Audi A4, V6 Motorprobleme - Verzweiflung!

  • Ciao zämme.


    Ich ha e chleins problemle mit mim Audi A4 V6 3.0 (B6). Es macht mi Wahnsinnig.


    Vor paar Mönet het mol d motorwarnlampe agfange permanänt z lüchte. Bim usläse isch den was vo "bank rechts" gstande - fähler glöscht und nüt me ghört.
    Jetzt sit zwei wuche, spinnt er vollkomme. Nach eme längere usflug ins Engadin hets agfange. D motorwarnlüchte het erschtens widr permanent glüchtet und zweitens bim beschläunige hets agfange z blinke. Zudem gits bi teillascht im untere drehzahlbereich e rächt ruchs ruckle und zucke. Dr Motor isch sehr lahm.
    Bim Fählerusläse bringt er widr dr "bank rechts" fehler und zudem zündigsussetzter uf allne mögliche zylinder...


    ich hanen in e paar garage gha und alli hän was anders prognosiziert, und jetzt möchti mol euri meinig wüsse;


    1. händ ihr e ahnig wases isch - resp. schomol so was gah?
    2. wüsstet ihr e garage wo würkli 100% verlass isch? umgäbig Basel, laufeburg, Brugg...



    Merci im Vorus
    Telefonisch oder per PM bini au erreichbar 079 596 03 48



    Merci und e schöne obe - bi für jede tipp dankbar

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • heeii saali..


    ich genaau das prooblem ka bim s3...


    han ner alli cherzene und zündspuelene gwechslet,so wie de luftmassemässer tuschet...
    problem sind verschunde und nümme cho..


    ha z auto zersch i 2 audi verträtige ka..die hend de fehler nid gfunde..
    eine hed de ganz chopf welle wechsle,und de ander en neuwage welle ahdräiee..-.-

  • Das sieht nach defekten Zündspulen aus. Am besten gleich zur Garage fahren. Die Zündspulen sind in der Regel an Lager, da sie öfters benötigt werden . :P
    Auf jeden Fall unbedingt zur Garage gehen.
    Gruss

    \nWäre Chuck Norris allmächtig, würde er mir den Kopf auf die Tastatur drückihogö rhogihrfdh

  • Über das ''Bank rechts'' könnte ich mir auch vorstellen dass es etwas mit Lamdasonde oder Einspritzventil zu tun haben kann.
    Was stand genau im Speicher? :u:
    Etwas vielleicht noch wegen Gemischaddaption oder Bank1,2 ?


    Grüessli lars

  • Danke schomol für die Antworte - messi! :)


    Das wege de zündspuele chame glaubs usschliesse. Unmöglich dass do alli zämme problem hän. wenn den wärs jo nur ei zylinder odr...
    "Gemischaddaption" isch nie was gstande, 100% nid... Was genau gstande isch weissi au nüme


    Die einti Garage het mr wölle e neue Kat adrülle rächts (dr Kat siggi voll) und dr ander Kolleg het gmeint dr Nockewelleverteiler müess me ersetzte... jetzt weissi ächt nid was mache...


    Ajo, das mit em Luftmassemässer hani au scho s gfühl gha, den hanen usgsteckt (goht jo ganz easy) aber s problem hani witterhin gha... Ha dänkt gha velicht isch dr temperaturfühler am arsch... was demfall nicht der fall war ;)


    Und zu welere Garage weissi au nid...
    Huere karre regt mi langsam uf sags euch! :kgw: :kgw:

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • jo wie de markus gseit hed chas guet möglich si dases meh als eini isch..


    und z andere isch dass vonere usgehende fehlzündig vo eire zündspuele schnell chan übere springe und wiiteri chan ahstecke..


    lieber uf sicher goh..sone spuele chischtet um die 70 franke..


    und eventuell chasch au d kerzene freibrönne..zum teste obs a dem liigt..


    gruess marc

  • Hoi Zämme....


    also ehm, definitiv...
    Dr Vorkat rächts hets irgendwie verrisse und de het den dr "haupt"-Kat verstopft...


    jo neue Kat fällig...


    Nüt mit Zündcherze eifach zur info :)
    Danke trotzdem für d hilf
    und e schens weekend!



    GrüesslI matthias

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°