Autoempfehlung

  • Sone seich da Elektro züg...de jungi maa (seppelruedi) will doch chli pfuuf underem arsc.... ha und chli Benzin Grüch oder?:D:D
    Mir gfallet die R32 au zimmli guet muesch ebe halt luege wer de Vorbsitzer isch und öber Serivegpflegt isch...


    De Schwarzi gsehd no guet us mit dene KM wür de eifach mol go ahluege gah...und wenns halt nid langet wege Pries de vellecht halt doch no chli Spare ;)


    Gruess

  • Sone seich da Elektro züg...de jungi maa (seppelruedi) will doch chli pfuuf underem arsc.... ha und chli Benzin Grüch oder?:D:D
    Mir gfallet die R32 au zimmli guet muesch ebe halt luege wer de Vorbsitzer isch und öber Serivegpflegt isch...


    De Schwarzi gsehd no guet us mit dene KM wür de eifach mol go ahluege gah...und wenns halt nid langet wege Pries de vellecht halt doch no chli Spare ;)


    Gruess


    hehe so isches :dh:
    due das mau abkläre und mit dene luege, evt ergit sech epis :D merci schomau frd hiuf, wirde mi de mau mäude wies isch usecho :D
    wünsche schöne oobe

  • Beide Autos sehen auf den ersten Blick "ok" aus..


    Beim Schwarzen finde ich den Satz wirklich witzig... Aufkleber wurden professionell entfernt .. :ablach: Was soll mir das sagen ?


    Und beim silbernen..sieht gut gepflegt aus... aber der Text ist auch irgendwo rauskopiert... Extrem "steif" geschrieben. Wurde
    vermutlich irgendwo aufgekauft und wird nun über nen Händler verkauft bzw. vielleicht im Auftrag...


    Bin ich froh, dass ich erst wieder in 12 Monaten ein neues Auto suche... das wird wieder hart.. . :kgw:


    Beide Fahrzeuge sind ne Reise wert... Wobei ich es schade finde, dass die R32 Felgen nicht mehr drauf sind... Zubehörfelgen sind immer so.. na ja..
    Gerade beim R32..


  • Ja äbe, dass die 2 Sticker professionell entfärnt si worde, sprich nid dür ne Migros-Kassenmitarbeiter sondern e gschulte "Sticker-Entfern-Expertä" mit hoffentlichem Master-Abschluss :ablach:


    Hehe jo ha dem vom Silberne e ziemlich ideeriche Mail geschribe:
    Guten Tag
    Sie haben einen silbernen R32 auf Autoscout ausgeschrieben. Der wurde ja anscheinend dem Wagen entsprechend gepflegt. Mich würde interessieren, ob und wann Kupplung, Steuerkette und Bremsen schon ersetzt wurden (würde zum mechanischen Topzustand zählen)! ist in naher Zukunft ein Service fällig? Danke und Gruss


    Mau abwarte was er schribt :D


    Was gits de bi dir i 12 monat? :)


  • bi däm bini so chli unstimmig mit mir seuber :P
    einersits gseht er wüük top us, anderer sits ischer scho wit weg vomene originale :confuse:
    hanem äbe scho mail und whatsapp gschribe (vor ungfähr 1.5 wuche), da i ga es paarne ha gschribe gha - ha bis hüt ke antwort vonim, het mi ochli
    komisch düecht. wer inseriert es outo, aber antwortet nid uf nachrichte?


    lüte ihm gloub mau schneu ah u froge die sache nache ;)
    meude mi

  • auso hane telefonisch erreicht.
    bremse u kupplig bi 100'000 gmacht, Stürchetti gloubt er isch oschomau agluegt worde, weiss aber nid gnau (das weiss me doch ob die gmacht isch, choschtet ja es vermöge hehe). er git mr am abe bscheid was so bide letschte service isch gmacht worde.
    zouto wird nere ab sunnti vore garage (kolleg vo ihm) verchouft, da vorhär no e chline lackschade repariert wird. outo wird näre aber zume ähnliche pris (was das o immer ma heisse) zha si (schwer vorsteubar wes ja übere garage geit, aber abwarte).


    gane äuä nächscht wuche glich mau ga aluege, isch no e machbari strecki vo ca 45min :)

  • Wie lange hat er den Wagen denn gefahren ?


