Reparaturblech für die Aufnahme der Hebebühne

  • Hi zusammen.


    Bin an meinem Golf 3 damit beschäftigt den Unterboden zu reparieren. Nun hab ich VL + VR ziemlich vile rost im Breich Wagenheberaufnahme und Aufnahme der Hebebühne. Dort ist das Karosserieblech 1.5mm Dick. Nun bich ich auf der Suche nach einem Rep.blech.
    1.5mm Stahlbelch in die gewünsche Form zu bringen ist doch etwas schwieriger als gedacht.


    Habt ihr da evt eine Idee wo ich sowas bekomm?


    Angehängt noch ein Bild von der Stelle.


    Gruss

  • Und ein Neues Einschweissen ? wäre das nicht leichter. :u: ?. Einfach Blech der Gewünschten dicke Kaufen, in Form schneiden und zuschweissen lassen.
    Gruss :pr:

    Im Leben Braucht man nur 5 Ringe: 4für den Audi und 1 für die Ehefrau ! \n\nHubraum ist durch nichts zu ersetzen ;) Ausser durch mehr Hubraum :P \n\nMein Traumauto -> \n

  • Und ein Neues Einschweissen ? wäre das nicht leichter. :u: ?. Einfach Blech der Gewünschten dicke Kaufen, in Form schneiden und zuschweissen lassen.
    Gruss :pr:

    Neues einschweissen wäre leichter ja...wenn ich so eines bekommen würde.
    Wie ich schon gesagt ist diese Dicke des Blechs (1.5mm) mit meinen Mitteln nicht so zu bearbeiten das dieses der originalen Form ähnelt.^^
    Wenn ich das Auto Prüfen will muss es einigermassen sauber aussehen.


    Deswegen meine Frage nach einem Reparaturblech.


    Schweissen und blech schneiden stellt kein Problem dar...die Form ist der entscheidende Punkt.
    Ausserdem will ich ja die Hebebühne da noch einige Jahre mit gutem gewissen ansetzten können.


    Aber danke trotzdem. ;)


    Gruss

  • Aus einem schlacht golf ausschneiden wäre die sauberste lösung mmn.. grösseres stück ausschneiden anpassen und schweissen

    Hmmm...hab ich mir auch schon überlegt...nur wird vermutlich der schlacht golf da auch einiges an Rost haben.. :S
    Das Stück ist ja auch ziemlich gross....bis zum schweler ist alles weggegammelt. :(


    Aber dan kann ich annehmen das es so ein Reparaturblech einfach nicht gibt?

  • Sali


    Min Schlachtgolf staht bis am Mittwuch no im gschäft, chan sus mal luege wie diä stelle usgsehnd wo du bruchsch und bi bedarf sus useschniide?


  • Danke für dä Tipp. Da frag i doch diräkt mau nache ob die sowas hätte.

    Sali




    Min Schlachtgolf staht bis am Mittwuch no im gschäft, chan sus mal luege wie diä stelle usgsehnd wo du bruchsch und bi bedarf sus useschniide?

    Ou das wär natürlich cool. Wen ig grad dörft wünsche würd ig de L+R nä. :D
    Muesch haut sägä was derfür müestisch ha wen die Stell no bruchbar wär.

  • Ou das wär natürlich cool. Wen ig grad dörft wünsche würd ig de L+R nä.
    Muesch haut sägä was derfür müestisch ha wen die Stell no bruchbar wär.

    Also efacht links und rechts das stück wo du scho usgschnitte hesch??

  • Also efacht links und rechts das stück wo du scho usgschnitte hesch??

    Hab mal das ganze Bild hochgeladen. Das Blech geht ja bis zum Schweller und verstärkt dort die Kante für die Wagenheber Aufnahme.
    Der grün eingezeichnente Strich markiert das ende des Blechs....dort ist es mit dem Unterboden zusammengepunktet.


    Am besten wäre das ganze Stück das bei mir fehlt. :D


    Und das ganze Links und rechts...genau.


    P.S: Ja so übel wies aussieht ist es....:(

  • Min kolleg het no en 3er gti blech wered glaub guat mir hend ehn agluagt vu unda i ha gmeint seg no guat er will ehn weg werfa vu dem heer chani döt au froga ob er da her geh würd müsstisch es eifach cho go hola. Isch mer erst ez in sinn cho

  • sali


    han hüt namitag mal glueget.. rechti siite isch d wageheber ufnahm na guet allerdings de rescht vom blech total hinüber und uf de linke siite ischer total dure groschtet :dr:

  • sali


    han hüt namitag mal glueget.. rechti siite isch d wageheber ufnahm na guet allerdings de rescht vom blech total hinüber und uf de linke siite ischer total dure groschtet:dr:


    Danke trotzdem fürs luege....schint s wiit verbreitets Problem z si dases dört gärn rostet.


    Min kolleg het no en 3er gti blech wered glaub guat mir hend ehn agluagt vu unda i ha gmeint seg no guat er will ehn weg werfa vu dem heer chani döt au froga ob er da her geh würd müsstisch es eifach cho go hola. Isch mer erst ez in sinn cho

    Ja tönt doch nid schlächt. Also wens no guet isch würd ig gärn uf das Agebot iga. Wo müest mes de hole? FL?


  • Also ha hüt telefonisch Kontakt gha mit em HerrLoberti. Sehr sympatische nätte Typ.
    Leider het är mir nid chöne witerhälfe. Är het no in DE nachegfragt. Sones Reparaturbläch gits nid und hets ou nie gä...leider


  • Also ha hüt telefonisch Kontakt gha mit em HerrLoberti. Sehr sympatische nätte Typ.
    Leider het är mir nid chöne witerhälfe. Är het no in DE nachegfragt. Sones Reparaturbläch gits nid und hets ou nie gä...leider



    Okee..ja e versuech ischs wert gsi ;)


    Denn gets nüd anders als sälber biege chlopfe u ahpasse ;)

  • Werom gosch nid in en Metallhandel, chaufsch dir sones Blech (gits au Rostfreim choschtet aber demetsprechend) und schnidsch es mitere flex und zemeschweisse, finish.
    Oder wie gross wie breit muess das sie?? lg

    Im Leben Braucht man nur 5 Ringe: 4für den Audi und 1 für die Ehefrau ! \n\nHubraum ist durch nichts zu ersetzen ;) Ausser durch mehr Hubraum :P \n\nMein Traumauto -> \n