BBS oder Barracuda Felgen Audi A4

  • esch jo dänk scho z'spot!!


    aber glich mou prise för 19" in black


    8.5" 540.-
    9.5" 610.-


    wörd den no chli rabatt gä, aber.......


    öbrigens: händ die ufemene S3 in 9.5x19 montiert ohni dases streifft.

  • damn ... die send jo billiger als d etabeta. wenn i schnell gnueg bin chani villicht no cancle. well di dunke mi glaubs scho chli besser ufem wiise s3


    wievill musch den ha für ei satz 19"?
    breiti weiss i ned welli i muss ha, eifach 19/225er münd druf.


    und vor allem bis wenn hättisch die denn?
    ich würd drum süscht grad d adrässi vu minere garage agä, well die regle alls für mich.

  • werom "müend" 225er druf?????


    mache der en offerte wend weisch öbd die die ander no chasch uf is lege. chömme uf jedefall gönstiger als eta beta (weisses, do i die ou verchoufe).
    chasch mer sösch ou alüte
    079/330 51 41

  • Ich werfe nochmals eine Frage in die Runde...


    Der User "AMS" hat die perfekten Felgen für meinen S3. Jetzt gibt aber noch folgendes Problem:


    Bei der Dimension 9.5x19 kann es sein, dass ich Distanzscheiben montieren muss und evtl. auch Bördeln. Über die Distanzscheiben mache ich mir keine Sorgen. Aber wenn gebördelt werden muss verlier ich anscheinend die Rost-Garantie. Kann man das Risiko eingehen? Und weiss auch jemand, wieviel ich ca. für das lackieren der Haarrisse rechnen muss?


    Die 8x19er würde ohne Anpassungen auf das Auto passen.


    Edit: Der Lackierer um die Ecke meinte gerade 400 Franken pro Seitenwand. Aber es muss zu 80% nicht sein, dass Lackiert werden muss.

  • Zitat

    Original von KTS



    Edit: Der Lackierer um die Ecke meinte gerade 400 Franken pro Seitenwand. Aber es muss zu 80% nicht sein, dass Lackiert werden muss.



    genau so esches. has der jo scho gseit dasd ned ombedengt muesch bördle. zersch mou d'felge dra hebe, den luege. so hesch jo no nix kouft :D