KW Gewinde

  • So guete Tag mitenand hoffe ihr sind alli fit und guet druff :)


    Also zu minere Frag ich han a mim Audi es KW Gwind dine und jetzt suechich eigentlich scho zimlich lang s DTC, aber das gfindich eifach nümm.
    Was sellich jetzt mache zum wider a eis anezcho?


    danke für euri Hilf. Mfg popof

  • [quote='VentoVR6','index.php?page=Thread&postID=87087#post87087']lütisch de kw a ond wennd en beleg hesch wods kauft hesch eschs relativ "gönstig" schösch düend si der es neus usstöue de muesch eifach fäderenommere usw agä ond de choschtets e stange gäud...


    siehe link :)


    lütisch de kw a ond wennd en beleg hesch wods kauft hesch eschs relativ "gönstig" schösch düend si der es neus usstöue de muesch eifach fäderenommere usw agä ond de choschtets e stange gäud...


    siehe link :)


    http://www.kwsuspensions.ch/ch…c_gutachtenbestellung.phpokee danke vilmal. Und was isch e stange Geld so ca. (isch ja für jede anderscht:) )

  • d priise gsehsch wend de link ufmachsch.


  • So guete Tag mitenand hoffe ihr sind alli fit und guet druff :)


    Also zu minere Frag ich han a mim Audi es KW Gwind dine und jetzt suechich eigentlich scho zimlich lang s DTC, aber das gfindich eifach nümm.
    Was sellich jetzt mache zum wider a eis anezcho?


    danke für euri Hilf. Mfg popof


    Für was bruchsch du überhaupt s DTC?


    Ich han mine knapp 4cm vo de Mindesthöchi usem Typeschiin tiefergleit und han bis jetzt no keine gseh wo tiefer isch.. :dh: