G60 Unterdruckverschlauchung

  • Diese Unterdruckschläuche sehen bei mir nicht mehr allzugut aus (vor allem de Dick) . Hat jemand noch sowas rumliegen?


    Gehe ungern zu VW die haben für solche Schläuche immer so überrissene Preise (Hab letzens 35.- für nen Kühlwasserschlauch bezahlt)


    Wenns Alternativa gäbt wär das au topp, wär vilicht nid allzuschlecht mol alli Unterdruckschlüch zersetza...


    Merci im vorus :)



    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • evt. spreched dich samco a. sind zwor leider kei gwebeschlüch, aber mi dunkets hend en guete "bügeradius" und vo dem her i.O.


    vielicht no 2ti meinig abwarte....wür mi au wunder neh was anderi devo denket, bin am afang chli skeptisch gsie weils wie gseit kei gweb rundume hend. bin ebe uf samco unterdruck schlüch gstose wo i uf dä suechi noch dä ladeluftschlüch gsie bin, sind saugünstig und denn hanis eifach mol dezue mit bstellt zum aluege. gäbt aber sicher no gwebeunterdruckschlüch als meterware günstig...wür mi au mol interesiere. dä pries vo dä vw isch echt nöd ganz putzt...usser eine seit mir jetzt das segi für sone 0815 meterwar völlig legitim sonen pries z'verlange!


    und ja....bi dä vw chasch allerdings meh geld usge zum d'leitig für Ladedruckazeig verlege als fürs Messührli selber! :spi:

  • gwebeschlüch händ s problem, dasmer nie richtig gseht, wänns duresind, wännd en normale gummiunterdruckschluuch nimmsch, gsehts defür nömme so original us, doch wänns der um das gaht, muesch au wieder originali quätschbriide hole und nöd mit sruubbriide schaffe.


    gwüssi formschlüüch bezieh ich lieber bide amag, als mit meterwahr es gwuschtel z mache, das heisst, wänns dänn no lieferbar sind.


    samco unterdruckschlüüch sind no rächt flexibel, doch gisch für die schlüüch, wod übrigens au in schwarz überchunnsch, schlussändlich eher meh us, als bi de amag.


    ich han diversi unterdruckschlüüch als meterwahr an lager, das sind ganz normali unterdruck und benzinschlüüch vom:gummimaag chasches natürlich au bi mir bezieh

  • Du seisch es...mit dem Gweb sieht ma afach nid obs dura sind, bi ewigkeita am suecha gsi (Has jetz afach provisorisch kürzt und widr agschlossa^^)


    Schrubbrida han i eh scho überall dinna...Funktionalität isch mer döt wichtiger ;)


    Es söll allerdings au wichtig sie, die richtiga Längana zBenutza? vor allem das zum Stürgrät söll jo genau 1m lang si...




    I bimmer eba no nid ganz sicher wia das i witermacha, min aktuella Motor het zwor Leistig, verbrucht aber Kühlwasser (im kalta Zuestand).


    Worschinlich wird i de 1. Motor instandsetza und denn würdi sowieso alli Unterdruckschlüch ersetza (Ladedruck han i scho... :dh: )




    Weiss öppert grad wie viel das ma genau brucht? Und au de Durchmesser isch mer no nid so klar...3/5mm?


    Börni, wenn is bi dir bezücha chönnt wär das topp :D

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • würd die am beschte nach muschter usesueche, ich wüsst grad nieneds, womer da chönnt nacheluege, au wänns im ersatzteilkatalog agabe hätt, chunnsch schnäller vorah, wännd nach muschter usesuechsch. wänn de schluuch zum stüürgrät sött e abwiichig haa, sött das nacher grundistellig vo de isprützalag wieder korrigiert sii. und e grundistellig würdi sowiso mache, nachdem de motor instandgstellt isch und au kei falschluft meh zieht.

  • Was Motoristellig agoht han i ehrlich gseit ka Ahnig....Au bim 2.Motor won i kauft ha nid: G-Lader, Getriebe+Keilriema tuscht und ka Problem ka bis jetz, Leistig isch tiptop (Also de VR6 Syncro vom Kolleg züch i wunderbar ab^^) :)¨


    Aber i denk i wetts denn au mol suber ha mit em Instandgsetzta Motor (brucht a neui Kurbelwella)


    Muss mi denn mol erkundiga wer sowas macht und was es choschta wür....Aber das wird Mai bis i so wit bi ;)

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • sorry aber warum söt dä schluch zum Stürgrät e gnaui längi ha? entwerder häsch dä druck oder häsch en nöd und dä wird gnau gliech ufbaut ob dä überne 1m schluch ufbausch oder 0.9m ... sötsch vielicht jo scho nöd gad e 10meter leitig volege aber ebe...


    die bi dä amag hend für en meter unterdruckschluch (dä zum Stürgrät) glaubes 28stutz verlangt.


    für mini 6m Samco gummischlüch hani glaubs 20euro zahlt...


    http://www.sandtler24.de/deuts…rt/unterdruckschlauch?p=1


    liebe gruäss!


