Golf 6 Gti Auspuffanlage

  • Guten Tag


    Ich bin auf der Suche nach Rat beim Kauf einer Auspuffanlage für einen Golf 6 Gti.
    Hab in Foren gelesen das für einen Turbo Motor möglichst eine Anlage ohne Rückstauung gewählt werden sollte und deshalb eine Bastuck Anlage nicht geeignet sei sondern eher eine Milltek, Bullx oder FSW zum Beispiel. Jedoch hab ich auch gelesen dass bei einer Milltek der Ton nicht gross anders ist als bei der original Anlage.
    Hab aber selber nicht wirklich viel Ahnung in dem Gebiet und suche daher nach Ratschlägen und Meinungen.
    Mit welcher Anlage ab Kat erreiche ich von eurer Sicht aus die besten Ergebnisse (dürfte ruhig etwas lauter sein). Wenn möglich mit CH-Gutachten^^


    Gruss Michi

  • merci för de bitrag :)
    aber ohni downpipe hesh sie nie dra gha ?
    mech nähms ebe wunder wie das nor ab kat tönt, öbs höberhouot e senn macht nome ab kat. kat und downpipe zäme choste ebe chli vell för mini verhältnis :|


    gruss michi

  • merci för de bitrag :)
    aber ohni downpipe hesh sie nie dra gha ?
    mech nähms ebe wunder wie das nor ab kat tönt, öbs höberhouot e senn macht nome ab kat. kat und downpipe zäme choste ebe chli vell för mini verhältnis :|


    gruss michi

    Nei, ohni Downpipe ben ech sie nie gfahre... Werd vermuetlech ned soo en grosse onderschied zur Serie si, wie ab Turbo ond met MSD Attrappe :D



    was mich ou no wonder nämt esch öb öpper weis wi vell das mer ide schwiz buess zahlt metere msd atrappe ?

    Das esch schwerig zom säge... aber cha schnell ol paar 100.- chostet!! Wenn im Kanton Lozärn dihei besch, wörd ech luege, dass nüd ilegals montiert hesch, söscht hesch früehner oder spöter problem
    met der Rennleitig... (rede us Erfahrig) :engel:

  • Bull X isch recht luut, au ab kat. und wend de msd atrappe dra tuasch, denn ersch recht richtig luuti musig.


    BN-Pipes findi hed en sehr schöne ton (nid zluut abr sportlich)


    In Luzern wurdis nid wage, han scho chunde gha wonisi han müassa ummondiera. buess, azeig und das ganze karusel gids de....(zumindest bi eus, wennd en richtig schlaue schlumpf hesch)