Autowechsel zu Golf 5 R32

  • Hallo Zeme


    Ich fahre sit guet nem Johr en Chippte Audi s3 8L. Ich möcht langsam of eppis neuers, ond au chli eppis exklusivers omstige. Wo ich de S3 g chauft ha, hets noni so fell vo dene ome gha, aber ez fahrt afe jede Tobu so eine. Ich wett öppis wo chli neuer esch, Topp usgseht ond gnueg leistig het. Es sett aber au vom Komfort ond de Usstattig her eppe a de S3 herechoo.


    Ich ben mer sehr am öberlegge of en 5er golf R32 omstige. Gfalle wördes mer sehr, ond mer gsehtsi au ned wi sand am Meeer of de Strosse.
    Het epper vo euch erfahrig met somne 5er R32? Esches es guets ond zueverlessigs auto? Wo send d Tückene be dem auto ond of was musi ufpasse wen ich so eine Wett??


    Ond vorallem, was trinkt sone R32 wemmerne normal fahrt? Ich ha metem S3 en verbruch om di 9.5l weni normal fahre. Chomi metem R32 in etwa a das here?


    Danke för euchi Biiträg!


    Greeez Raffi

  • ...min Mech kennt die Dinger guet. Sind cooli Maschinene (find ich au). Sie händ eifach uf grund vo dä hoche Leistig oft Motoreproblem (min Mech hät scho paar kapitali Motoreschäde gseh)... eifach ufpasse bim Kaufe und Sorg hebe, denn häsch mega freud dra....

    Danke, Suti

    \n

    :w:

    \n\n________________________________________________________________________________________________________________________\n\n\n

    Das Leben ist wie eine Schachtel Pralinen, man weiss nie was man kriegt!

  • Ich kann Ihn dir auch nur empfehlen fahre selber einen und hatte noch nie Probleme damit.


    Was den Spritverbrauch angeht kann ich dir nicht weiterhelfen....meiner säuft au jedenn fall sehr viel :D


    Ich kann Ihn dir auch nur empfehlen fahre selber einen und hatte noch nie Probleme damit.


    Was den Spritverbrauch angeht kann ich dir nicht weiterhelfen....meiner säuft au jedenn fall sehr viel :D


    Okkei dank euch! Ich denk emu ez scho jede Tag an R32 :h:


    Meinsch chomi so met 10-11 Liter dore? Metme Originale?

  • Sind recht problemlosi Auto. Fahre au eine. Esch komfortabel, Leistig esch usreichend, und vom Verbruch her chunnts druf a wie und au wo du fahrsch. Ech fahre selte Stadt, meistens Überland und Autobahn und be bi ca. 9-10l/100km. Wenn halt öppe lohsch loh flüge wirds halt meh, aber i de Schwiiz rentierts eh ned zschnell fahre;-)
    Bezüglich Motorhaltbarkeit. De Motor selber macht eigendlich ke problem. Was Problem macht sind dStüürchettene. Bim Chauf Öldeckel weg und Stüürghüs uf Ruessablagerige prüefe, uf Grüsch lose und noch Möglichkeit Messwerteblöck 208 und 209 uslese. Und vorher mol de Bricht dürelese:
    http://www.a3quattro.de/pdf/Be…ettentrieb_onlineVers.pdf
    Und wenn das alles i.O. esch, weg vom LongLife Intervall.
    Falls eine met DSG chaufsch, hoffe das dMechatronik scho mol gwechslet wurde esch. Die hend afangs recht Problem gmacht.
    Sust fallt mehr grad ned allzuviel i, be vo de 5er Plattform recht überzügt. Chlini Defekt chasch mit jedem Auto ha.


  • Okkei dank euch! Ich denk emu ez scho jede Tag an R32 :h:


    Meinsch chomi so met 10-11 Liter dore? Metme Originale?


    Salu


    Also ich chume uf ca 10-12l mit vill autobahn streckene. Sobaldi chli meh uf landstrasse fahre und no paar hügeli fahre gaht nix meh unter 13l :engel: Aber sust es hammer auto. Han jetz ca 155000km und no kei grösseri problem gha. Vorallem de Motor un s DSG funktioniert tiptop. Uns sound mässig gitss hald ned villes wo im orginal zuestand anen r32 ane chunt. 8) Chan der das Auto nur empfehle... :D


    Lg Remo

  • Hallo zusammen. Also mein Arbeitsweg beträgt ca.30min Autofahrt. Das minimum was ich laut Bordcomputer jemals erreicht hatte waren 7.6l Durchschnitt...Aber normalerweise komme ich auf ca 9-11 Liter. Mein Wagen hat noch keine Probleme gemacht. Das einzige was er macht ist Spaaaaaaaaassssss :dh: