R.I.P. Mr. Turbo

  • Es isch nu schwirig die richtige wort zfinde.... I han de Reto einisch Troffe woner mi alt 2.0l abgholt hett und mer hend derte ai dmöglichkeit ka es biz mitenand zdiskuttiere und i muess säge... sone Hilfbereiti person hani nunie känne glernt... er hett über sehr vieles bscheid gwüsst und nid nur über motore.....


    I möcht ai mis Bileid de Verwandte usdrücke.... Sie söled sich nid ines tiefe loch abesetzte sonder witer mache und immer dradänke das de Reto e sehr güetigi, zuverlässigi und bildeti Person isch....


    Er soll in Frieden ruhen... meine Gedanken sind bei im

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    • Offizieller Beitrag

    Mir fehlen auch die Worte! Ich habe Reto vor nicht ganz einem Jahr hier im Forum kennen gelernt, er was immer freundlich und Hilfsbereit, wir konnten viel von seinem Fachwissen, Tipps und Tricks profitieren.
    Wir werden ihn vermissen und nie vergessen, möge er in frieden ruhen.


    Möchte den angehörigen mein herzliches Beileid aus sprechen.

  • Krass:( Au vo mir es herzlichs Biileid, a alli wo Ihn kennt hend... Bin jo nonig lang do im Forum, drum hanen au nid persönlich kenneglernt. Chunt aber echt krass ine...


    Möge er in Frieden ruhen.

  • Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ich glaube es nicht................. bin doch noch vor etwa 2 Wochen bei ihm gewesen!!!!!!!!! Neinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wieso trifft es immer die Guten....................................... Neinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  • au mis herzlichtischti Biileid a d'Familie und Bekannti...


    :( :( :( :( :( :(


    immer diä wo's überhaupt nöd verdient händ, werdet immer so früeh usem Lebe grissä!!!


    ich wünsche em Reto alles Gueti det wo er jetzt isch!!

  • Ich bi au mega schockiert!!! Ha ihn kennt. Dr domg-60 und ich sind immer öppä zu ihm id Garage. Wen miär grad idr Nöchi gsi sind, simer amig schnäll churz go hoi sägä. Und weni äs Problem gha ha mitem Cabi, hemer ihm amig aglütä oder verbi gangä. Dr Mr.Turbo hed immer grad gwüsst wos gfähld hed. Für das bini ihm immer sehr Dankbar gsi.


    RUHE IN FRIEDEN!!!

  • WIrd epper ad Beärdigung go? I muess nu luege wes be mier arbetsmässig usgsed... allefas wirdi hindere go....

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • i ha der Reto sehr guet privat kennt
    u hei vorallem öppis gmeinsam gha
    d musig het nid hert gnue chönne si u mir sie beid vw gfare
    är öppis abgändereti u i halt nume normal
    i wünsche alle aghörige bekannte fründe viel chraft u gottes
    hilf i dere truurzyt u hoffe vili ar beärdigung ds gseh
    o mis beileid
    ronnie