G60 Blue edition

  • Zitat

    Original von Jettapat
    Hey


    schon verkauft??


    Ja eigentlich scho aber d Lutscher isch mit em ruedi vo teile 4 you cho und het so sache usegla wie du häsch du nöd beidi sitene gfötelet er heg das mit dä linke site nöd gse obwohl ich beidi sitenene gfötelet ha also ha ich en für nüt usem Ricardo gno


    Ich säg nur eis scheiss uf Teile4you Fuck Ruedi und sin Koleg alles Bandite

  • Zitat

    Original von G-Laden


    Ja eigentlich scho aber d Lutscher isch mit em ruedi vo teile 4 you cho und het so sache usegla wie du häsch du nöd beidi sitene gfötelet er heg das mit dä linke site nöd gse obwohl ich beidi sitenene gfötelet ha also ha ich en für nüt usem Ricardo gno


    Ich säg nur eis scheiss uf Teile4you Fuck Ruedi und sin Koleg alles Bandite


    Ist immer dasselbe, klaro hast du beide Seiten fotografiert ich habs ja gesehen im Ricardo!!!!
    Nerve dich nicht zu fest Idioten gibt es überall, ich weiss es ist sehr mühsam....


    Gruss Patric

  • Zitat

    Original von Jettapat


    Ist immer dasselbe, klaro hast du beide Seiten fotografiert ich habs ja gesehen im Ricardo!!!!
    Nerve dich nicht zu fest Idioten gibt es überall, ich weiss es ist sehr mühsam....


    Gruss Patric


    Ja isch so ha mi mega ufgregt ha grad 2 kolege vom argau aglüte und die hend grad gseit ja das macht er so das er dä pris no abe drucke cha egal söller er doch sini kaputte lader witer verchaufe bis ers am falsche verchauft