°golf auf vento front°

  • habe nach der mfk vor meinen golf 3 auf vento front umzubauen!!
    jetzt ist mir noch unklar ob ich die originale haube belassen soll,oder ob ich auch gleich ne vento haube drauf machen soll..ist ja auch wieder mit mehr kosten verbunden.
    das teil wo die scheinwerfer drin befestigt sind muss ich dieses teil auch wechseln??
    mit originaler G3 haube würde es dann etwa so aussehen!!??
    gefällt mir viel besser als mit gerader haube..


    gibt ja im forum ein paar die diese umbauten schon gemacht haben,wäre froh von erfahrungen zu hören..und auf was ich alles achten sollte!!danke

  • hey ;) gueti idee, xeht geil uus =) de schlossträger muesch sicher au wechsle, wird jo nid vill andersch sii wie min umbau ufem 2er GTI uf jetta-front. huube-öffner abhenke, hupi umbaue ... bevord das machsch no d schiiwerfer abschrube und d stossstange wegneh. so ischs bi mir *von statten gangä* ;)


    wiso machsch das erst nach de MFK, meinsch das gäb stress?


    gruess,pascal

  • wäge de mfk..hmm weiss ned ha jo jetzt so blaui schinis druf...due de zom prüefe die originale druf...ond ebe nach de mfk machi de de ombou..de weti de ebe grad geili vento lüchtene..
    bedene experte weisch nie..send zo teil rächti soucheibe!!

  • Nein der Schlossträger muss nicht gewechselt werden. Alles was du brauchst sind Ventohaube, Grill und Scheinwerfer, fertig.


    Du kannst auch die originale 3er Haube drauflassen. Aber das sieht meiner Meinung nach aus wie gewollt und nicht gekonnt.


    Gruss Sandysolo

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)

  • han ich richtig gläse du wetsch e vento front mit g3 hube?? das gseht 1. voll schlecht us und 2. werdets dir dänn schwierigkeite mache. will es nacher so usgseht als hättisch e hubeverlängerig druf..


    ich wür alles ventoteili verbaue.. wennscho dännscho

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ahh...danke sandysolo,da hani wele wöse...dasi de schlossträger chan de alti phalte...ich wet eifach kei vento hube....wet lieber die original drufe loh...gset den ebe us wie en böse blick...da fendi no cool!!


    vellech verleidets mer de met de zit de chanis emmer no ändere!!
    aber ebe das esch scho alles wasi ha wele wösse..wägem schlossträger!!!

  • :D :D :Djo scho aber sägs ned allne :D :D :D
    neii seich...die front hetmer halt scho emmer es betz besser gfall...so wie d rallye front am 2er..
    bemer nor no am chopf zerbräche wäg de hube...aber ig dänke dasi de vorübergehend die drufe lo woni druf ha!!
    muessi nor no schöni schiinwärfer fende..

  • Was heisst för dech schöni Schinwärfer?


    Dasch ebe no schwär för de Vento. Mines Wösse gets vo in-Pro Xenon-Look schinwärfer (schwarz,chrom) vo FK Angel Eyes (schwarz,chrom,blau) ond schösch gets die Originale ond die schwarze "Originale"
    Esch haut ned so vöu Uswahl wie be de G3's

  • ja du tuesch ja nur de grill und schiewerfer ane. de rescht bliebt ja alles original

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • Bin ja im moment au am uf Ventofront umbaue. dh. eigentli bin i fertig aber nochli lack fehlt.


    Stimmt Ventoschiinwerfer mit Blinker hani au no nie gseh. müesstisch selber öbbis bastle. zb Blinker i die Schiinwerfer vo obe.
    Vil düet ihri Blinker au eifach in Grill


    Gruss Sandysolo

    \n\n\nDieser Beitrag wurde bereits 428 mal editiert, zuletzt von >Sandysolo<: (Heute, 07:53)