  • Merci für de Link, hen dir denn 6m glanget?


    Weiss au nid warum das a Rolla spila sötti, aber has halt scho x-mol in verschiedena Fora glesa...allerings no nia en Grund gfunda ;)


    Original sinds jo 3.5mm aber i denk ma cha problemlos 4mm neh, oder?




    Börni, also wenn dini gern loswerda wettsch und de Durchmesser passt. chan i au dia vo dir neh / mir isch doptik im mom no nid soo wichtig Hauptsach es Funktioniert :engel:

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • Zitat

    Original sinds jo 3.5mm aber i denk ma cha problemlos 4mm neh, oder?


    wo mir wieder bi dä genau glieche frog siend wie voher, warum söll dä schluch genau 100cm sie?


    wenn du dä querschnitt vom schluch veränderisch, denn veränderisch du au s'volulme wo du mit Luft fülle muesch zunere strecke vo A noch B .... en dickere schluch chunt also genau ufs gliech use wie wenn du ihn länger würdsch mache...


    i stell immerno i frog ob da dä kolleg stürgrät überhobt merkt...klar das do was schief goht wenn en garteschluch mit alauf vom kofferum hi und zruck verleisch, aber i dene dimensione frog i mi würkli....

  • das chönnt mer ja mitem kolleg lamdameter klähre, zerscht e mässig mitem originalschluuch, dänn mitem neue und nachär mal no grundistellig mache und nomal luege, ich dänke letsteres hätt de gröschti ifluss, no wichtiger isch warschindlich, dass all sensore, aktore und stürgrät suuber schaffed, also ganz sind.

  • Wär mol a Idee,


    Also i denk dGrät funktionieren sowit guet...Eis chlises Problem han i und zwor bim Starta springt Drehzahl bim erschta Gasgeh (also atippa langet) uf fascht 2000 und fallt nochher uf normals Niveau ab, i denk es lit em Standgasschalter wo bim erschta mol festhängt...Aber wi gseit sgoht jo denn um de ander Motor, dä wo etz dina isch isch meh a Notfalllösig ;)




    Fahra hüt nochm schaffa rasch bim Lehmann (Schaan/isch en Geheimtipp het nid mol a Internetsita und macht selta was für Privatlüt) verbi und frög en ob, er no dia Kurbelwella umaligga het, wonner mir letscht mol het wella verkaufa , wenn jo chan i eig scho afanga de Motor zmacha :dh:


    Wo isch denn de Kolleg lamdameter dra/oder het sini Werkstatt?

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • Pleuellagerschada und zwor 2mol scho....Bim erschta mol nu dLagerschala ustuscht


    (Ha mit einem Herr a Wett ka das es nid langet und es het denn au nur 1000km ghebt, darum het er zMaterial vom erschta mol übernoh^^)


    Jetz lit er sitmna haba Johr ihr Garage...Ha no nid mol inaglueget weiss jo was es isch ;)




    I wet afach de widr Instandsetza, well er usser de Lager im Block komplet revidiert worda isch....Also Übermasskolba/Kopf neu igschliffa uswusw



    PS: Mit de Ölpumpa hets nix ztua isch de erschte Zylinder gsi...und di ganza Abauteil sind eig au neu gsi....




    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • Da ig mi G60 nid grad im Huus ha müäst ig wüssä was die Gwäbunterdruckschlüüch für Querschnittä und innä Durchmässer hei!??


    Check i grad nid ganz..... :scho:


    Also sowit i kört ha isch 3.5mm original, aber 4mm goht au problemlos, falls öppert meint das gäng nid bitte Bscheid geh :)

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • Im Golf G60 gibt es ja drei verschiedene Grössen an Unterdruckschläuchen! Diese drei Innendurchmesser bräuchte ich, da ich alle Unterdruckschläuche mit den Samco... ersetzen will.


    Kann mir da jemand weiterhelfen? Danke :ab:


    Ich schliesse mich dir an :ablach:
    Wenn das Wetter am weekend besser ist, mess ich das mal aus :D

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost: