DUB Meetings Ja oder Nein?

  • Hallo Volk.


    So es wird vielleicht langsam warm und schön und jegliche Treffen stehen wieder an, jetzt wollten wir Fragen wollt ihr das Monatliche Dub Meetings Treffen auch dieses Jahr wieder oder lieber nicht?


    Oder wollt ihr 1-2 Offizielle grosse Treffen, die dann nicht mehr am Abend sondern an einem Tag stattfinden?


    Eure Meinung ist gefragt.


    Ausserdem könnte jemand günstig oder vlt. sogar gratis eine homepage erstellen?


    Lg popof und Aeroxsuisse

  • Da i no nid lang im Forum agmeldet bi wär a kurzi Info wenn und wo das letscht Johr stattgfunda het no cool :)


    PS: Liaber mehreri chlini als 2 grossi ganz klar! :D

    Ein Lauter Knall, die Straße brennt, wieder mal 'nen GSI Versenkt! :) \n\nSchöne Grüsse aus dem St.Galler Rheintal!\n\nEuer Patrick / Paddy /Pädda was ihr am Liebsten habt :prost:

  • darf ich mich kurz als Depp hinstellen:


    Hab zwar schon mal von DUB gelesen, kann mir aber einer kurz erklären, was DUB, bzw. auch DUB Meeting genau ist?

    • Posting © [Laparco] 2001. Alle Rechte vorbehalten. Jeder Mensch hat ein Recht auf meine Meinung!

  • Jan, riss di zäme :frech:



    Laparco; Dubmeeting, wo vom Aeroxsuisse undem Popof verahstaltet werded, isch eifach es gmüetlichs Zämesii mit all eusne Autos. Mer trifft sich im Normalfall 1x im Monat amne Fritigabig ufem Gländ zUznach, redet, lacht, fotografiert etc.. Halt eifach gmüetlich und eifach! Keis Klo, dTanki isch e Minute zFuess weg und alli sind zFriede.


    Aber no e Frag ad Verahstalter: Isch no immer abem 22.00 langsam Rueh und heigah oder händer da scho öppis chöne richte ? Im Summer bruchemer ja bis am 10ni kei Liecht, das wär ja glaub eher Früehlig und Herbst nos Thema gsii.. Ich freu mi uf all Fäll druuf, wenn dSaison wieder ahfangt und hoffentli au dDubMeetings wieder regelmässig stattfindet.



  • jan was ist dein Problem? Müssen wir mal über Dinge sprechen, welche du (noch) nicht verstehst und soll ich jeweils dieses völlig verblödete, unnötig angefügte Smyle hochladen? Dachte, wir seien hier eine Gemeinschaft, welche sich über Dinge unterhält und man anderen hilft?


    Hab gestern dein Thread gelesen, du werdest nicht mehr soviel aktiv sein.. .dann bitte, sei nicht mehr so aktiv, denn deine dämlichen Kommentare wie " " benötige ich zumindest hier nicht.


    Wenn du doch was postet, dann bitte konstruktiv, ansonsten wird hier bald nichts mehr laufen, wenn man für jede Frage so dumm hingestellt wird!

    • Posting © [Laparco] 2001. Alle Rechte vorbehalten. Jeder Mensch hat ein Recht auf meine Meinung!

  • DUB ist ne Abkürzung vom englischen her, einfach vw auf englisch, dann kriegst du DUB


    Eigentlich hats ne andere Bedeutung, da auch z.B. Escalades usw. mit grossen Felgen DUB benannt werden


    Danke PaLo! Wenigstens sind hier nicht alle so arrogant unterwegs wie einige !

    • Posting © [Laparco] 2001. Alle Rechte vorbehalten. Jeder Mensch hat ein Recht auf meine Meinung!

  • Aber no e Frag ad Verahstalter: Isch no immer abem 22.00 langsam Rueh und heigah oder händer da scho öppis chöne richte ? Im Summer bruchemer ja bis am 10ni kei Liecht, das wär ja glaub eher Früehlig und Herbst nos Thema gsii.. Ich freu mi uf all Fäll druuf, wenn dSaison wieder ahfangt und hoffentli au dDubMeetings wieder regelmässig stattfindet.


