• A Kolleg het mer letschhin gseit wenni uf dr autobahn verbifahri köri ma dases i sigi... wegem bass
    I will eza aber das ma dr motor au köört, drumm weissi nita obbi dr mitteltöpf ushöla söll, oder a bastuk kaufa.. dr piss unterschied isch jo klaar, aber weg dr legalität machi mer a biz sorga i kenna jenschti vo dur d mfk ko sin mit ma usgöhlta mitteltopf, aber andersiz hani a biz angscht do azfanga ummaschweissa und so und obs d bulla merkend... was sölli macha?
    Erfahriga vu eu???
    bastuk passi nit so guat hani köört..


    Merci eza schu für euri antworta

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • Kannst dir demnächst ja meinen Bastuck mal anhören...:-)
    Wegen der Legalität würde ich schon zur Bastuck tendieren...alles andere gibt früher oder später ärger...

  • jo i han eba im moment au ga kei 700.- drum weri eher für da msd ushöla es weri jo nu bis dr winter afangt so öppa 2.5mönat.. i weisses eifach nid....
    rööhrend den dia bastuk au a biz??

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • hi
    ich hatte auch mal einen g60. auf dem hatte ich eine jetex/fortex grupe a auspuffanlage montiert.
    meine mutter meinte damals, wenn ich im dorf gas gegeben habe, hätte sie mich zuhause gehört (ca 700m)!!!
    ich fand den ton einfach geil.
    aber das absolut geilste waren die polizeikontrollen: da sprang die rennleitung manchmal mit einem breiten grinsen auf die strasse und winkte mich raus. als sie die eintragung der anlage gesehen haben war das grinsen schlagartig verschwunden :D
    schau mal auf www.paw.ch der hat für den golf 2 sehr viel material am lager.

  • das wo dr tapfkeitskrieger do seit das weri genau mina fall... nei as wür mi eifach aschissa a uspuff z kaufa für 700.- und den muasch zerscht no 10-15´000km macha bises dönt...

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

    • Offizieller Beitrag

    Ich rate dir lass ihn so wie er ist (legal) und kauf dir ne Bastuck wenn du das Geld zusammen hast, wenn sie dich erwischen ohne MSD dann kann es sein das du noch länger auf ne Kompletanlage sparst!

  • Ich bin gleicher Meinung wie Klemi!!!


    Frag mal DomG60, der hat auch eine Drunter und ich find die schon schweinisch laut,für das sie legal sein sollte.

  • ja viel zu laut!!!! zum glück fahre ich nicht jeden teg mit dem auto
    gruss domg60

    Einmal editiert, zuletzt von s'cabi janine ()

  • ok dan spare ich jetzt bis ich 1500.- habe dann kaufe ich die jetex/fortex sie soll angeblich sehr laut sein hatt auch ein 3zoll dickes rohr...

    Wenn Schweine fliegen könnten, bräuchten Bullen keine Hubschrauber!

  • hmm, mine isch aber original, und weme ne kikt dröhnts au
    i wet en uuspuff, wo nume dröhnt weme gas git...und wenns geit, schön metallisch tiiiiiiieeeef!

  • jetex/fortex isch doch für ESD?


    ig plane äbe ou öpis am Uspuff z mache. Auso wini da gläse ha wird viu Bastuk empfohle. I andere Fore hani viu schlächts drüber gläse.
    Was müässti jetzt bi mim golf 3 ändere? Nume MSD oder no zusätzlichi Rohr? Eifach dasses nid zu tür wird.


    danke

  • Wänn du chli gschickti Händ häsch, würdi e Bastuk-Alag neh. Muesch vilicht es paar Halter umschweisse. Bi dä neue Bastuk chasch au guet no es MSD-Ersatzrohr ibaue. Tönt dänn sehr geil...
    Chasch ja au en Remus neh, wänd scho so heissisch :D

  • ig ha bereits es remus ESD. Tönt scho chli anders aus orginau, aber drfür gsez besser us weni so 2 ovali Üspuff hinge useha.
    Jetzt würdi ev e Bastuk MSD und wie gseit es ersatzrohr. Wie tür würd mir das cho? Ersatzrohr was bringt das eigentlech? Isch das eifach es Rohr wime orginau ou het eifach grössere Druchmässer?
    När e MSD vo bastuk, wie gsez bi dene prislech us?

  • G-Laden88
    ich wör säge vo ersatzrohr und so zügs wör ich dfinger loh. es isch schönr met emene legale auto zfahre.
    zu de bastuck, han ja au en bastuck ab kat drunder, und weisch ja öppe wie mis gölfli tönt. wenn sie warm isch tönt sie guet, suscht isch sie ehnder bescheide. aber mini isch wahrschindlich au no zwenig ihgfahre. irgendwie chum ich eh ned so drus be dere bastuckahlag, well jetzt han 3 töpf drunder, und original hani nur 2 gha!?! vo wege passgenauigkeit, isch halt scho guet wennt no en flex am start hesch, isch zemlich müehsam gsi die drunder zmache. vorallem stemmet d befeschtigungspünkt irgendwie ned. händ 2te 2 stund brucht. aber de ton wo sie het wenn sie denne mol warm isch find ich eifacht nur geil...das entschediget :D