Winterfelgen für Audi S3 8V / Eintragung notwendig?

  • Hallo zusammen,


    Für meinen neuen Audi S3 8V Sportback brauche ich noch 4 18" Winterfelgen, das Fahrzeug ist zwar 8-fach bereift aber ich möchte die Original-Felgen nicht gleichzeitig als Winterfelgen benutzen, die sind mir einfach zu schade dafür.


    Nun habe ich mich mal umgeschaut und folgende Felgen gefunden welche mir passen würden:


    http://www.pneuexperte.ch/de/R…Z-Reef-si-8-X-18/15149856


    AEZ Reef si
    Größe: 8 x 18
    Farbe: silver
    Einpresstiefe: ET40
    Lochkreis: 5 x 112


    Auf pneuexperte.ch konnte ich nur den A3 8V Sportback auswählen und nicht den S3, macht das einen Unterschied? Auf dem verlinkten Gutachten (TÜV) steht dann der S3 wieder drauf, ich bin verwirrt :confuse:


    Woran kann ich erkennen ob die Felgen auf dem StVA eingetragen werden müssen?


    Grüsse,
    Era

  • WTF? Ha sicher öppe 3 mal alles usprobiert und nur die huere A3 gfunde... ;o)


    Was heisst das jetzt in Bezug uf'd Iiträgig? So es TÜV Guetachte wird ja i de CH wohl nöd lange oder? :-/

  • Ich kapiere eifach nöd wieso ich trotz e me Guetachte / Biiblatt d Felge immer no muess go iiträge lah...


    Bruch ich das Guetachte / Biiblatt denn zwingend zum überhaupt chönne go iiträge lah?

  • Ich kapiere eifach nöd wieso ich trotz e me Guetachte / Biiblatt d Felge immer no muess go iiträge lah...


    Bruch ich das Guetachte / Biiblatt denn zwingend zum überhaupt chönne go iiträge lah?



    wils im typeschii vo dim Auto stoht ?


    suscht chönt ja jede alles montiere was er wot und jede irgend äs guätachte selber usfüllle


    so ischs staatlich anerkannt und itreit wils ä technischi änderig isch.


    und zu de frag wägem guätachte..


    was wotsch dänn mitnä? ä gurke? :D... die müänd ja de Hersteller ha und d zuelassig vo dä felge (feschtigkeit usw usw)

  • Ja ne guet, das isch scho klar... Ich bin eifach immer de Aasicht gsi dass es Felge gitt wo mer problemlos chan nutze (will's identischi "technischi Date" händ wie d Original-Felge) und anderi wo mer ebe muess iiträge oder zumindest es Guetachte haa...


    Aber demfall isch s Guetachte eigentlich lediglich es "Informationsblatt" mit allne Date zu de Felge? I de hüttige Ziit sött das ja keis Problem sii vo Felge die technische date vom Hersteller im Internet z finde... Für sowas nachher 90.- z zahle isch jo scho rächt heftig nur zum's am StVA chli eifacher z mache ^^


    Aber jänu, ich luege das morn mal mit mim Felge/Pneuhändler aa...