    Ich chan zu de Ziite noned vill sege, wirde mich aber drum bemühe, das Ziit biz nach hindere gschobe wird. Liecht do hani mer scho was überleit aber au das chan ich elei ned entscheide, do mue de Bsitzer mir no s Okey geh.
    Mir hend de sowiso no paar änderige und Infos die werdet denn aber Folge :D


    Liebe Renato, gern chömer über sache rede wo ich nonöd verstah, aber do chömer gern mal drüber rede amne Treffe. Und usserdem bin ich nöd arrogant. Ich finde eifach das de Facepalm zu villne vo dine üsserige passt.
    Danke


  • Ich chan zu de Ziite noned vill sege, wirde mich aber drum bemühe, das Ziit biz nach hindere gschobe wird. Liecht do hani mer scho was überleit aber au das chan ich elei ned entscheide, do mue de Bsitzer mir no s Okey geh.
    Mir hend de sowiso no paar änderige und Infos die werdet denn aber Folge :D


    Liebe Renato, gern chömer über sache rede wo ich nonöd verstah, aber do chömer gern mal drüber rede amne Treffe. Und usserdem bin ich nöd arrogant. Ich finde eifach das de Facepalm zu villne vo dine üsserige passt.
    Danke


    Das Forum esh ja dezue da enand zhelfe und mittenand Sache zOrganisiere.
    de bruchts so antworte wüki ned, wend sini frog nid chash verstoh den antwort doch eifach nix druf, de regsh du dich weniger uf und er erhaltet vo öperem vo me geduld und lusht hed sini antwort uf dfrog

    AUDI: Auch Unter Dummköpfen Indiskutabel \n-------------------------------------------------------\nAuf die Dauer, hilft nur Audi Power.\n-------------------------------------------------------\nWarum Audi?? Weil ich es mir Wert bin.\n :wh:

  • Das Forum esh ja dezue da enand zhelfe und mittenand Sache zOrganisiere.
    de bruchts so antworte wüki ned, wend sini frog nid chash verstoh den antwort doch eifach nix druf, de regsh du dich weniger uf und er erhaltet vo öperem vo me geduld und lusht hed sini antwort uf dfrog


    Ich Diskutiere imene Treffe Thread nümme über das! Es gaht do umes Treffe und nöd um de Name und vo wo das de name isch und was er bedütet...
    Das wer denn ebe genau das woni biz müäh han, mit dene unnötige zwüschefrage wird wie immer e Diskusion usglöst do ine wo nöd zum Thema isch!... und das isch eifach unnötig!


  • Ich Diskutiere imene Treffe Thread nümme über das! Es gaht do umes Treffe und nöd um de Name und vo wo das de name isch und was er bedütet...


    das ish klar, has der nur wele klar mache das mer au andersh chan reagiere, bzw sött reagiere, wel er evt intresse gha hetti ah da treffe zcho...
    und wenn alli mönsche über alles bscheid wüsstet wärs ja langwilig und keine wäri me öbis individuells ;)

    AUDI: Auch Unter Dummköpfen Indiskutabel \n-------------------------------------------------------\nAuf die Dauer, hilft nur Audi Power.\n-------------------------------------------------------\nWarum Audi?? Weil ich es mir Wert bin.\n :wh:

  • Danke Narr... ich wollte mich wirklich dafür interessieren, um auch mal an einem Treffen dabei sein.
    aber wenn ich auf derartiges stosse, sage ich lieber nein danke!

    • Posting © [Laparco] 2001. Alle Rechte vorbehalten. Jeder Mensch hat ein Recht auf meine Meinung!

  • Laparco, lies doch eifach min obere Post, statt etz umebrüele. Denn hesch dini Antwort ufd Frag, was es DubMeeting isch. Amel im Bezug uf das, wo de Jan und de Speier organisiered.