Audi A5 Sportback Testbericht & Fotos

  • sehr schöns auto,aber fende d qualität esch nöme eso das.het problem met windgrüsch ond fahrwerksabstimmig esch au ned grad de hit,är wirkt stark unterdämpft ond vo daher esch de ganzi ufbau emmer ergendwie i bewegig,för en mitfahrer zemli unagnehm.aber das esch ja es problem wo audi allgemein het.bi de diesel esch au no s problem das sie en höchi usfallquote vo de isprötzdüse händ.

  • audikiller, du machsch dim Name langsam alli Ehr ;) Ha itz scho i mehrerne Biträg vo dir gläsä, das di dQualität vo neue Audi-Modell entdüscht. Mä cha scho fasch vo Audi-Frust redä ;)


    Windgrüsch si mir nid negativ ufgfauä. Vilech merktmäs, wöu äbä aui angerä Grüsch guet si ugschaltet wordä?!


    Das mitem Fahrwerk gsehni ochli angers. Im Testwage isch ds originale Sportfahrwerk (+ CHF 1'875.00) ibout und da schwümmt gar nüt.

  • Finde den Sportback von der Form her wie den Mercedes CLS, nicht einer Schönheitskönigin würdig aber eigenständig. Er wirkt für mich einfach zu lange.


    Windgeräusche konnte ich bei einer Mitfahrt keine oder nur sehr wenige feststellen, das mit dem Fahrwerk - kommt darauf an ob Sportfahrwerk oder nicht... Aber finde das Auto an sich sehr gelungen (Ausstattungsvielfalt, Qualität) und eine gute Alternative zum Audi A4.


    Gruss

  • ech ha ned gseit das auto schwimmi,sondern är seg unterdämpft.s esch grad i verbendig metem sportfahrwerk sehr unagnehm,wöu karrosserie emmer i bewegig esch.du gschpörsch jedi unebeheit,es werd schier nüd wegdämpft.mängs auto metemne gwindfahrwerk esch agnehmer zom fahre.das met de windgrüsch esch de es problem wo sie de grad nochli gäud händ müesse id finger näh bi de audi,git de grad neui spiegel wenns pfiift.

  • Achso, alles klar. De hani di falsch verstande.


    Audi isch ja bekannt als eher sportlechi Marke. Aber o mitem Sportfahrwerk isch mir dr A5 SB nid als störend hart ufgfauä, sondern äbä grad richtig, das nüt schwümmt.