G40 mit G60 Lader?????

  • Salü zäme


    Würd gern wüsse falls öpper weis ob mer inen Polo G40 en G60 Lader chan inehaue und was mer susch mues dra ändere.
    Wär cool wenn mer da paar Meinige,Vorschläg od. Erfahrige würed bringe.


    mfg...
    PoloBrother.......du fährst nicht allein

  • bin mal einen polo mit g60 lader gefahren.
    das war das auto von einem kollegem aus norddeutschland.
    was genau du alles anpassen musst kann ich dir nicht genau sagen.
    aber das was du sicher machen musst ist den halter vom g60lader anpassen so das er ran geht und überrein stimmt.
    einfach ranschrauben und gut ist geht da nicht.
    sonst würden das ja alle machen.
    ich weiss das es einen polo im schweizer slalom rennen gibt vieleicht kannst dich mit dem in verbindung setzen um mehr infos zu erhalten.

  • hadi scho gfundä (-:
    ich ha der polo leider nümä dafür ein seat streetcopa. aber der umbau isch mr blibä (-:


    äs isch nu mit relativ viel arbeit verbunden, ich duä dr alles mal auflisten.


    -g60 lader
    -halterplatte für g60 lader (www.gladerseite.de)
    -chip (www.gladerseite.de)
    -auslassbogen (kannst du übernehmen und anpassen)
    -bypass führung musst du auch am lader anpassen. am besten rohr anfertigen lassen.
    -anpassung an luftfilter am besten mit einem flexrohr.
    -einlassstutzen für den g60 lader (www.gladerseite.de)
    -wasserkühler etwas versetzen
    -fächerkrümmer mit wärmeisolierung einmachen (sonst wird der lader zu heiss und kann schäden bekommen!!!)


    das sind die sachen die mir gerade einfallen. auf dem forum der seite findest du viele beiträge dazu. ich wahr sehr zufrieden mit dem umbau.


    das einzige problem das ich hatten wahr zuerst das es mir das öl aus dem massstab drückte. aber das konnte ich beheben.


    falls du den umbau machst kann ich dir vieleicht noch weiter helfen


    greez rene

  • Mine Brüeder (audikiller) het ou mal sonen Umbau gmacht gha für d'Rennstrecki. Bin jetzt aber ned ganz sicher öb er im Motorstürgrät vom G40 Chiptuning gmacht gha het, oder öbs original gsi isch. Jedefalls heter ned chöne Hochtuurig fahre, will s'Stüügrät zruggreglet het, will de Ladedruck viel zu hoch gsi isch, isch glaub bi ca. 1.5bar gsi. Am beste fragsch ihn mal selber.

  • ach jo de ladedruck esch metem originale g40 bully ufem g60 lader uf 2 bar ufe gange.do chonnsch omene stüürgrätapassig ned drom ome.ach jo zom fahre esches en scheiss,ech wörd mer de grad es sperrdiff inehänke,so brengsch wenigschtens en teil vo de chraft ufe bode.

  • eventuell wird es bald so einen motor zum verkaufen geben, mein kollege hatte so was leider nicht eingetragen nun hat die polizei das auto eingezogen. ca 210-240 ps.


    Folgendes wurde gemacht so viel ich weis:


    Aufgebohrt auf 1,6, rs lader g60, ladeluftkühler, ölkühler, 60mm gruppe n anlage, schmiedekölben, kopfbearbeitet

    _______________________________________________________________________\n

  • Hat jemand diesem Umbau schon mal versucht einzutragen?
    Vielleicht sogar erfolgreich?

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Eifach emou eso zur Fahrbarkeit vo dem Umbau imene Polo , esch eifach nor Scheisse . Mer händ de Umbau imene komplett metemne Käfig verschweisste Polo gmacht ond die Fahrbarkeit esch bes i 4 Gang ufe Trotz Slicks eifach nor en Witz gsi. Wer meint en setige Umbau ufemne Strassenauto müesse z mache wird um en Salzmannachs ond Sperrdiff ned dromome cho ond es wird de no en Scheiss si ond secher ned itragbar , niemand esch so chrank ond treit so öbbis unfahrbars i ! Sorry wenn ech so direkt be aber bi aller Liebe zor Leischtig , das macht ned Sinn .