    Das klingt für mich nach zwei Sachen


    a) keine Ahnung vom Auto und nur Geld ins "Tuning" gesteckt
    b) das Auto so gekauft... gefahren... nun steht ggf. etwas an.. muss weg


    Wie du schon schreibst... bei 100tkm neue Kupplun ist schon eine Leistung...und nicht zu wissen, ob was mit
    der Steuerkette gewesen ist.. Unglaubwürdig... Und wie schon festgstellt.. NW Werte auslesen ist nicht mal eben gemacht und
    wird beim Service nicht gemacht... gehört nicht dazu...


    Also... auf den "neuen" Preis warten..ansonsten weitersuchen


    P.S. : Vielleicht bin ich hier zu kritisch..aber ich kenne mein Auto genau...weiss was geht, was gemacht wurde etc.. kann fast auf jeden Frage antworten und habe alle Unterlagen...


  • Nei das isch äbe wasi mr o ha erhofft im forum. i bi eine wosech recht schneu ine sach "verbisst" u nere eher zpositive denn negative gseh, darum bini froh wes o zgegeteil git u mer das öper seit :dh:
    mi erst gedanke isch tatsächlich o gsi: e tuner aber eher ke ahnig, oder so kouft und nid artgrecht pflegt.
    i bi onid de outomech, aber informiere mi u weiss emu was wichtig isch u weme e R32 het aber nid weiss obd chetti schomau isch agluegt worde,
    isch mir das chline dorn im oug hehe


    aber mau abwarte was er mir no sendet (hei abgmacht das er mer hüt no schribt was bisher gmacht isch worde, bez service)


    i ha ja bisher e Golf 3 VR6 und e Passat 2.8 4M gha, u weiss eigh bi beidne no zu 95% was zuäsätzlicghe ufwand isch gsi, nebst de service (auso z.b. benzinpumpi oder bremse), daher e biiiz unguets gfüueu :(

  • i merke langsam was dir meinet mit: eifach es schneus outo wo guet usgseht aber oft nid vode richtige gfahre wird... :v:
    ha iz scho paar kontaktiert, stürchetti viune e frömdbegriff, ob si gmacht isch wüsse die meiste nid :kgw:
    wes nid us erster hand isch, heisi eigch 0,0 % ahnig, was vom vorbsitzer isch erledigt worde, WTF :spi:


    aber houptsach immer dezueschribe wies es liebhaberouto sig, und wie immens guet pflegt. interessant, normalerwis kenni dhintergründ vo öpis woni aus liebhabergegestand betitle :ablach:


    i ha ja marketing gha ir schueu und we eine eifach 1000 begriff verwendet wie super giga hammer mega ober nice pflegt u geil das outo sig,
    isches meistens doch eher zgegeteu, susch wärer überzügt vo sim outo u muess es nid künstlich i 7 himmu lobe


    die suechi cha recht schwer wärde xD
    vil glich es übergangsouto fr 700.-, de chani ämu no 1-2 wuche witersueche oni stress hahah
    oder eifach frei nä, weu zugfahre chunnt nid i frog :ablach: :nu:

  • Sali, beides sind gueti Autos Audi und VW Golf, muess dir bewusst si dass de 3.2 Mocke mit 13 L pro 100 km rechne muesch de sufft und de 2.0 tfsi quattro bisch bi 9 l pro 100 km. Fahre selber en Audi DTM quattro super Auto. Und en normale 2.0tfsi isch au top Auto empfehlenswert :)


    Ich gib dir no en Tipp vo mir kauf kei Tuntes Auto !!! und wenn bi dem Auto bi 100 tkm kupplig gwechslet isch hmm überlegs dir guet würd dir abrate en Orginale R32 mit Garantie und nöd ab Platz !! Gruess oder ich verkauf dir min Audi :p heheh