R.I.P. Mr. Turbo

  • ...wie scho vell gseit hend, han au ech ehn ned persönlich kennt! Aber im Forum esch er emmer sehr hilfsbereit gsi und het üs met sim grosse Fachwüsse emmer weder chöne witerhelfe..


    Esch eifach sehr schad :( :( :(


    Mein Beileid an seine Angehörige und Bekannte..

  • Dear Mr. Turbo


    Ruhe in Frieden!


    Ha di leider au niä persönlich chönnä kennä lehrä, aber ha sehr viel vo diär ghörd und au uber dritt personä profitiärd.


    Dankä für alles wo dui für`d VW-Scenä gmacht hesch.


    Miär wärdid dich all nur positiv i erinnerig ha.

  • Ich möchti au allne verwandte u bekannte vom Mr. Turbo mis Bileid usdrücke. Leider hanine o nid persönlich kennt! jedoch hetermer viel chöne hälfe wenni mal e frag gha ha!
    mir wärdet ihn sicher nid so schnäll vergässe!

    Für eine Versicherungs-Offerte der AXA Winterthur, nicht verzagen, little_bora fragen :pr:

  • Hallo alle zusammen,


    ich bin die Freundin von Mr. Turbo und nehme mir hier die Freiheit einen Beitrag mit seinem Account zu machen.


    Es kam unerwartet und der Schmerz ist gross, die rege Anteilnahme vieler Menschen (auch im Internet) ist gewaltig und rührt mich zu Tränen, gibt mir aber auch Kraft. Er hinterlässt eine riesige Lücke in dieser Welt.


    Er war ein sehr humorvoller und hilfsbereiter Mensch und sehr sensibel (auch wenn er das nicht so sehr gezeigt hat).


    Falls jemand an die Abdankunsfeier kommen möchte, diese findet am Donnerstag, 17.10.2008 um 11:50 in der Kirche in Ringgenberg statt.


    Bitte keine Blumen oder so bringen, sein Leichnahm wird kremiert und die Urnenbeisetztung (in einem Einzelgrab) findet zu einem späteren Zeitpunkt statt.


    Ich möchte gerne ein Buch machen, mit Erinnerungen an meinen Schatz, das zusammen mit seinem Golf1-seinem Baby einen Platz finden soll, der für alle zugänglich ist.


    Wenn Ihr also etwas dazu besteuern möchtet, bitte sendet dies an mich:


    Heidi.Schmocker@swisscom.com oder eonandan@gmx.ch


    oder per Post:


    Heidi Schmocker
    Rosswaldstrasse 476J
    CH-3852 Ringgenberg


    Danke!

  • ha d bödi persöndlich kennt und bi vil bi ihm gsi und ha ai vil mit ihm tel.
    s isch eifach schad das immer diä guätä mänschä mend ga.


    ich ga am do, wenn eper wet mitcho selers sägä!!


    ruhe in frieden!!!!!!!!!!!

  • I schafs leider nid zur beärdigung... bi leider alleinig unterwägs... wäri mit epper anderem unterwägs gsi de wäri cho... i leuge dasi am wuchenänd chan verbi go....

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • de yves het mers am sa. abig mitteilt und es het mich gfrorre


    ich han de mr. Turbo ned kennt aber er isch en forum mitglied und en vw freak gsi wie mir alli au!!



    au ich wot uf ene art abschied neh, es berührt mich!!!



    R.I.P.

  • Zitat

    Original von deralte



    Ergendwie mega bewegend ;(


    voll... berüehrt eim scho andersch wennd das luegsch. ich han de mr.turbo zwar nid persönlich chöne kennelerne, das findi mega schad. het no jeeni sache gha wo ich ihn eigentli han wele froge.... chunt echt so härt übere.:(


    wünsche allne, wo ihn kennt hend, au sinere familie und de fründin, viel chraft i sonere schwere ziit.

  • ha mr jetzt au grad z Video a gluegt,het mi sehr berüährt. han dr Mr.Turbo au nid persönlich kennt.
    Äs isch es herti Ziit darum wünsch ich a dr familiä,Fründin Fründä und bekanntä viel Kraft.
    Er wird i üchärnä Härzä immer wiiter Läbä.

  • Ganz still und leise, ohne ein Wort, gingst du von uns Fort,du
    hast ein gutes Herz bessese, nun ruht es still, doch unvergessen;
    es ist so schwer, es zu verstehen, dass wir dich niemals wiedersehen.


    REST IN PEACE BöDI

  • Zitat

    Original von 1er Frizzz

    Ganz still und leise, ohne ein Wort, gingst du von uns Fort,du
    hast ein gutes Herz bessese, nun ruht es still, doch unvergessen;
    es ist so schwer, es zu verstehen, dass wir dich niemals wiedersehen.


    REST IN PEACE BöDI


    schliesse mi dir a frizzz... ha keni wort derfür...

  • ach du scheisse!!!!!!!!!! do luegt mr wieder mol is forum ine, und schocknachricht!
    han ehn zwar nid persönlech kennt, aber doch als hilfsbereite mensch i dem forum wahrgno .... es berüert mi immer, wenn öper so früeh muess go! scho verruckt!!!


    mis härzlechs beileid a alli aghörige


    :( :( :( :(

  • Ich chan mich eu allne nur a schlüsse. Obwohl ich Ihn nie troffe han (das währ i de negschte 3 Wuche passiert) han ich ihn au als sehr Hilfsbereit erläbt. Er het mir, obwohl er mich nöd persöhnlich kännt, en gmachte Zylinderkopf für die Rännsaison welle uslehne, will er de Motorsport unterstütze het welle und mis Budget ufbrucht gsii isch.
    Spötischtens döt hani gmerkt, das er es grosses HERZ het.


    Ich drucke allne Aghörige mis Beileid us.