RSK TECH Golf g60 erfahrungen

  • Ich stimme Budnik zu... RSK ist von mir aus gesehen auch völlig überteuert, lieber ne Friedrich holen für kein Geld!


    Viele schwärmen hier so von der Firma.


    Aus erfahrungen von Kollegen finde ich ihre Arbeit (abgesehen von den Horrenden Preisen) nicht gerade der Hammer.


    Bastuck anlage bearbeiten VR6: Hammer sound, jedoch Schweissnähte die sich so nicht sehen lassen dürfen für ne Firma die sich nur mit solchen Arbeiten beschäftigt


    1.8 Turbo ESD anfertigen lassen - Ich glaub serie war der schon fast so laut. :u:

  • wen öpis rechts wotsch den würi kei billigi alage kaufe.


    ich han au ä friedrich motorsport kauft. isch zwar günstig, aber ebe wonis mal gnau agluegt ha wie das züg gschweisst worde isch :kgw: :dr: katastrophe!! Gseht us wie vomene Schnupperstift wo zum erste mal gschweisst het.
    Isch miteme normale stahldraht gschweisst worde, obwohl dalag us chromstahl isch, also genau det wo gschweisst worde isch det fangts a fuule und irgendwen brechet die verbindige und dir gheit de endtopf uf de autobahn ab, wie bi mir :D


    Aber ebe isch halt immer dfrag wieviel das usgeh wötsch...

  • Dann hattest du einfach Pech, aber ich weiss was du meinst.


    Im letzten Jahr haben wir 4 solche Auspuffanlagen bestellt, 3 davon waren wirklich super geschweisst und eine davon, so wie du sie beschrieben hast!


    Evtl gibt es Wochen wo wirklich die Schnupperstiften schweissen dürfen... :D

  • Gib am angelo au recht han genau di glich vo friedrich ka und ja selbst wenni numme 750.- zahlt han sött sie doch erstens einigermasse passe und zweitens nöd nachme jahr underem arsch weg roste.....also vo friedrich chani nur abrate.....am gschidste mal informiere bi de rsk mal luege was die meined....hesh glaubs sogar no e ahstendigi garantie....nöd wie bi friedrich-.-

  • Gib am angelo au recht han genau di glich vo friedrich ka und ja selbst wenni numme 750.- zahlt han sött sie doch erstens einigermasse passe und zweitens nöd nachme jahr underem arsch weg roste.....also vo friedrich chani nur abrate.....am gschidste mal informiere bi de rsk mal luege was die meined....hesh glaubs sogar no e ahstendigi garantie....nöd wie bi friedrich-.-


    Jawohl...friedrich isch au nöd grad min fründ was verarbeitig agaht... aber wie überall chan mer halt e "Mäntigsuspuffaalag" verwütsche wo de stift gschweisst het...


    Ich han Remus drunder sit ca.10 jahr und die gseht besser us als am Gölfler Sini 1 Jährig friedrich... :spi:

  • Wenn öppis luuts welsch, wo pris/leistig au na stimmt, nemsch e jetex fortex. Die böllered zemmli umenand :D


    Oder supersprint seg au ned schlecht. Verarbeitig cha secher de BenschuG60 was verzelle.


    Ich han be mer en 200zeller kat, msd vo remus und en originale ESD, tönt au scho zemmli geil und gseht eifach am geilschte us met de schräge Rohr! 8) 8)

  • Also ig cha wie dr Shaun scho erwähnt het, ä Supersprint MSD+ESD empfählä in kombination mit em 100 Zelle Kat vo www.sportkat.ch.


    Qualität vor Supersprint isch super, het uf ahieb passt und isch o niänä agstossä. Äs isch eifach nid ä brüllendi AGA sonder eher ä dumpf klingendi alag. Wi jedi AGA mues diä zersch natürlech ordentläch usbrönnt wärdä.


    We mau inträssä hesch amnä Chiptuning inkl. DTC, de chunsch anerä Superprint nid drum herum. Da i däm DTC Guetachte d'Supersprint AGA ufglischtet isch inkl. Fächerkrümmer. Ussert orignau, das geit ou mitem DTC Guetachte. Per Einzuabnahm wär natürläch när wieder meh mügläch, choschtet aber de o demändsprächend meh.
    Ig hätt schüsch no ä Supersprint FK zum verchouf... :pc:


    Di Sportkats si scho Prüäfbar aber numä wesi warm si. Im chaltstart erfüuä si d Normä nid, leider. Aber da mi 100er imnä originau Ghüs isch, gsehtmä das o nid..... Uf jedefau hani mitem 100er besseri Abgaswärtä aus mitem serie 400er Cheramikkat! :h:

  • Ja die Schweissnähte sehen echt himmeltraurig aus!


    Wo hast denn die Friedrich Anlage her?! Schweiz oder D?!


    Die AGA hab ich von VW-Teile-for-you in safenwil, er hat sie glaube ich vom PAW bestellt da Gutachten von PAW.
    Wollte eigentlich zuerst eine Bastuck AGA kaufen, der typ hat mir aber davon abgeraten da er schlechte erfahrungen gemacht hat und mir die Fms empfohlen. Naja hätte lieber nicht auf ihn gehört.

  • Also an meinem golf 3 hatte die friedrich einwandfrei gepasst. Nix umgeschweisst nix gebogen. Einfach rauf und gut war. Auch die schweissnähte sehen ncht schlimm aus.
    Ich hatte schon viel schlimmere auspuffanlagen zum montieren. Mit halter umschweissen etc.


    Gruss fäbi

  • Kolleg von mir hat eine RSK Tech an seinem S3.
    Der Sound ist echt Brachial und mit keinem anderen zu vergleichen den ich bis jetzt gehört habe.


    Auf jeden Fall ist RSK Tech nicht mit JETEX/Friedrich/FK zu vergleichen, aber das ist ja auch ganz eine andere Preisklasse dann nehme ich mal an das dies dir bewusst ist.