Golf 5 GTI 8,5x19ET 45Felge - passt das??

  • Sali zäme ich wirde eifach nid schlau ha scho mega viu threads düregläse und chume nid witer. :spi:
    ich wot mer neui Summerfelge zuehlegge nämlich d Motec Tornados 8,5x19 ET 45. :D
    Momentan fahri d Original Detroit Felge vom Golf 5 GTI 7,5x17 ET 51.
    Zuehdem hani H&R Fädere montier vo jewils 40mm und mini frag isch öb iz die Felge passed ohni z Bördele oder Kotflügel z'zieh.?
    Hoffe kriege es paar gueti Antworte vo eu profis :an:
    Merci schomau im vorus. :D :prost:

  • Hallo
    Ob das beim Golf 5 GTI passt kann ich dir leider nicht sagen da ich selber keinen Golf 5 Fahre :)
    Aber weshalb ich hier schreibe, deine neuen Felgen stehen 18.7mm mehr heraus als die, welche jetzt verbaut sind.
    Also miss doch einfach einmal vorne und hinten ob da noch etwa 2cm nach aussen Platz sind.
    Dann ist natürlich auch noch die Frage ob du die selbe Reifenbreite fahren möchtest wie jetzt, oder ob du breiter gehen möchtest ?
    Ich habe das immer selber so gemessen und wenn ich so noch genügen Luft hatte, hatte es auch immer gepasst.
    Grüsse Mario

  • Hoi also passed wörded scho chond halt dfrufa was du för en Pneu grössi montiersch und Federe hasch au no 4 cm ben ned ganz secher ober nacher streift vorne Kotflügel schrube vom Radkaschte muesch wegneh


    Also ganz am anfang hani bi mim 8.5 x18 ET 45 montiert kha met 225 40 18 met kw ufene gwössi höchi igschtellt und er esch ahgstande vore
    dann hani 225 35 18 pneu kauft und er streift nöme au wani kw voll dohne ha
    LG Massi

  • Danke für euri schnelle Antworte.
    ich wirde hüt no schnell go messe obs wükli 2cm platz het. merci für de wertvolli tipp.



    aso so wie ich das glese ha i de meiste threads seged die meiste meh söll 225/35 R 19fahre. und anderi seged meh söll grad uf 215/35 R 19.
    und vo 235/35R 19 rated all ab wels schlift.


    und ez musi mer hald überlegge welles besser usgseht 215/35/R19 oder 225/35R19. was meined ihr?


    d 12 uhr schrube hani scho empfärnt und d radhusschale ufeboge. :D

  • bin no go nahmesse mitdewile...ich han no 1,5cm platz bis bündig an radchaste, das heisst es wird wohl ned ga ;(.
    demfall müsst ich de Radchaste zieh lah oder bördele?
    ich kenn mich uf dem gebiet überhaupt nid us... muss mer das ihrgend wie iträgelah oder genähmigunge ha?


    Kennt Öpert eine wos seriös und guet macht? Am liebste im Kanton ZH, aber wenns usserhalb ish ,ish au keis problem solanger Qualität verspricht.

  • 8.5x19 et45 passt mit weni bearbeitug.


    Mach e 225/35 19ner pneu druff und nim d schruube vu dr radhuusschale obe use mit dr klammere. Sett denn passe.


    Bi dasgfahre mit eibach fädere (320mm itreit vo/hi)

  • weni ET45 wet fahre was musi denn für Pneus neh? Mufffire


    ET 45 isch perfekt bim Ver GTI.


    Wenn 215er Pneu willsch fahre, muäsch d achslaut absenkt uf 1030kg.

    was musi denn für pneu neh wenn ET 45 Perfekt ish?
    Das langed au wenn tüferleggigsfädere hesh (V40mm/H40mm) ohni de kotflügel z bearbeite??

  • Nach meinem wissen gibt es nur H&R Federn die 30mm Tiefer sind.


    Wenn du diese Felgen montierst mit 225er Pneus sollte es passen, wenn du die Schraube entfernst.


    Wenn du wirklich 40mm Federn drin hast wird es eng und du musst vielleicht noch die Kante umlegen und ein wenig bördeln.
    Danach sollte es passen.


  • Nach meinem wissen gibt es nur H&R Federn die 30mm Tiefer sind.


    Wenn du diese Felgen montierst mit 225er Pneus sollte es passen, wenn du die Schraube entfernst.


    Wenn du wirklich 40mm Federn drin hast wird es eng und du musst vielleicht noch die Kante umlegen und ein wenig bördeln.
    Danach sollte es passen.

    Also bin nochmals im FZ ausweis nachschauen gegangen und habe entdeckt..¨
    1: H&R federn 330mm Radmitte-Kotflügelrand V/H.
    2. Vorgänger hatte ebenfalls mal Räder eintragen lassen..
    nähmlich 8,5x19 ET 42 von Sporttec.
    dh meine neuen (8,5x19 ET 45) stehen 3mm weiter drinnen als seine "alten" richtig?
    dann geht es ohne bördeln und ich kann also zugreifen? :D :D :D :D