sexiest Audi S5 ever!

  • schön schön... gseht guet us. mattschwarz gseht guet us und au d'fäuge gfaue mr eigetlech ganz guet.


    muess aber gestah das mr dr a5/s5 gar nid gfaut. die gschwungeni sitelinie macht das auto brutau dicklech. nur mini bescheideni meinig.

  • dä S5 isch mit abstand de schönst glungeni audi....... und denn no schwarz matt... genau so wöti en spöter mol ha xD muess nur no das mitem finanzielle irgendwie klappe haha...


    de bsitzer chan würkli stolz uf sis baby sii... eifach de wahhnsinn!!!!


  • Wie meinsch "richtig tieferlegen"? Fingä ihn so tief, dases no grad guet usgseht. Sobald dPneus im Radkaste si, ischs nüt für mi.


    Ja so das man den Pneu nicht mehr sieht oben im Radkasten ;) How low can you go....... :dh: Aber eben ist halt Geschmackssache die einen stehen auf 4cm Fahrwerke und ich stehe halt auf Fahrwerke die man runterschrauben kann bis die Oelwanne streift ;)


  • Ja so das man den Pneu nicht mehr sieht oben im Radkasten ;) How low can you go....... :dh: Aber eben ist halt Geschmackssache die einen stehen auf 4cm Fahrwerke und ich stehe halt auf Fahrwerke die man runterschrauben kann bis die Oelwanne streift ;)


    Achso. Ja, die Geschmäcker sind verschieden. Mir gefällts nicht mehr, sobald der Pneu nicht mehr ganz sichtbar ist.

  • :D genau de S5 begägnet mir sicher 1x pro Wuche da in Zug. Gsehd uf de Föteli sexy us aber ich han en scho oft vo Nöch gseh und naja... Ich säge nur: Uf schwarz matt gsehd mer ALLES. Jede no so chlini winzigi Kratzer sticht der grad is Aug wenn vor dem Auto stahsch.

  • zom glück send gschmäcker verschiede,schöscht wörde mer alli so moderni gschwür fahre wo nach 3 johr vor luter problem unbruchbar send!ech be jo en totale audi ond vw fan,aber was do inzwische ide kundschaft zuegmuetet werd esch meh weder en frechheit.agseh devo fendi das de a5/s5 es totals grossvaterauto ohni kick esch,a4 ond a5 sportback gsänd do vöu besser us.aber öber optische gschmack z strite brengt eh nüd wöu me do eh nie ufne gmeinsame nenner chonnt.do nemmt me gschieder die technischi qualität zo höuf ond do mögid die aktuelle fahrzüg ide modell bes baujohr 95 ned annähernd s wasser z reiche!esch scho trurig das sech premiumhersteller ufnes so niedrigs niveau abegloh händ!