Sali Zäme
Eg sueche en "spitzi"- Nockewelle för min Golf GTI 8V.
Hed ber so eini omelegge woner nömme brucht oder cha mer öber säge woni die fende?
greezzzwww
Sali Zäme
Eg sueche en "spitzi"- Nockewelle för min Golf GTI 8V.
Hed ber so eini omelegge woner nömme brucht oder cha mer öber säge woni die fende?
greezzzwww
schrick chonnsch bi de delta motor z eich öber,för dine motor wördi der en 286er empfehle ond es anders benzinpumperelais demit en höcher chasch dreie.bim letschte woni gmacht ha hani nor met de nockenwelle ufem prüefstand 124 ps gha.d welle choschtet ca 650 stei neu ond brengt rächt spass.
Ha no zwöi schrik 286er und ä 316er aber bir 316er muesch dr kopf bearbeite süsch bringts nüt
au binere 286er würdi de chopf bearbeite oder zumindest chli höcher verdichte und d übergäng zum suugrohr und uslasschrümmer agliiche, bringt dänn ebe scho erscht de richtig kick
wie tür wär dini schrick? hät evtl. interesse.
benzinpumperelais demit en höcher chasch dreie
hmmm? bitte um ufklärig do gseeni etz nöd ganz durä
zwei sache zom beachte das metem benzinpumperelais esch bim gz motor de fall,de het de drehzahlbegrenzer öbers benzinpumprelais.bim pf esches öbers stürgrät.mi fähler ech ha de golfbueb89 metem golbueb verwächslet,de het drom en gz.
1er Frizzz,send dini nockenwelle för tassestösselmotore oder för hydrostösselmotore?nockenwellen för tassestösselmotore hend meh ventilhub ond gönd ned uf hydrostösselmotore.
HYDROSTÖSSELMOTORE: GZ BJ 86,KT BJ 86,RD,PF,PG,2H,JH,1H
TASSENSTÖSSELMOTORE:GZ BJ 84-85,KT BJ 84-85,EG,JJ
316 grad em strasseverkehr esch ned loschtig hani au emou uf nem komplett gmachte jj gha,das esch ide stadt ned fahrbar.
Börni ech weiss scho das du rächt hesch,aber en nockewelle brengt rechtig igstellt au bimene originalmotor öbbis,oder send 12 ps nüt?
sicher, 12 ps sind huere guet, nur mit ere nocke!!! respekt!!!
nur du kännsch mi ja, bin halt en maximalischt
esch jo em grunde au rechtig,aber ned jede het d möglechkeit aues uf einisch zmache.so en nockewelle esch halt schnell montiert.en chopfbearbeitig goht länger ond choschtet meh,brengt aber au no meh.
das stimmt, eifach nockewälle, d k-jet suuber abstimme, d zündig überarbeite, das bringt scho einiges und macht richtig laune, will mer dänn au märkt, wies besser lauft, mit einigermasse chliinem ufwand!
@ audikiller: han immer nochli müe mit dem benzinpumperelais, also vo wo chunnt s relais de abschaltimpuls über und worum macht mer das über d benzinpumpi.... i sött das jo eigentli wüsse aber egal... chöntsch mi ufkläre?
s warum esch so en sach,das hanget met de taktfolge zäme,hänk eifach bimene gz emou s benzinpumperelais vom 1er dri,de set är dreihe bes d zündig nöm nochemag.esch aber nor bim gz ond evtl.bim kt eso.
audikiller . chader das miter wälle nidemal genau säge ehrlech gseit. Sie uf mim jj glofe mit tasse. Das miter 316er denki og bi nie gfahre aber mr.turbo hetmer dazumal ä chopf gmacht mit allem drumherum ude apassige bide tasse was die monster terror noke ade tasseführungen verbei chunnt. isch aber denn vom kund glich abglehnt worde und itz louft dä 1er miter 286er. Hätti mi aber intressier wie verschiesse dä leerlauf wär gsi.
greetz frizzz
ech ha met mim ide stadt nöm chönne fahre met dere welle,wöu onder 4000 toure het är bi teillascht nor grucklet,hesch em prinzip emmer müesse vollgas gäh.ab 5000 escher deför ab wie d schiissi.höcher weder 8500 hani aber ned trouet wäge de originale ventilfädere.ech muess dezue sage das de ganz motor bearbeitet gsi esch ond ein quell wahrer freud gsi esch.leerlauf hani bi 2300 gha met sehr vöu zündig ond moscht,dronder het är ned wöue.esch förnes strossenauto scho z fescht öberzüchtet gsi.