit ere Ewigkeit so ome, aber han bis jetzt kei witeri Problem gha.


    Chönd ihr mir vellecht witerhelfe? Het öper die gliche Erfahrige gmacht?


    Danke scho jetzt für euchi Antworte :dh:


    Gruss Denis

  • Danke erstmol för dini antwort.


    Lösche goht, aber me gseht ned was für en Fehler, well mer gar kei Zugriff ufs Motorstürgrät het... Ich froge mech, ob das würklich en Zämmehang miteme Chiptuning chönt ha... Ich vermuete es esch ergend en ganz chline Fehler well d'Motorlüchte brennt eifach gelb/orange aber söscht esch nüt (oder ich merkes ned)...

  • Hallo,


    Aso wemä dä cha lösche söttsen au ahzeige. Duesch met de offizielle Audi- Teschter usläse oder ergend es Universal oder Bosch- Grät?

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

    • Offizieller Beitrag

    Lass den Fehlerspeicher mal mit einem VCDS-Gerät aus lesen. Die können in der Regel mehr, als die offiziellen Tester. Was mich sehr wundert, dass man den Fehler löschen kann, aber nicht sehen, was es ist.
    Ein nicht sauberer Chip kann sehr wohl dazu führen, dass man das Steuergerät nicht mehr auslesen kann. Hoffe aber für Dich, dass es nicht das ist.



    Gruss Markus

  • Hallo Markus. Danke für deine Antwort. Meiner Meinung war es so ein VCDS-Gerät. Sah auf jeden Fall aus wie ein Laptop (musste es googeln:h:)



    Werde in nächster einmal bei einer AMAG Garage vorbeigehen. Wenn die wieder nix finden bleibt mir nix anderes übrig als bei einem Audi-Tuner anzufragen...