Fahrzeug Pflege und Reinigung

  • Waschanlage etwa auch alle 2-3 Wochen, aber Innenreinigung.. Hmm.. Wenns sein muss..
    Im Moment müsste es eben sein, aber stinkt mir.. ;)


    Wollte hier noch was anhängen:
    Wie putzt ihr euer Auto innen? Einfach saugen und mit Lappen abwischen, oder macht ihr auch die Polster und so zeugs?

  • Zitat

    Original von StiiG
    Waschanlage etwa auch alle 2-3 Wochen, aber Innenreinigung.. Hmm.. Wenns sein muss..
    Im Moment müsste es eben sein, aber stinkt mir.. ;)

    Geht mir genau so, aber das Auto soll ja nicht nur von aussen schön anzusehen sein.


    Zitat

    Original von StiiGWollte hier noch was anhängen:
    Wie putzt ihr euer Auto innen? Einfach saugen und mit Lappen abwischen, oder macht ihr auch die Polster und so zeugs?

    Erster durchgang saugen, dann meistens mit (feuchtem) Lappen abwischen.

  • wenns gahts jedes weekend....isch amel s geilste was mer ame schöne sunnige wucheendtag chan mache. ich versueche immer maschine z vermiede doch mängisch chumi nöd drum ume, wenni stress han.


    ich finde ganz wichtig, dasses im auto blitzblank suuber isch. finds schad und gruusig äschä vo de zigi ume ha und dreckigi teppich etc......bin inne immer chli am pützele :tongue: s auto gseht süberer us als mis zimmer dihei :D

  • alli 2 Wuche inne und usse, aber nur im summer, s'winterauto wird nur 2 mal putzt, afangs und andi winter, es isch mir eifach z chalt :)

  • zwösche einisch all zwei woche, oder sogar einisch idr woche .... i gang aber ganz pervers durch d waschstross, well mr in sursee so en geili waschstross hend wo kei kratzer macht und vorallem das suuberer änebringt als i mit em hochdruckreiniger :D


    Toche isch nocher au, denn no use chli finishing (felge, uspuff, etc.) und inne suuge plus amature.

  • aso bi mier chunds immer ufs wätter ah... um die jahresziit wenns am weekend schön isch, wirder halt jedi wuche gwäsche... ämel usse.
    isch doch viel schöner wener glänzt :)


    suuge dueni nur wenns muess sii.. ha eh töönti schiibe, de gseht ja niemer ihne :D

  • Ich wäsche mis Schätzeli eimal pro Woche spötistens i de zweite Woche.
    Innedure wird er 1 - 2 mal i de Woche putzt. *han e Schwechi für's Putze*:D


    Dur dWäschalag goni nur im Winter und das nur bi dene mit de noie Alag (chratzfrei Bürste) AUTOP Volketswil ;)


    Im Summer wird er vorem Hus vu Hand gwäsche. Verwende nachem Wäsche vu Meguiars *Ultimate quik detailer* isch sonen Wasser abstossende Tiefenglanz Spray und für de Inneruhm verwend ich vu Meguiars *Natural Shine*

  • So ca. all zwei bis drüü Wuchä, je nach Notwändigkeit. Wänns im Innäruum Dräck het besitigä ich dä so schnäll als möglich, das chani jetzt gar nöd ha im Dräck umähockä. Im Momänt hani au laufänd so dämlichi Konfeti vodä Fasnacht adä Polschter und im Fuässruum. Wän dä, wod Konfeti ärfundä het, vor mir über dä Fuässgängerschtreifä wür laufä würän glaub überfahrä...^^

    Fahre niemals schneller als dein Schutzengel fliegen kann...

  • aso ich wäsche mis gölfi mindestens ei mol ide wuche:D und wenni vill mitem vw-porsche underwegs bin, isch bi dem genau glich,...eher meh.


    putzes immer mitm schwamm, id wöschstrass woti nid, das gfallt mer gar nid:P find das voll de friede, wenns schöns wetter isch s auto schöön suubermache, chli nachpoliere wenn nötig. innereinigung findet au immer denn statt, wenns usse putzt wird.


    so isch immer alles schön suuber;)

  • Aso um die Jahreszit wirder fascht nie gwäsche , mängisch chli salz absprüze aber meh nid.. tag später ischer scho wieder dräckig :D


    Suscht ja so 1-2 mal im Monet mal meh mal weniger... bin jetzt nid dr putzfanatiker , auch bim Auto nid :D

  • Aso da chumi mier scho fast en grüsel vor.. i leuge dasne 1nisch ide wuche chan wäsche aber es chutn ai vor dasne für en ganze monet nid wäsche....mi Cori het met mer nunie en Wöschalag gseh.. han immer en Scham und en chübel derbie...dlackierig ischmer ztür gsi für en wöschalag...

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • hmm jeh nach lust und laune. Einsch i dr Wuchä sicher und wens nur gschnell es absprützä isch, da ich immer Lüt hinä innä ha bringts schiär nid immer usäzugä wird eh widr dräckig. Und da ich min Arbetswäg uf dr Autobahn richtig Zug verbringä und ebbä hiä und da d Salzi unterwegs isch, sind mr d Felgä und allgemin z Auto vo ussä richtig z putzä wichtig.

  • fahrzüügpfleg esch vör mech glich wechtig wie die eigeti körperpfleg!!!


    potze mis auto fasch täglech...sesch emmer perfekt suber,au weni mau ned gfahre be onds scho suber esch,fendi emmer en egge woni cha useputze!!


    werd au veu gwachset..!!


    im innerum weli sehr vell wiis ha..esch dreinigung sehr wechtig..!!


    bruche s produkt "meguiars final detailer" für den ganzen innenraum,je nach verschmutzung!!
    !!!KEINE WASCHANLAGE!!!