Hilfe Golf 6 GTI mit Talladega 19"

  • Sali zäme!


    bruch unbedingt euri hilf!



    Bsitz en golf 6 gti und will mehr 8x19 zoll talladega felge montiere.
    Nur bin ich mehr jetzt ned sicher ob ich die eifach montiere chan.
    min Vw händler het gseit orginal felge chan mehr eifach montiere. aber das chan doch ned sie.
    de 6 gti het standartmässig 7.5x18 zoll detroits felge. jetzt git ja keis offziels gutachte für die felge vo vw.
    Ich ha aber es traglastguetachte für talladega und no es verglichs guetachte fo eh felge mit de gliche maas und bereifig.
    reicht das au zum iträge? was muess ich allfals mache? das ich sie chan montiere?


    gruess anim

  • Auso öbs legau isch weissi ni chund druf a öbs im Typeschin itreit isch, wenns mer rächt isch.
    Wüus aber original Fäuge si würdise eifach montiere, wüus d'Bulle eh nid peile. :D
    Aber es chader sicher no öber do inne öbis genauers säge.


    Gruess G60er

  • Also de wage isch eh es dütsches modell darum het er typeschi x. Jetzt muess ich ja no die eg übereinstimmungerklärig mitführe. Det staht bi mir leider nüt fo 19zoll aber bi andere die neuer sind scho. Staht aber nur 7,5x19 und leider ned 8x19. Mini frag chan mehr ih de schwiiz mit em traglastgutache und em verglichsgutachte felge iträge lah? Oder würkli eifsch montiere und umefahre? Was wär den ih de kontrolle?
    Was chan mehr suscht no mache? Nur einzelabnahm? Was chostet den das ca.


    Gruess