Lowtec Fahrwerk Passat 3B Vor-/Nach-Masse

  • Hoi Zäme
    Ich ha i mim Passat es Lowtec Fahrwerk mit de Automaster-Eignigserchlärig. Ich aso ufd MFK in Schaffisheim AG und welle iträge. ales guet bis uf de punkt das im Guetachte keis Mass vo vor em umbau stoht. het aber au kein platz dine also isches au nid vorgseh. lut automaster säg da eis vode drü(schaffise, luzern st.galle) einzige ämter wo blöd tüechi... eine vo euch ächt en tipp wienis glich durebechome? de noi termin hani leider scho schusch wäri nöime andersch go zeige...
    gruess stebe

  • STVA hat ein Formular so du vorher/nachher eintragen kannst. Garage muss es abstempeln dann passt das...
    Ist aber eh alles scheissegal da nur die Dachhöhe entscheidend ist. Habe ich gelernt als ich mein Fahrwerk eingetragen habe. Musste auch 2x gehen...

  • dese het mer sones blatt vode asa mitgeh wo perfekt wär zums iträge. nume het er dezuegseit dasis nid darf bruche welli eis vom fahrwerkhersteller söt neh. nume gits säb nid vode lowtec und somit stoni am gliche punkt wie vorig... sproblem woner hät isch warschindli das de passat im typeschin en höchi vo +-30mm ageh het wells en mit schlechtweg sowie sportfahrwerk geh het... pneu egger weiss au nüt... i lüte hüt mol no imne andere shop ah velech wüsse die ja öppis.